Oli hieno juttu, että niinkin moni tuli eilen tapaamiseen. Voitaisiin ruveta suunnittelemaan seuraavaa tapaamista, josta eilen alustavasti puhuttiin. Eli tehtäisiinkö se rengastie reissu, mutta koska? Ruvetkaa ehdottelemaan niin saataisiin pikkuhiljaa mahdollisia ajankohtia!!
Tänne Merimaskuunkin voi tulla käymään, aina kahvit keitämme busanistille, jotka eilen oli tapaamisessa.
Toi rengastie ois kyl aika kovaa settiä ja vedin tänään tota Hämeen härkätietä ja sielt sit viel karkkilan suuntaa nummen kautta, oli muuten aika makeeta mutkaa siinä eli se vois kans olla sellainen pätkä jonka voitais jossain vaiheessa vetästä.
Mutta kiva että saatiin edes jonkinlainen lauma kokontumaan kuparivuoreen.
No niin, nyt tuli sitten parikin vaihtoehto reissua. Mutta mitä nyt sitten päätetään, niin sitten voitais suunnitella sen jälkeen se ajankohta. Mulla on joka toinen viikonloppu pe-ma lapset hoidossa ja nyt on taas se viikonloppu tulossa, joten silloin en pääse edes pyörän päälle oikein. Mutta sitten taas tiistaista eteenpäin kaikki mahdollista.Heinosta ei ole kuulunut mitään ja Laitilan kavereista ei kanssa, mikä mahtaa olla heidän tilanteensa? Nyt en taas yhtään muista, että ketkä olivat minun vieressäni oleva pariskunta, eli heidän nimensä? Eli Centrix ja Jorgos ovat nyt jo mulle selvillä, mutta sitten vieressäni istuva pari ja sitten pöydän päässä oleva pariskunta, niin heidän nimensä jäivät epäselviksi tai en muista.
Jos Centrix ajelet täällä merimaskussa, niin poikkea kahville. Aina kahvit keitän kun busa pihalle tulee.
Jokos on tullut mieleen joku ajankohta, jolloin voitais heittää joko saaristonrengastie tai joku muu vastaava? Ens viikosta meille alkaa käydä tiistaista alkaen.
Vaikka mää olenkin tällainen hämeenbusanisti niin kutsuisin teijät turkkulaiset lauantaina terassille sidukalle tai saahan sitä toki kaffettakin juoda! Tuun kaverille kylään ja ajateltiin lähtee kyntään niitä laivaravinteleita.. Ja siten on taas niin mahtavaa mopoilla kotiin sunnuntaina
Maiza kirjoitti:Vaikka mää olenkin tällainen hämeenbusanisti niin kutsuisin teijät turkkulaiset lauantaina terassille sidukalle tai saahan sitä toki kaffettakin juoda! Tuun kaverille kylään ja ajateltiin lähtee kyntään niitä laivaravinteleita.. Ja siten on taas niin mahtavaa mopoilla kotiin sunnuntaina
En tie lauantaista, mutta sunnuntaina voisit musta saada kaverin kotimatkalle, kun olen kanssa hämeenlinnan menossa.
pekkas-1 kirjoitti:No ottakaas yhteyttä, koska pidettäis seuraava meating? Vai onko kaikilla jo juhannus niin mielessä, että ei kerkee!
No mulle kävis toi sunnuntai. Tosin olis hyvä jos miittinki olis vähän illemmalla, vaikka kello kuuden aikaan, ku ajattelin lauantaina nollata tän viikon oikein niinku kunnolla.