Sivu 4/67
Lähetetty: 09 Kesä 2006, 10:58
Kirjoittaja hajahuja
Tase1 kirjoitti:Eilen tuli käytyä Kemissä ja penkitin Busan:
Tehoa oli 171.8hv ja vääntöä 135.2Nm
Ihan kiitettävästi vajaa 60tkm ajetulle vanhukselle :laugh:
Käppyrä löytyy täältä
hyvin on tehoa,mitä myllyyn on tehty??
Lähetetty: 09 Kesä 2006, 11:40
Kirjoittaja Agostini
...nojoo... mulla 'löyty' 196.4 rwhp/10408 rpm + 145. Nm/7429 rpm takikselta.....
..käppyröitä en vielä ole laittanut,koska säätö on kesken...
..eka veto ilman säätöjä ois tässä
Modeja on tehty jos jonkinlaista..kiitos 'tohtoreiden'.....
:unclesam:
Edited By Agostini on 1149842537
Lähetetty: 09 Kesä 2006, 12:44
Kirjoittaja Tase
hajahuja kirjoitti:Tase1 kirjoitti:Eilen tuli käytyä Kemissä ja penkitin Busan:
Tehoa oli 171.8hv ja vääntöä 135.2Nm
Ihan kiitettävästi vajaa 60tkm ajetulle vanhukselle :laugh:
Käppyrä löytyy täältä
hyvin on tehoa,mitä myllyyn on tehty??
Köyhän miehen viritys..
Micron Full Race 4-2-1 putki, airboxmodi, pair poistettu, iridium tulpat ja K&N filtteri.
Lähetetty: 26 Kesä 2006, 17:43
Kirjoittaja 89-1114359877
penkitin tänään pusan.. eli yosi vaimentimet, tre, k&n suodatin. 159.25hv ja 125,48Nm
lämpöö oli 30,07...Ruisku oli tarkoitus säätää mut kaik olikin jo valmiix kohdallaan:)
Lähetetty: 26 Kesä 2006, 19:49
Kirjoittaja kajbusa
Käytin tänään bikefox:n penkissä.. 260hv 225nm :p
Vertailun vuoksi.. kerhonpenkin lukemat oli: 250hv 214nm
Edited By kajbusa on 1151384780
Lähetetty: 28 Kesä 2006, 20:37
Kirjoittaja pete695
tänään oli sitten mopo viaberin penkissä,ja tällasia lukemia se anto ennenkuin.......231,6hv/174,3nm lensi painekotelo taivaantuuliin....kele ??? käppyrä galleriassa.
että tällanen tapaus tällä kertaa.
Lähetetty: 28 Kesä 2006, 20:54
Kirjoittaja race
:p Max Horsepower 3.5 hp / 7000 rpm
Max Torque 2.3 ft-lbs / 7000 rpm ...ja kahdelta pyörältä ...kyllä on poitsu ilonen
:rasberry:
Lähetetty: 07 Heinä 2006, 11:26
Kirjoittaja Jassu
Tänään viaberilla penkki näytti:
155,7hp (9177rpm)
135,8Nm (6759rpm)
Muuten vakio peli mutta kiinni devilin tuplaputkisto (koko), powercommander IIIR ja TRE . vuosimalli mulla 2005.
Harrin mukaan aika paska keli penkittää huipputehoja mutta mun mielestä ihan jees luvut.
Lähetetty: 07 Heinä 2006, 12:26
Kirjoittaja Sepe
Jassu kirjoitti:Tänään viaberilla penkki näytti:
155,7hp (9177rpm)
135,8Nm (6759rpm)
Muuten vakio peli mutta kiinni devilin tuplaputkisto (koko), powercommander IIIR ja TRE . vuosimalli mulla 2005.
Harrin mukaan aika paska keli penkittää huipputehoja mutta mun mielestä ihan jees luvut.
Aika hyvin linjassa tohon mun kikottimeen. Sama putki +BMC filsu, säädetty omalla boxilla.
MR-Powerin penkki antoi jotain 165, Kemin 159 ja sit joku joka oli -05 B-Weekendissä 163.
Ei tosta Pc:tä paljon hyötyä ole jos pelkkä putki on vaihdettu....
