Vain Juuberissa - Alle 1 promille EI saa kirjottaa
-
83-1175441819
Pitäisiköhän nostaa syyte pahoinpitelystä,liiallisesta voimankäytöstä,ansionmenetyksestä.ja omaisuuden vahingoittamisesta? (oli muuten uusi busatakki ekakertaa päällä,ja täynnä jotain vitun homokaasua),henkisistä traumoista puhumattakaan,en ehkä enää uskalla mennä ulos,tahi sitten baariin,tai muihinkaan yleisiin paikkoihin.Nyt joku asianajaja kehiin , tehdään tästä hyvä tapahtuma ;D
taidan kirjailla rikosilmoituksen kohtapuoliin tästänäin,,,
Väittivät että olin aggressiivinen,,ja vitut,kai sitä on ihminen pihalla kun herätetään saatana,laitonta sanon minä. nostan siis syytteen,,kai jos jaksan,tais olla joku witun kawasaki miäs kun niiiiin otti pannuun uus nistitakki,vittu mikä homo
sellasia ne kawamiähet on
ja poket
Mut ei kaikki,,,on hyviäkin
Edited By Snake on 1255120528
Väittivät että olin aggressiivinen,,ja vitut,kai sitä on ihminen pihalla kun herätetään saatana,laitonta sanon minä. nostan siis syytteen,,kai jos jaksan,tais olla joku witun kawasaki miäs kun niiiiin otti pannuun uus nistitakki,vittu mikä homo
sellasia ne kawamiähet on
Edited By Snake on 1255120528
-
83-1175441819
-
83-1175441819
Ja yöllä iski kauhee flunssa,kurkku ihan tulessa,luulin että taas kaasutetaan,,menee jo henkiselle puolelle,,,pelkotiloja ja kauheita kammoja alkaa tulemaan kohta.pimeätäkin on yöllä ja se vasta pelottavaa onkin kun hahmoja tanssii joka paikassa,sitäkö tässä haetaan että nakea hullujenhuoneelle ollaan panemassa,salaliitto sanon minä,ja kaikki alkoi noista saatanan dinosauruksista.
Snake kirjoitti:Pitäisiköhän nostaa syyte pahoinpitelystä,liiallisesta voimankäytöstä,ansionmenetyksestä.ja omaisuuden vahingoittamisesta? (oli muuten uusi busatakki ekakertaa päällä,ja täynnä jotain vitun homokaasua),henkisistä traumoista puhumattakaan,en ehkä enää uskalla mennä ulos,tahi sitten baariin,tai muihinkaan yleisiin paikkoihin.Nyt joku asianajaja kehiin , tehdään tästä hyvä tapahtuma ;D
sellasia ne kawamiähet onja poket
![]()
Eipä paljon auta syytteitä nostella. Vaikka vääntelisivät käet irti ja nakkaisivat yöksi putkaan, ei kukaan ois nähnyt tai kuullut mitään. Tod.näk. videonauhatkin ois just sinä yönä syltänny
Sitäpaitsi kyllähän joka mies putkassa vääntelee esim. olkapäät sijoiltaan ja nivelsiteet poikki ihan omasta halusta ja muutenkin ajankuluksi.
suiza kirjoitti:Snake kirjoitti:Pitäisiköhän nostaa syyte pahoinpitelystä,liiallisesta voimankäytöstä,ansionmenetyksestä.ja omaisuuden vahingoittamisesta? (oli muuten uusi busatakki ekakertaa päällä,ja täynnä jotain vitun homokaasua),henkisistä traumoista puhumattakaan,en ehkä enää uskalla mennä ulos,tahi sitten baariin,tai muihinkaan yleisiin paikkoihin.Nyt joku asianajaja kehiin , tehdään tästä hyvä tapahtuma ;D
sellasia ne kawamiähet onja poket
![]()
Eipä paljon auta syytteitä nostella. Vaikka vääntelisivät käet irti ja nakkaisivat yöksi putkaan, ei kukaan ois nähnyt tai kuullut mitään. Tod.näk. videonauhatkin ois just sinä yönä syltänny![]()
Sitäpaitsi kyllähän joka mies putkassa vääntelee esim. olkapäät sijoiltaan ja nivelsiteet poikki ihan omasta halusta ja muutenkin ajankuluksi.
Ja pamppu osuu vahinkossa jalkataipeisiin ja jalkapohjiin.Ei ole mustelmia ei.
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
3x SS 1000
--Still Counting --
-
66-1180034031
Tallissa mietittään notta tuusailisko vai eikö vai faitterois vai ei ja puhaltimella vai ilman.
Kuitua lätättynä jo mut taija tulla mittään ainakaan näi 
Ps.. kärmesmiehelle voimia noihin pelkotiloihin, kukkahatut kunniaan ja volvo pihhaan ni et erotu joukosta
oot sie kyllä meleko ÄIJÄ 
Edited By samppi on 1255722275
Ps.. kärmesmiehelle voimia noihin pelkotiloihin, kukkahatut kunniaan ja volvo pihhaan ni et erotu joukosta
Edited By samppi on 1255722275
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Pikkusen nostetta ku muut ei uskalla/enää hereillä/vaadittavaa harjoittelevat 
Mites on sen mobotinshoun kanssa joskus kylmällä säällä? (vieläki nyppii kun ei saa ajaa muuta kuin kinkillä (110) tai autoilla. Tylsää)
Jos/kun messarissa tms ni oisko joku ennaltasovittava "high5" jossain K18-pisteessä kenties klupilaisille?
Mites on sen mobotinshoun kanssa joskus kylmällä säällä? (vieläki nyppii kun ei saa ajaa muuta kuin kinkillä (110) tai autoilla. Tylsää)
Jos/kun messarissa tms ni oisko joku ennaltasovittava "high5" jossain K18-pisteessä kenties klupilaisille?
AD/HD
Karjalanpaistia.... ja punkkua....
... saunan lämmitystä ja muutama 
... öö.. en ymmärrä pätkääkään dösällän höpinöistä... btw... ???
Edited By Jukkis on 1255791642
... öö.. en ymmärrä pätkääkään dösällän höpinöistä... btw... ???
Edited By Jukkis on 1255791642
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
President of team jukkis
Corvette C4
Jukkis kirjoitti:... öö.. en ymmärrä pätkääkään dösällän höpinöistä... btw... ???
Ööö, en minäkään aina. Ainakaan tässä ketjussa. Mutta ennen kuin yleistetään/leimataan pinpoksi niin annetaan vielä jollekin muulle vastausvuoro :rasberry:
Hjemmeten hyvä italopunkku löyty, sisilialainen tottakai (sitä N-davolaa); Maestro Italiano. Saa vaan tonkassa ja nyt varmistamaan laadun tasaisuus...
AD/HD
Jess...
... nou hätä.. kyl me tullaan toimeen... 
... hei... vitsi meillä on samanlainen laatikko... jälkimaku on hyvin hapokas ja maukas

Edited By Jukkis on 1255792953
... hei... vitsi meillä on samanlainen laatikko... jälkimaku on hyvin hapokas ja maukas
Edited By Jukkis on 1255792953
BMW S 1000XR 2016
President of team jukkis
Corvette C4
President of team jukkis
Corvette C4