Gen2 modauksia kaudelle 2011
Vähän päivitystä tähän caseen.
Jouduin perumaan Tokimotolta tilaamani 320mm Braking-jarrulevyt 3kk odottamisen jälkeen. Tilasin normikokoiset 310mm Galfer-levyt jenkeistä tänään. Menee viikko-kaksi ennen kun ne ovat minulla.
Suurin osa osista onkin sitten jo hankittu.
Madalluskilkkeet unohdetaan ja täytyy miettiä ajaisinko noi harvat kenttäajot vakiokorkuisella pyörällä. edit: kai noi kilkkeet voisi varmuuden vuoksi kuitenkin tilata..
Pyörän maalaus saa nyt jäädä kun Tr3-tyylinen ökymaalaus maksaa liikaa ja ihan vaan värin vaihto ei oikein nyt jaksa innostaa. Tankki maalataan, jotta pääsen eroon rumasta vauhtiviivasta joka on jemmattu lakan alle.
Edited By Robinson Crusoe on 1294941303
Jouduin perumaan Tokimotolta tilaamani 320mm Braking-jarrulevyt 3kk odottamisen jälkeen. Tilasin normikokoiset 310mm Galfer-levyt jenkeistä tänään. Menee viikko-kaksi ennen kun ne ovat minulla.
Suurin osa osista onkin sitten jo hankittu.
Madalluskilkkeet unohdetaan ja täytyy miettiä ajaisinko noi harvat kenttäajot vakiokorkuisella pyörällä. edit: kai noi kilkkeet voisi varmuuden vuoksi kuitenkin tilata..

Pyörän maalaus saa nyt jäädä kun Tr3-tyylinen ökymaalaus maksaa liikaa ja ihan vaan värin vaihto ei oikein nyt jaksa innostaa. Tankki maalataan, jotta pääsen eroon rumasta vauhtiviivasta joka on jemmattu lakan alle.
Edited By Robinson Crusoe on 1294941303
Pikku hiljaa etenee:
Kävin tänään viemässä jalkatapit ja pikku sälää jauhemaalattaviksi. Kyseessä BusaJasan mainitsema (kiitos siitä) Eleko-Rakennus Helsingin Tattarisuolla. Hinta hiekkapuhalluksineen 100e (ilman hiekkapuhellusta olisi maksanut 70e) ja menee noin viikko, kaksi. Kiirelisä olisi maksanut satkun lisää
Sitten kävin Vapaalassa Vantaalla teettämässä jykevämmän etujarruletkun. Firma on Tr3:sen mainitsema Dunlop Hiflex. Erittäin hyvä palvelu ja sain letkun 2 minuutin odottamisen jälkeen mukaan. Unohdin kaikki "race"-jutut ja muut pipplinpidennykset ja teetin ainoastaan pääsylinteriltä lähtevän letkun. Satuloiden välinen letku on myyjän mukaan niin järeä ettei sitä kannata vaihtaa. No katsotaan sitten kesällä kannattiko
Kuten ennenkin, tiedot ja linkit ovat tämän säikeen aloituspostissa.
Edited By Robinson Crusoe on 1296165333
Kävin tänään viemässä jalkatapit ja pikku sälää jauhemaalattaviksi. Kyseessä BusaJasan mainitsema (kiitos siitä) Eleko-Rakennus Helsingin Tattarisuolla. Hinta hiekkapuhalluksineen 100e (ilman hiekkapuhellusta olisi maksanut 70e) ja menee noin viikko, kaksi. Kiirelisä olisi maksanut satkun lisää

Sitten kävin Vapaalassa Vantaalla teettämässä jykevämmän etujarruletkun. Firma on Tr3:sen mainitsema Dunlop Hiflex. Erittäin hyvä palvelu ja sain letkun 2 minuutin odottamisen jälkeen mukaan. Unohdin kaikki "race"-jutut ja muut pipplinpidennykset ja teetin ainoastaan pääsylinteriltä lähtevän letkun. Satuloiden välinen letku on myyjän mukaan niin järeä ettei sitä kannata vaihtaa. No katsotaan sitten kesällä kannattiko

Kuten ennenkin, tiedot ja linkit ovat tämän säikeen aloituspostissa.
Edited By Robinson Crusoe on 1296165333
Kun on alkanu cromi linjalle niin sitähän sit tehdään
cromattu swinggi matkaa hissukseen suomeen päin, ja muutakin plinggiä laitellaan.. seuraava busa pysyykin sit vakiona 


BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Jarrulevytkin saapuivat vihdoin, joten kilkkeiden asennus voi alkaa. Kovin jännää kasausvaihe ei tässä projektissa ole kun kyseessä on melkein ainoastaan bolt-on osien kiinniruuvaus mutta Jamppa laittanee asennuskuvia?
Oikeastaan ainoa oma tekele (no, itse visioin tämän ja Tepa toteutti
) on bi-xenon valo:
ostin käytettynä toisen umpion, johon sovitettiin lyhyen polttimon tilalle bi-xenon projektori (valokuvio lyhyen ja pitkän välillä muuttuu polttimon edessä olevaa "verhoa" liikuttamalla). Umpion lasin irroituksen yhteydessä sisuskalut maalattiin mustiksi ulkonäkösyistä. Valolähteenä toimii 4300K D2S-polttimo ja parkkeina Motecin LED-valot.
Miksi nähdä näin paljon vaivaa kun voi vaihtaa halopolttimon tilalle xenonpolttimon? Valoteho on parempi koska projektorin linssi, nk. de-linssi, on korkealaatuinen ja samalla valon rajaus on tarkka.
Osat tilasin täältä: Retrofitsource.com, asiakapalvelu oli muuten huippuhyvä mutta lähettivät kannaltaan rikkinäisen polttimon ja vielä kysyttiin olenko itse rikkonut sen..
Kuvia umpiosta:
kuva 1
kuva 2
kuva 3
Oikeastaan ainoa oma tekele (no, itse visioin tämän ja Tepa toteutti