Lähetetty: 07 Heinä 2006, 12:30
Kirjoittaja Jassu
Sepe kirjoitti:Aika hyvin linjassa tohon mun kikottimeen. Sama putki +BMC filsu, säädetty omalla boxilla.
MR-Powerin penkki antoi jotain 165, Kemin 159 ja sit joku joka oli -05 B-Weekendissä 163.
Aika hyvin heittoa noissa penkeissä aina, jos olen oikein käsittänyt niin toi viaberin penkki on aika pessimistinen, et "paperihevosia" sieltä ei oikein saa.
Mulle noi luvut oli toisarvoisia, halusin vaan pelin "alueelle" ettei kone tykkää huonoa putken vaihdosta.
Ei tosta Pc:tä paljon hyötyä ole jos pelkkä putki on vaihdettu....
Hyöty lieneekin siinä että saadaan käyrä tasaisemmaksi kun säätöalue on tarkempi, eli "etua" ei ole jos tuijottaa vaan numeroita mutta se voi sitten ajossa tuntua erilaiselta. tiedä sitten...
Lähetetty: 07 Heinä 2006, 21:33
Kirjoittaja 107-1137111439
Moto-Seinäjoella penkissä viher-busalla 7.7. Moottoriteho 206,takapyöräteho 179,45,vääntö 136.93. Taukoja täytyi pitää koska takarenkas alkoi sulaa kun mapitettiin,oli vähäsen kuuma:run conditions 38.85`C... 
Lähetetty: 20 Heinä 2006, 20:00
Kirjoittaja 72-1114031666
Penkki tuloksista !
Meillä Raaserin penkissä on vedetty monta busaa, Tässä muutama esimerkki:
1. vm-01, 151 hv/127 Nm
- yoshimura trs koko putkisto + oman ruiskun säätö
2. vm-02, 155,6 hv/127 Nm
- yoshimura trs koko putkisto + oman ruiskun säätö
3. vm-06, 154,7 hv/131 Nm
- yoshimura r22 sliparit + oman ruiskun säätö
4. vm - 04, 154,06 hv/ 127 Nm
- täysin vakio. Mun oma pyörä
- akran open titaani sliparit 159,76 hv / 136 Nm
- ei koskettu omaan ruiskuun
TULOKSET AJETTU 6, VAIHTEELLA
Eli niissä on eroja.Pidin aika kovana tehon ja väännön lisäyksenä tuota 6 heppaa ja varsinkin väännön lisäystä 9 Nm:ä pelkillä slipareilla.
t. Hirwari
Lähetetty: 20 Heinä 2006, 21:21
Kirjoittaja 80-1142185074
Muistaessaa noi omatkin tänne laittaa. Eli -03 vekotin ja modeina on Micronin beta bolt-on ja oman ruutan säätö. Penkityspaikkana Erkka Korpiaho
158.45hp (9600rpm)
138.08Nm (6700rpm)
En tiedä onko optimistinen vaiko eikö. Säätämättömään eroa oli kuitenkin 5hp ja jokunen nyyttöni. Seuraavaksi ajattelin hankkia Micronin käyrästön ja pähkäillä tarviiko hommata vielä joku ruuttakomentaja tms.
Lähetetty: 20 Heinä 2006, 22:57
Kirjoittaja 72-1114031666
No aika lähellä meidän Raaserin penkkituloksia, ehkä tärkeämpi asia on se, että käyt tarkistamassa muutoksen korpiaholla
t. Hirwari
Edited By HIRWARI on 1153425501
Lähetetty: 22 Heinä 2006, 00:05
Kirjoittaja jusna
Busa -99, mittarissa 75tkm. Penkitys Riku Motor, Lahti 21.6.2006.
Moottoriteho: 192hp
takapyörä: 176hp
Penkityslaite oli merkkiä Fuchs.
Busassa Micron 4-1 putki, TRE, airboxmodaus ja K&Nfiltteri.
Tulos hyvä mutta aloin tässä ihmettelemään että olisko hiukka optimistisia lukemia?! Tai sitten busassa on jotain virityksia mistä en tiedä mitään...
No, olkoon lukemat hiukka yläkanttiinkin ni ainakin ilmeisesti kertoo että ei ihan vielä ole kilometrit lopussa koneelta.
t. j