Sivu 18/33
					
				
				Lähetetty: 23 Tammi 2013, 00:38
				Kirjoittaja jouniri
				1. päivä 1.moottorin ajoa OAMK:lla takana, lähinnä sisäänajoa ennen 28.1 alkavia tositoimia 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 23 Tammi 2013, 22:46
				Kirjoittaja jouniri
				Bonneville projektiin keskittymisen vuoksi olen eilen perunut TFM Taxin osallistumisen MP13/Petrol Circus näyttelyyn. Koska OAMK:n testit sattuivat juuri samaan aikaan on mahdotonta saada Taxi nippuun messuja varten niin, jotta OAMK:n testit eivät olisi siitä kärsineet. Puolikasta pyörää taasen ei ole mitään järkeä lähteä esittelemään. Kuten jo aiemminkin sanottua tullut, kausi 2013 mennään Bonneville valmistelujen ehdoilla.
Edited By jouniri on 1358974070
			 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Tammi 2013, 00:15
				Kirjoittaja jouniri
				JarnoJ on pistänyt OAMK:lla tuulemaan maanantaina alkavia tositoimia varten. Koneistamolla CNC kone laulaa vielä huomenna kuten tiimi hitsarikin saa panna parastaan, että päästään maanantaina muuttamaan maailmaa.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Tammi 2013, 23:33
				Kirjoittaja jouniri
				Tiimin oma Kemikaali Ali pääsee taasen hommiin..
http://www.facebook.com/Teamforcemajor 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Tammi 2013, 22:33
				Kirjoittaja jouniri
				Taxin 1.moottorilla alkaa kohta olla sisääajo tunnit takana ja sen jälkeen alkaakin sitten varsinaiset kehitys-, testi- ja säätötoimet. Hommaa labrassa riittää testien aika enemmän kuin tarpeeksi ja 1. moottori saakin niellä virtuaalisuolaa ja olosuhteita melkoisesti, että saadaan jo dynossa kiinni se seuraava "heikoin" lenkki? Kun ajatuksena on saada voimaa perkeleesti vaparimoottorista kuumassa ilmanalassa ja ajallisesti niin jotta kiihdytyskestää 6 mailia joista vähintään 2 viimeistä mailia kaasu 100% auki saattaa riskien hallinta olla vähintään yhtä haastavaa kuin Islannin pankkitarkastusviraston toimet. Mutta Taxi saa nyt luvan lunastaa lippunsa Bonnevilleen joko hyvällä tai pahalla, muut tiimeissä sen ovatkin jo tehneet. 
https://www.facebook.com/Teamfor....theater 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Helmi 2013, 14:01
				Kirjoittaja jouniri
				King of the race, if you dont believe me you can race with me, if you can`t, you can go sit under tree, bye bye.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Helmi 2013, 21:41
				Kirjoittaja jouniri
				Huomisesta en tiedä, mutta tänään on vielä syytä melkoisen leveään hymyyn. 
https://www.facebook.com/Teamfor....theater 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Helmi 2013, 07:19
				Kirjoittaja Snowman
				
Perkules..laittakaas tuota infoa muuallekkin kuin naamakirjaan..kun täältä töistä ei pääse netin sivuille missä mainitaankaan naamakirja. :comp 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Helmi 2013, 07:44
				Kirjoittaja jouniri
				Snowman kirjoitti:
Perkules..laittakaas tuota infoa muuallekkin kuin naamakirjaan..kun täältä töistä ei pääse netin sivuille missä mainitaankaan naamakirja. :comp
 
Moro
Kiitos palautteesta  
 
Pyritään jatkossa päivittämään useammin noita omiakin nettisivuja. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 13 Helmi 2013, 01:16
				Kirjoittaja jouniri
				Lisää paperikoneen laulantaa,
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Edited By jouniri on 1360711090
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Helmi 2013, 21:48
				Kirjoittaja jouniri
				
			 
			
					
				
				Lähetetty: 22 Helmi 2013, 01:12
				Kirjoittaja jouniri
				
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Helmi 2013, 10:37
				Kirjoittaja jouniri
				Pari kuvaa Kinnusen Pertin tekemästä ja Ojalan Akin maalaamasta Taxin takakatteesta Bonnevilleä varten.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Edited By jouniri on 1361695434
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Helmi 2013, 21:58
				Kirjoittaja jouniri
				Analyysiä ja optimointia kohti Bonnevilleä Projektissa.
Viimeisimpien testien ja analyysien perusteella ollaan päädytty muutamaan muutokseen niin 1. kuin 2. moottorinkin osalta. Eli ykkösmoottoriin vaihdetaan ryhmä, männät, veivit ja kampiakseli. 1. moottorista joutilaiksi jäävät kilkkeet taasen käytetään varamoottorin hyväksi. 
Tällä siis tarkoitus saada molemmat anatomialtaa lähemmäs toisiaan ja lähemmäs samaa optimia. Lisäksi näin meille jää varaosia 2 moottorin lisäksi.
Isona muutoksena on meidän GT-Motorilta tilaamamme XXmm stroukki kampiakseli, ajatuksella voimaa lisää, kestävyyttä lisää ja kierroksia lisää. Eka kerta kun päästään kampiakselikin tilaamaan omilla mitoilla eikä listan valikoimaa selaten kompromisseja hyväksyen
			 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Helmi 2013, 22:32
				Kirjoittaja ari1630
				Elikkä akseli oli menny perille  