ostin käytettynä toisen umpion, johon sovitettiin lyhyen polttimon tilalle bi-xenon projektori (valokuvio lyhyen ja pitkän välillä muuttuu polttimon edessä olevaa "verhoa" liikuttamalla). Umpion lasin irroituksen yhteydessä sisuskalut maalattiin mustiksi ulkonäkösyistä. Valolähteenä toimii 4300K D2S-polttimo ja parkkeina Motecin LED-valot.
Miksi nähdä näin paljon vaivaa kun voi vaihtaa halopolttimon tilalle xenonpolttimon? Valoteho on parempi koska projektorin linssi, nk. de-linssi, on korkealaatuinen ja samalla valon rajaus on tarkka.
Osat tilasin täältä: Retrofitsource.com, asiakapalvelu oli muuten huippuhyvä mutta lähettivät kannaltaan rikkinäisen polttimon ja vielä kysyttiin olenko itse rikkonut sen..
Kuvia umpiosta:
kuva 1
kuva 2
kuva 3
Törkeän hieno tuo valo! :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
pientä askartelua-paskartelua tuo vaati,mutta lopputulos palkitsee...Robinson Crusoe kirjoitti:Oikeastaan ainoa oma tekele (no, itse visioin tämän ja Tepa toteutti) on bi-xenon valo:
ostin käytettynä toisen umpion, johon sovitettiin lyhyen polttimon tilalle bi-xenon projektori (valokuvio lyhyen ja pitkän välillä muuttuu polttimon edessä olevaa "verhoa" liikuttamalla). Umpion lasin irroituksen yhteydessä sisuskalut maalattiin mustiksi ulkonäkösyistä. Valolähteenä toimii 4300K D2S-polttimo ja parkkeina Motecin LED-valot.
Miksi nähdä näin paljon vaivaa kun voi vaihtaa halopolttimon tilalle xenonpolttimon? Valoteho on parempi koska projektorin linssi, nk. de-linssi, on korkealaatuinen ja samalla valon rajaus on tarkka.
Osat tilasin täältä: Retrofitsource.com, asiakapalvelu oli muuten huippuhyvä mutta lähettivät kannaltaan rikkinäisen polttimon ja vielä kysyttiin olenko itse rikkonut sen..
Kuvia umpiosta:
kuva 1
kuva 2
kuva 3

hieman piti tuon homman jälkeen tutkia tuota gen1 lamppua,mutta vaikuttaa pirun paljon ahtaammalta,toki sen vois sinnekkin saada survastua...
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Hyvä idea oli noi jalkatapit , ite ajattelin viedä kans polkimet mutta sinne ne jäi lattialle virumaan, ku ajattelin et niistä hinkkaantuu tuo maali pois. Ite vedin vain rungot ja putket maalattiin jollain lämpömaalilla. Toi lamppu on cool .
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Hieno! Juuri nuo omat ideat ja niiden toteutus on se juttu. Usein tulee itsekin turvauduttua valmiisiin bolt-on -kilkkeisiin, mutta kun joskus sattuu lamppu syttymään, niin tuntuu oikein hyvälle vaikka kyse olisi pienestäkin asiasta - saati tuollaisesta, joka huomataan heti ja merkitsee kokonaisuudessa paljon. Siis:Robinson Crusoe kirjoitti:Jarrulevytkin saapuivat vihdoin, joten kilkkeiden asennus voi alkaa. Kovin jännää kasausvaihe ei tässä projektissa ole kun kyseessä on melkein ainoastaan bolt-on osien kiinniruuvaus mutta Jamppa laittanee asennuskuvia?
Oikeastaan ainoa oma tekele (no, itse visioin tämän ja Tepa toteutti) on bi-xenon valo:
ostin käytettynä toisen umpion, johon sovitettiin lyhyen polttimon tilalle bi-xenon projektori (valokuvio lyhyen ja pitkän välillä muuttuu polttimon edessä olevaa "verhoa" liikuttamalla). Umpion lasin irroituksen yhteydessä sisuskalut maalattiin mustiksi ulkonäkösyistä. Valolähteenä toimii 4300K D2S-polttimo ja parkkeina Motecin LED-valot.
Miksi nähdä näin paljon vaivaa kun voi vaihtaa halopolttimon tilalle xenonpolttimon? Valoteho on parempi koska projektorin linssi, nk. de-linssi, on korkealaatuinen ja samalla valon rajaus on tarkka.
Osat tilasin täältä: Retrofitsource.com, asiakapalvelu oli muuten huippuhyvä mutta lähettivät kannaltaan rikkinäisen polttimon ja vielä kysyttiin olenko itse rikkonut sen..
Kuvia umpiosta:
kuva 1
kuva 2
kuva 3


alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp