Sivu 4/24
					
				
				Lähetetty: 20 Huhti 2008, 10:13
				Kirjoittaja hajahuja
				pitäs siihen jotain muuta keksiä,aika hyvä tuo vaihdenäyttö kieltämättä on ettei sitä viittis poiskaan ottaa..onko uutta rajoitettu pikkuvaihteilla??
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Huhti 2008, 11:16
				Kirjoittaja 107-1089231881
				
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Huhti 2008, 13:03
				Kirjoittaja hajahuja
				nimenomaan joku sellanen tarvis olla että säilyy tuo vaihdenäyttö ja kentällä sille onkin jo aivan sama
			 
			
					
				
				Lähetetty: 21 Huhti 2008, 17:36
				Kirjoittaja 68-1201182457
				k8 aj 800km 
177hp 145Nm,vakiona.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 15:18
				Kirjoittaja Agostini
				K8 se nopea ja tehokas sini-musta  :laugh:
     
siinä kuvatus
183.5rwhp / 144.2Nm
                      -A-
Edited By Agostini on 1209039823
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 19:32
				Kirjoittaja 98-1197316477
				Agostini kirjoitti:K8 se nopea ja tehokas sini-musta  :laugh:
     
siinä kuvatus
183.5rwhp / 144.2Nm
                      -A- 
Onko ruiskua säädetty tuohon vetoon? 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 19:37
				Kirjoittaja 66-1155057341
				20hv/10nm enemmän kuin mun ex -00 mallissa pönttöviritteisenä. Penkitetty kuitenkin ilmeisesti samassa penkissä?
Säätämällä saisi tohon aika mukavan parannuksen, seokset on kyllä aivan päin  
Uskomattoman paksulla käy keskialueella....  
Edited By Busanaattori on 1209055132
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 20:37
				Kirjoittaja Snowman
				Ksthb kirjoitti:Kytkimellä varustettu Tre kehitteille (ei vaikee homma elektroniikka kuruille) tai napsauttaa paikalleen palikan paikalleen kun tarvetta ilmenee esim. kenttä ajoissa.
En ole Tre:tä nähny luonnossa montakohan piuhaa siihen liittimeen tulee? Tuli tossa mieleen että laadukas esim ALPSin kullatuilla kontakteilla oleva kiertokytkin (jossa vain yksi napsaus) vaikkapa täysin vesitiiviinä mallina sopisi varmaankin tehtävään..kaapeloisi ja kytkisi niin että off asennossa eculle menee tieto "oikein" ja "onnilla" ecu saisi tre:n tiedon..ja vaihdenäyttökin toimisi "normiajossa" oikein.
Olisi varmaankin luotettavin ja halvin vaihtoehto ilman ylim elektroniikkaa..ja kytkimen voisi kaapeleiden nokassa asentaa mihin haluaa..vaikka penkin alle mammalta piiloon.. 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 21:03
				Kirjoittaja Agostini
				Ei mitään säätöjä....vain puhtaita vetoja
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 22:29
				Kirjoittaja 109-1192076167
				Joku sinimusta kuulemma käynyt mp-asennuksen penkissä ,195hv päälle ollut takapyörä tehot.
Edited By maiksu75 on 1209065894
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 22:49
				Kirjoittaja 98-1197316477
				Busanaattori kirjoitti:20hv/10nm enemmän kuin mun ex -00 mallissa pönttöviritteisenä. Penkitetty kuitenkin ilmeisesti samassa penkissä?
Säätämällä saisi tohon aika mukavan parannuksen, seokset on kyllä aivan päin  
Uskomattoman paksulla käy keskialueella.... 
 
Eikös toi 5000-8000rpm alue ole laihalla,jos parhaan tehon saa afr ollessa 12,5-13  .
 .
Aika reippaalla kädellä ajelin nurkissa ja mittasin kulutukseksi 6.5l/100km,sanoisin että liian vähän kuluttaa kokoisekseen,kaipaa säätöö,tietääkö kukaan pystyykö omaa boxia säätämään 8000rpm asti? 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Huhti 2008, 23:29
				Kirjoittaja Kujo
				busai kirjoitti:Busanaattori kirjoitti:20hv/10nm enemmän kuin mun ex -00 mallissa pönttöviritteisenä. Penkitetty kuitenkin ilmeisesti samassa penkissä?
Säätämällä saisi tohon aika mukavan parannuksen, seokset on kyllä aivan päin  
Uskomattoman paksulla käy keskialueella.... 
 
Eikös toi 5000-8000rpm alue ole laihalla,jos parhaan tehon saa afr ollessa 12,5-13  .
 .
Aika reippaalla kädellä ajelin nurkissa ja mittasin kulutukseksi 6.5l/100km,sanoisin että liian vähän kuluttaa kokoisekseen,kaipaa säätöö,tietääkö kukaan pystyykö omaa boxia säätämään 8000rpm asti? 
Esimerkkitapaus käy paksulla 5-8000rpm. 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Huhti 2008, 21:28
				Kirjoittaja PetriK
				Kujo kirjoitti:Esimerkkitapaus käy paksulla 5-8000rpm.
Samanlaisia 5.5k-8k osalta rikkalla meneviä käppyröitä meikäläinenkin on nähnyt. Lisäksi vetää dynossa ihan yläkierroksilla rikkaalle isolla vaihteella, mutta tuon laittaisin RAM AIR compensation:n piikkiin  - eli ominaisuudeksi joka pyörällä joka on tarkoitettu isoihin vauhteihin kuuluukin olla. Jos dynossa yläkerran säätää 13.2:1 lukemaan niin saa varautua siihen että lentokentällä mennään jo 3% laihemmalla... 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2008, 08:26
				Kirjoittaja 98-1197316477
				Johtuuko se sitten siitä että porukan vaihtaessa putkia/putkistoa niin keskialueella seos  vähän laihenee ja vääntöö/tehoo on tullut lisää jopa 15%?
B-kingiin on saatu pelkillä slipareilla keskelle 10-12hp lisää,joten taitaa olla vähän samanlaista karttaa sielläkin.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Huhti 2008, 18:37
				Kirjoittaja 68-1201182457
				aj.1500 ja yoshimuran täysputkisto ei muuta
182,07hp 145,33Nm.MP-Mesta Joensuu.