Sivu 14/20

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 19:50
Kirjoittaja jarim

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 20:20
Kirjoittaja janne
busajasa kirjoitti:Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.

hyvältä näyttää :thumbup:

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 21:14
Kirjoittaja Wyfell
busajasa kirjoitti:Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.
Onpa hyvän näkönen :respekt:

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 21:22
Kirjoittaja jokiar
Busajasa...kele... :respekt: Hieno peli....tosin "pelillä ja pelillä_" eroja. Mutta pääasia kun tyydyttää itseä... :tapu: Todella hieno on... :thumbup:

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 21:57
Kirjoittaja 107-1089231881
:( Liian upea :thumbup:

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 22:21
Kirjoittaja suiza
Joo, tänään piti käyttää jo ulkona, kun kerran noin aurinkokin paistoi :thumbup:

My Webpage

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 10:42
Kirjoittaja 109-1180512207
tuohon en lisäis enään mitään, hiano. :cool:

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 12:28
Kirjoittaja martti
Navoskelin äsken helibarsit paikoilleen, menivät lähes heittämällä. Nyt pitäs suunnitella pro-oileri paikoilleen :bike:

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 13:20
Kirjoittaja turboman
hajahuja kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm. (Bike Doctor/ Dynojet)

Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.

Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.

Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
:mosh:

Kansiollinen kuvii projektista

http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/

siis mitä?penkitetty 197 ja 230 pitäs mennä kevyesti ja tehoa enemmän ko turbossa????eikai nyt alle 260 heppasia turbobusia ole ees olemassa?ymmärsinköhän näin aamusta kaikki ihan oikein

Tehokkaasta voi aina jarruttaa vahän , mutta vähätehoisesta ei koskaan paljoa :;):

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 15:49
Kirjoittaja Agostini
..ja sit vähä vahaa...jotta kiiltää...

eka
toka
kolmas

..ja joskus noi kauhiat pöntötki vaihtuu...joskus.. :D

-A-

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 16:25
Kirjoittaja Jukkis
Agostini kirjoitti:..ja sit vähä vahaa...jotta kiiltää...

eka
toka
kolmas

..ja joskus noi kauhiat pöntötki vaihtuu...joskus.. :D

-A-
:D niimpä ..

Lähetetty: 14 Maalis 2008, 19:14
Kirjoittaja Agostini
kullitus jatkuu...
yksi

kaksi

-A-




Edited By Agostini on 1205515062

Lähetetty: 15 Maalis 2008, 20:25
Kirjoittaja jarim
Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin. :)

Lähetetty: 15 Maalis 2008, 21:17
Kirjoittaja Titaani
jarim kirjoitti:Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin. :)
Oliko Akran käyrästöllä mitään eroja edellisiin tuloksiin?

Lähetetty: 15 Maalis 2008, 21:25
Kirjoittaja jarim
Titaani kirjoitti:
jarim kirjoitti:Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin. :)

Oliko Akran käyrästöllä mitään eroja edellisiin tuloksiin?
Joo. Parempi kuin Yoshi alle 4000rpm mutta huonompi 4000-7000rpm. Huipputehot samat.