Mistä nimi?

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Aikalailla yhtäläisyyksiä näkyy olevan tuon oman nikin "keksimiselläni", kuin monella muullakin. Keltanokkana nettimaailmassa halusin kirjoittaa jotain orggiin tms vastaavaan, ja rekkautumistahan se vaati. Siinä sitten koitin loistokkaalla mielikuvituksellani keksiä jotain viisasta, mutta niinhän ne oli kaikki vähänkin nimeen, pyörään tms viittaavat nikit jo käytössä. Itselleni ei koskaan ole muotoutunut minkäänlaista kutsumanimeä, joten oltiin umpikujassa. Sitten tuo Kujo tuli jostain olemattomasta, sillä hetkellä vaikutti hyvinkin kuvaavalta, lähinnä ujona lueskelin topikkeja mihinkään kantaa ottamatta Eli kun piti *joKu* keksiä, niin sieltähän se vääntyi. Sittemmin olis mieleen tullut paljon parempiakin nikkejä, mutta mitenpä tuota enää vaihtamaan kun jo iso porukkaa tuntee minut Kujona. Että silleen.
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kujo kirjoitti:Aikalailla yhtäläisyyksiä näkyy olevan tuon oman nikin "keksimiselläni", kuin monella muullakin. Keltanokkana nettimaailmassa halusin kirjoittaa jotain orggiin tms vastaavaan, ja rekkautumistahan se vaati. Siinä sitten koitin loistokkaalla mielikuvituksellani keksiä jotain viisasta, mutta niinhän ne oli kaikki vähänkin nimeen, pyörään tms viittaavat nikit jo käytössä. Itselleni ei koskaan ole muotoutunut minkäänlaista kutsumanimeä, joten oltiin umpikujassa. Sitten tuo Kujo tuli jostain olemattomasta, sillä hetkellä vaikutti hyvinkin kuvaavalta, lähinnä ujona lueskelin topikkeja mihinkään kantaa ottamatta Eli kun piti *joKu* keksiä, niin sieltähän se vääntyi. Sittemmin olis mieleen tullut paljon parempiakin nikkejä, mutta mitenpä tuota enää vaihtamaan kun jo iso porukkaa tuntee minut Kujona. Että silleen.
Mää kun oon aina aatellu että oot lukenu Stephen Kingiä... :arskat:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Voi juma... tuota en tienny. Kiitti JariM!!! :bowdown: :bowdown:
98-1109496170

Viesti Kirjoittaja 98-1109496170 »

Aika hätäsesti keksitty nickki mullakin mutta kai sen voi niinkin todeta että tutkittuani aikani erään hemmon busaa mulle iskeytyi päähäni jonkinlainen riippuvuus ostaa oma busa ja siitä sitten veistettiin: busa_nisti. :thumbup:
66-1108300720

Viesti Kirjoittaja 66-1108300720 »

Mistäkö nicki busapappa?Eipä siinä paljon mielikuvitus laukannut.Mulla on 6 vuotias lapsenlapsi,siitä keksin oivallisesti Pappa.Mistähän se Busa?
Puuhis
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

aikoinaan kun mp.orgiin rekkasin heitin vaan nikin puuha-pete, myöhemmin lyheni muotoon Puuhis. Siitä perintönä jäänyt toi nimi, itseasiassa olen aika kyllästynyt jo siihen, mutta enpä viitsi muuttelemaankaan ruveta.
- Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa -
pocahontas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pocahontas »

Pocahontas on ollu ihan yleisesti mun lempinimi jo vuosia... ja se tulee kai ihan vaan tästä mun ulkonäöstä.. eli pitkät tummat letit viuhuu :p Muistanpa tässä taannoin yksillä kokkareilla ku olin sulat päässä koko viikonlopun... aina ku koitin heittää ne menemään joku laitto uudet... ja sit kotimatkalla ku pysähdyttiin johonki pikkukylään paikalliselle huoltsikalle kahveel ja siin terassille istu jotai äijiä ja ne tuumaili siin keskenään että hei kattokaa tohon viereiseen pöytään tuli Pocahontas ni kyl mä silloin viimeistään alistuin kohtalooni ja niin olen siis pocahontas :cool:
ainoa heikkouteni on ääretön nopeus

http://galleria.busanistit.org/pocan-busa
Hape

Viesti Kirjoittaja Hape »

Kaverit kuttu tuolla nimellä pentuna... Ei kai se sen kummempaa ollu ku kaks ensimmäistä kirjainta etunimistä ja se oli siinä.
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
86-1112946469

Viesti Kirjoittaja 86-1112946469 »

:angry: No tämä konehomma on lievästi hakusessa eli piti keksiä jotain ja iski laiskuus joten nimi on suoraan lasien puhdistus asemasta!!! vois vaikka vaihtaa jos vain tietäis miten?
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

VISION kirjoitti:vois vaikka vaihtaa jos vain tietäis miten?

Tuohon nicin vaihtoon ei meillä ylläpitäjilläkään ikävä kyllä ole mitään työkalua olemassa... Elikkäs ainoaksi vaihtoehdoksi jää uudelleen rekisteröityminen tänne foorumille. Jos sen joku haluaisi tehdä, mutta harmittamaan jää tuo nollautuva kirjoitettujen viestien määrä, niin ne päästään kyllä lisäämään sinne uuden nicin saldoon.

Ai niin, tuo oma niccini ei kai selittelyjä kaipaa, onneksi ehdin sen varaamaan ennen Himppaa... Samaa logiikkaa käyttäen musta olisikin sitten tullut P.....a :D

Edited By Timppa on 1115024608
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Mulla kaveri, joka osaa käyttää konetta, on keksinyt minun TOSI viisat nicit!
Nykyään osaisin, jo ehkä itsekin rekisteröityä!! :)
Kun mulla oli Thunderace, niin olin Tunturiass, tietysti!
Ja kun ostin bussin, ja nimi on Jussi, niin olin tietysti bussijussi!
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
jummijammi

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Olipa kerran helsingissä töitten perässä kämppäkaverukset Isojammi ja Pikkujammi.(minä ku oon nuorempi)
Sitte joku heitti että jummijammi :pomppu:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
45-1116055284

Viesti Kirjoittaja 45-1116055284 »

Nikkin miettiminen on tosi hankalaa kun ei oo mielikuvitusta mut sitten keksin laittaa kirjaimet Bussin rekkarista. Sit piti vielä tyylitellä noilla viivoilla kun kaks merkkiähän on liian vähän. :)
79-1116101405

Viesti Kirjoittaja 79-1116101405 »

Ei yksinkertaisesti tullut muuta mieleen niin piti sitten kehitellä tommonen nimihirviö joka pitäis ainaki oululaisille olla aika selkeä..
omnibus=joka oululaisittain ainaki on onnikka=yleisliikennöintiväline=linja-auto elikkäs bussi.....ja nistejähän tässä kaikki ollaan :D
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

logiigga on tai sitten ei YOUgo sanasta Jouko. :(
Vastaa Viestiin