Sivu 4/5
					
				
				Lähetetty: 28 Kesä 2010, 21:13
				Kirjoittaja jarim
				bussikoppa kirjoitti:Onko tämä nyt sitten faktaa, että kun -99 malliseen tehään ecu päivitys niin pitäisi laitella johtoja asentotunnistimelta ristiin?...hmm, täytyy ilmeisesti vaan testata?
ahtiksen pyörä alkoi pelaamaan huonommin kun johdot laittoi ristiin joten siihen nojaten en suosittele! 
			
					
				
				Lähetetty: 28 Kesä 2010, 21:53
				Kirjoittaja ahtis
				jeps rupesi röpeltää jne 8tonni jälkee..
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Kesä 2010, 21:46
				Kirjoittaja bussikoppa
				ihan ok tuntuu rokkaavan ecu päivitys, katella tarkemmin penkissä sitten...merkittävin muutos oli pitemmät startit ja ehkä pikkusen huonommat lähdöt, siis säätämättömänä   
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Kesä 2010, 23:31
				Kirjoittaja bussikoppa
				oliko tuossa ecueditorissa muuuten joku erillinen fixi jippo siihen jos on huonompi käyntiinlähtö?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Kesä 2010, 11:14
				Kirjoittaja 76-1271688384
				Hiukan tekis mieli kokeilla tuota omaakin ilman PCtä. Mites toi nyt kokonaisuutena menee: hommaan piuhan ja softan läppäriin ja ajan ECUlle tuon paketin.
Pyörässä (-99) on K&N filsu, air-box modi ja Hindlen 4-2-1 kokoränni. Tre on vaihdenäytössä jonka haluaisin pitää. Onko tuohon valmiita karttoja vai pitääkö tuo säädättää kokonaan erikseen? Penkkisäädöltä tuolla ei vissiin välty? Nykynen kokoonpano on vuos-pari sitten säädetty Bike-Doctorilla.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Kesä 2010, 11:56
				Kirjoittaja busajasa
				LeaderOfThePack kirjoitti:Hiukan tekis mieli kokeilla tuota omaakin ilman PCtä. Mites toi nyt kokonaisuutena menee: hommaan piuhan ja softan läppäriin ja ajan ECUlle tuon paketin.
Pyörässä (-99) on K&N filsu, air-box modi ja Hindlen 4-2-1 kokoränni. Tre on vaihdenäytössä jonka haluaisin pitää. Onko tuohon valmiita karttoja vai pitääkö tuo säädättää kokonaan erikseen? Penkkisäädöltä tuolla ei vissiin välty? Nykynen kokoonpano on vuos-pari sitten säädetty Bike-Doctorilla.
-02 vanhempiin (99, 00 ja 01) pitää tehdä ECUn vaihto sekä magneeton vaihto.
klix tuolta jostain sivulta 13 alkaa löytyä dataa noista muutoksista. 
Kun nuo on vaihdettu niin sitten tässä threadissa mainittu pinnien muutos. Sitten kaapeli ja flashaamaan.
Jos sulla on Gipro:n vaihdenäyttö/TRE niin siitä saa TRE ominausuuden disabloitua. Mulla on esim Gipro vaihdenäyttönä ja TRE disabloituna. 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Syys 2011, 22:19
				Kirjoittaja jarim
				Sellainen juttu 99-00:sta "uutena tietona" että jos käyttää vakiota bensapumppua+regulaattoria niin se alipaineohjaus sille regulle kannattaa tukkia. Tällöin pysyy bensanpaineet tasaisena @ ~3bar mitä uudemman mallin kartat olettaa.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 14 Syys 2011, 11:55
				Kirjoittaja 1340R86
				Mitähän sitä tekee väärin? nyt 
pikasen liikaa tuli ja koittanut naputella takaisin lähtöarvoon 
mutta ei näytä menevän millään jos laitta vaikka +4 johonkin kohtaan ja seuraavaan versioon koittaa siitä -4 niin jää keltaiseksi
sitten kun kattelee winolsila niin jotain pientä on jäännyt pohjille(-vaikutus ei olekaan -4 vaan jotain muuta ~-3.99) tai lähtenyt hiukan ennemän pois kun ton -4
Miten arvo takaisin lähtö arvoon ? (muuten kuin kaikki uusiksi)
kun on painanut yhden plussa ja painaa saman miinusta niin jättää pohjia kohtaan mikä näkyy keltaisena, ylä palkin ruutu näyttä nollaa

winolisila katseltuna
ero minkä jättä pohjia 


Likekö käyttäjä virhe 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 14 Syys 2011, 17:37
				Kirjoittaja jarim
				Arvaus: ecueditorissa näkyvät arvot on jollain algoritmilla muodostettuja likiarvoja jotta muutettavat arvot on järkevällä skaalalla. Nyt kun noita arvoja muuttaa vaikka juuri +4 ja -4 niin arvo ei palaakaan ihan tasan siihen alkuperäiseen (johtuen tuosta skaalausmuutoksesta).
			 
			
					
				
				Lähetetty: 14 Syys 2011, 23:03
				Kirjoittaja 1340R86
				jarim kirjoitti:Arvaus: ecueditorissa näkyvät arvot on jollain algoritmilla muodostettuja likiarvoja jotta muutettavat arvot on järkevällä skaalalla. Nyt kun noita arvoja muuttaa vaikka juuri +4 ja -4 niin arvo ei palaakaan ihan tasan siihen alkuperäiseen (johtuen tuosta skaalausmuutoksesta).
Saman suuntaisia arveluita tullut mieleen
(että pyöristää johonkin ja siten takaisin päin hiukan eri lukkun) 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Syys 2011, 22:21
				Kirjoittaja Cebusa
				jarim kirjoitti:Sellainen juttu 99-00:sta "uutena tietona" että jos käyttää vakiota bensapumppua+regulaattoria niin se alipaineohjaus sille regulle kannattaa tukkia. Tällöin pysyy bensanpaineet tasaisena @ ~3bar mitä uudemman mallin kartat olettaa.
Ainakaan minun pyörässä ('99) ei kannattanut tulpata. 
TT-Motorsportin mukaan dynossa oli tullut varsin reippaat jälkipoltot jos letku ei ollut käytössä.
Sain tänään omani TT-Motorsportin säädöstä (ECUn vaihdettu uudempaan). Aivan käsittämättömän iso muutos parempaan! Moottorin reagointi parani kaikilla kierrosalueilla. Ihan kuin eri pyörä!
Kannattaa viedä oikeasti osaavalle henkilölle dynolla säädettäväksi niin tulee kerralla hyvä. 
 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Syys 2011, 22:27
				Kirjoittaja toimeve
				Cebusa kirjoitti:(ECUn vaihdettu uudempaan). Aivan käsittämättömän iso muutos parempaan! Moottorin reagointi parani kaikilla kierrosalueilla. Ihan kuin eri pyörä!
...tuttu tunne kolmen vuoden takaa! 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Syys 2011, 09:25
				Kirjoittaja Tepa
				mites gen1 -99 ja 00 vs. gen1 uudemmat,laskeeko kampuran asentotunnistin laskevaa vai nousevaa signaalia...?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 21 Maalis 2012, 20:30
				Kirjoittaja 122-1330943115
				
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Touko 2012, 19:36
				Kirjoittaja 109-1317649016
				
kumpi on kumpi?, itselläni tuo koneessa ylempi versio
selviskin ebaystä että alempi on uudempi
Edited By mopokuume on 1338397225