Sivu 3/14
Lähetetty: 02 Joulu 2008, 22:41
Kirjoittaja Timppa
OT... Kun tuo photobucketin tsydeemi nyt vaan on niiiin syvältä kaikkine mainoksineen yms. härpättimineen, niin pienen kikan haluisin kertoa. Sen sijaan, että kopioit sen SIVUN osoitteen, voisit kopioida vain sen KUVAN osoitteen... Eli kuvan päällä hiiren oikealla "kopioi kuvan osoite". Siis näin . Kivampi kattoa... Ihan vaan ehdotuksena :p
Lähetetty: 03 Joulu 2008, 01:56
Kirjoittaja 107-1089231881
BussiJussi kirjoitti:Ksthb kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:MCX400
Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? 
Jep olisin hiukka spekuloinu omissa mietteissä, mihin vauhtiin kentällä pääset....
Arvioita ois kiva kuulla...? Ja epäilyjä penkkituloksista kans..? Tod.näk. Vittaniemen penkkiin mennään, jos joskus valmistuu!
Hmm.. sanoskohan ? No arvaillaan hiukan Samin penkin näyttämiä, 0,8 bar /n.255 hp ja 1 bar /285 hp 
Lähetetty: 03 Joulu 2008, 20:46
Kirjoittaja tetsa
Samilla 0.7/249 takapyörästä. -08 pistää varmaankin paremmaksi sit kun jos joskus valmistuu, luvalla lainaten tai jotain.
Edited By tetsa on 1228330071
Lähetetty: 07 Joulu 2008, 21:00
Kirjoittaja BussiJussi
Föönikin meni paikalleen, hyvin mahtui. Nyt vielä vaihdeanturin tinausta, yms. pientä, niin pääse kasailee lisää... Painekotelon kiinnikkeet vaati kans modausta, ja öljynpaluu pitää johonkin rakentaa kii...
Pehkupuhallin...
Lähetetty: 14 Joulu 2008, 21:51
Kirjoittaja BussiJussi
Pientä edistystä..Pitää jotain kirjoitella, kun ei muilla tunnu tapahtumia olevan kerrottavana... Taidan omankin projektin kohta laittaa hyshys linjalle, kun ei muissa talleissa mitään tapahdu!? Elikkäs lock-up mysteeri alkaa selvitä, Kujolta tulee vanhan busan "tornit" kytkimeen, ja niillä koetan saada kytkimen nippuun. uudet pännärit tein painekoteloon, nyt menee sekin ok kiinni. Paluuletku öljylle vielä vaiheessa, odottaa tinaajalle vientiä, samoin bensapumpun pohja menee tinaukseen. (tulee uus lähtöliitin, entinen lähtölinja toimii paluulinjana) Seuraavaks syyläri/coleri combinaatiota ois tarkotus mallailla paikoilleen. Bensalinjoja, ja sähkö hommia pitäs kanssa alkaa värkkäillä. Senverran kokeilin tänään virtoja päälle, ettei FI-valo loista ainakaan vielä... Paineensäädin, ja wideband lootikko etsivät paikkaansa kans. JOS vielä vesiruutan hankin, sillekin pitäs paikka löytää! Yx kuva lock-upista pitää laittaa, kun on niin joulunen kuva, tonttulakki ja kaikki...
Joulutonttu...
Lähetetty: 16 Joulu 2008, 21:12
Kirjoittaja BussiJussi
Hehee, ei kaiki kuitenkaan mene uusin puihin, joku osa sopii modaamatta! elikkäs tankki meni heittämällä paikalleen! Syyläri/cooleri combinaatiota mallailin kanssa, ei hyvä, pitää flekteille rälläkkää tarjota... Kuvia tulee, kun vähän vielä etenee...
Lähetetty: 17 Joulu 2008, 19:51
Kirjoittaja BussiJussi
Nyt sitten tuli paluu arkeen...Eli pitäs alkaa motoristisia töitä pystyä käsillään tekemään! Eli kaikkee pitäs alkaa vääntää paikoilleen, ja "hierominen " aloittaa. Tykkään tehdä raakaa bolt-onia, muttei oikein toi osien sovittelu/hierominen oikein mieleekkkäältä tunnu. Onnex yksi nimeltä mainitsematon "käsi" kävi tallilla, ja kokeiltiin muoveja ympärille. huom: Syyläri/cooleri, ö-cooleri, yms kaikki vasta paikkaansa hakee, EI oikeesti kii! Näyttäs, että katteet menee paikoilleen kohtuudella, ainoastaan edestäpäin jää muoveja uupumaan, jotka korvataan tuningverkolla, tms... Pari kuvaa aiheesta. Nyt tuntuu, että paripäivää taukoo duunamisesta pidettävä, alkaa puulta maistua koko homma!
klix
klax
klox
Lähetetty: 17 Joulu 2008, 22:57
Kirjoittaja purzzi
Tätä projektia on kyllä ollu mukava seurata! 
Lähetetty: 17 Joulu 2008, 23:02
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. kova jäpä toi jussi duunaan
Ja vieläkö leivot noi katteet kohtuudella kiinni niin oot vielä kovempi.
Ei näytä ihan helpolta projektilta....
Lähetetty: 17 Joulu 2008, 23:07
Kirjoittaja purzzi
Kyllä oot Jamppa sinäkin aika kova jätkä duunaamaan! 
Lähetetty: 25 Joulu 2008, 17:13
Kirjoittaja BussiJussi
Eihän sieltä tallilta malttanut kauan poissa pysyä. Bensalinjat rakentelin joulun kunniax paikoilleen. katteita senverran monasti mallaillut, että niiden muutokset alkaa selviämään. Kunhan öljypohja tulee tinauksesta, mallailen katteet lopullisesti käypäsex. Aika liki katteita ja öljypohjaa toi putkisto näyttäs kulkevan, taitaa thermotec:iä joutu virittelemään. Painekello näyttäs ottavan katteeseen kiinni, muuten kohtuudella näyttäs menevän paikoilleen. Seuraavana ali/ylipaine letkujen vetoa edessä... Edelleenkin mietinnän alla, mihin H......iin sais noi kaikki boxit siististi laitettua!
Lähetetty: 26 Joulu 2008, 08:36
Kirjoittaja Tepa
millä pesien AR-luvuilla ja siipikoolla toi ahdin on...?
Lähetetty: 26 Joulu 2008, 10:20
Kirjoittaja BussiJussi
Kuten aikasemmin puhetta, ei tarkkaa tietoa tosta ahtimesta, mut tällänen se on. KKK-ahdin, oisko voinut olla 24 tms? Joku enempi tietävä osaa varmaan valaista enempi asiaa...
Lähetetty: 30 Joulu 2008, 19:30
Kirjoittaja BussiJussi
Nyt sitten Elizabeth 2, vai mikäseoli, laittoi aquamistin tulemaan tänne pohjolan perälle! Ois vesiruutan omistajaille pari helppoa kysymystä: Millä paineilla olette alkaneet vettä ruikkia? Suuttimen koko? Mites toi metanoli, ootteko käyttänyt metanolia veden seassa, vai pelkää vettä?
Lähetetty: 30 Joulu 2008, 23:22
Kirjoittaja Jaakko
pelkkä vesi 0.6bar. aikasempaa ei tarvii.