Futiksen 2010 mestari - Kuka on paras.

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
xsakkex

Viesti Kirjoittaja xsakkex »

busapappa2 kirjoitti:No emmä tiiä mitä mä tiiän, mutta meeppä kahtoon vaikka Epsanjaan johonki Britti ** pubiin, ni näät mitä siellä katotaan. Ja mulla kuitenkin ollut "kunnia" olla Suurimpien Suomifutareiden V.I.P tilaisuuksissa mässäämässä hyvää safkaa ja juttelemasa mukavia mm. Littin, Miklun, Hyypiän jne.jne. usseemman kerran sattuneesta syystä, kun on sukulaispoitsu ollut Suomen maajoukkueessa n. 5 vuotta duunissa.

JOSKIN, suomifudis on "potkupalloo" sekä euroopan tai ehkä koko maaliman kovin sarja on Brittien Valioliiga, kauneinta katsottavaa on kuitenkin

La Liga España Euroopassa !! SitäKIN kateltu paikanpäällä muutamaan otteeseen. Tunnelma huikea !! :;): :cool:
:blues: Moro, sori jos otit herneen nenään...jalkapallo on tunteita herättävä peli..ei ollut tarkoitus loukata.. sitä vain sattuu kun pettymyksiä tulee ja fanitettu joukkue ottaa turpaan...el torot oli paras joukkue kisoissa. :(
suzuki vx 800
yahama thderace 1000 2000-2004
blacbird1000xx 2004-2006
hayabusa k 7 musta2007
hayjabusa k8 harmaa/musta 2007-2009
hayabusa k8 ormu 2010
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

toimeve kirjoitti:
busapappa2 kirjoitti:No emmä tiiä mitä mä tiiän, mutta meeppä kahtoon vaikka Epsanjaan johonki Britti ** pubiin, ni näät mitä siellä katotaan. Ja mulla kuitenkin ollut "kunnia" olla Suurimpien Suomifutareiden V.I.P tilaisuuksissa mässäämässä hyvää safkaa ja juttelemasa mukavia mm. Littin, Miklun, Hyypiän jne.jne. usseemman kerran sattuneesta syystä, kun on sukulaispoitsu ollut Suomen maajoukkueessa n. 5 vuotta duunissa.

JOSKIN, suomifudis on "potkupalloo" sekä euroopan tai ehkä koko maaliman kovin sarja on Brittien Valioliiga, kauneinta katsottavaa on kuitenkin

La Liga España Euroopassa !! SitäKIN kateltu paikanpäällä muutamaan otteeseen. Tunnelma huikea !! :;): :cool:

...by the way: oletko Himoksella nyt viikonvaihteessa? Meinaan, että olis mukava nähä. Ja tsekata se uus matkalehemäsi.

Jep Juu Veke ! Oltiin käymäsä, ja oli tarkoitus kilauttaa sulle, mutta meillä meni reisu ns. "POMMIIN !" :shocked:

Yheltä kerholaiselta räjähti akku. SIIS jumankekka, oli kun olis ammuttu haupitsilla. No Jämsän Huoltokaksikosta löyty melki samankokonen Hontan akku, mutta pari tuntii venattiin, että jäähty, ku ei pystynyt ruveta irrotteleen. Joku sisäinen oikkari tarvike akussa ?? :wtf:

No sitten Hontan akku oli pikkasen liian iso ja jouduin vähä piuhoja venytteleen ja akkukoteloo modaan, että sain uuden akun kiinni.

Onnex oli työkaluja mukana, nyt kun on kuljetus kapasiteettiä. iltapäivä siinä meni modatessa !!

Luojan kiitos oli hyytelöakku, olsi tullut hapot kintuille tavallisesta. Tämä vaan poksahti ja sen jälkeen turpos melki jalkapallon muotosex. Just kehu Fredi menomatkalla, että 7v pelittänyt halppisakku, ja tunnin päästä räjähti.

Saatetaan tulla päivällä Paraatiajoon Mimman kanssa. Minähän kilautan sulle Veke jos ollaan tulosa, juuaan Sufeet jossain huoltsikalla. :mosh:

Edited By busapappa2 on 1279323858
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

paakksa kirjoitti:

:blues: Moro, sori jos otit herneen nenään...jalkapallo on tunteita herättävä peli..ei ollut tarkoitus loukata.. sitä vain sattuu kun pettymyksiä tulee ja fanitettu joukkue ottaa turpaan...el torot oli paras joukkue kisoissa. :(
No kamoon ! Emmä herneitä vejä tommosesta, joskin turha maininta oli toi merkkimaininta, sillä kun ei oo fudiksen kanssa mittään tekemistä.

Ja Busasta oon etelleen ihan samaa mielipuolta, kuin ennenkin, ELI : Maaliman paras Supersportti NYT ja AINA.

Joskin nyt kun oon ajellut "Matka"SONNILLA" n 5.000km, niin matka-ajo ominaisuuksissa pesee Busan mennen tullen.

Mutta mitä niitä vertaileen, ovatten NIIN erilaisia laitteita.

Jos luoja suo ja terveyttä piisaa, niin on mulla Pikku busa kirjahyllyssä ja Kanji tatska, ELI olishan se saatanan upeeta kun olis molemmat. Kun kaipaa vähä menomeininkiä, niin Bussin selkään ja Reisuun mentäessä varsinkin kax päällä, niin Matka"Sonnin" selkään.

Nyt kuitenkin Mimman kanssa satsattiin se fyrgga, mikä oli tarkootettu Busan ostoon, tohon n. 400 kg "Sonniin".

EIKÄ nyt tartte myöskään kenenkään herneitä vetää, jos parilla sanalla kehun Ton ison mustan ajomukavuutta. Vaikka onkin kirosana, niin mainitten kuitenkin, että Elegtra Glide vm-09 tehastakuuta 1 vuosi jälellä. Varusteita riittävästi, joista ehkä tärkein Brembon ABS jarrut, pysähtyy todella napakasti. Kuvia moto orgissa, en linkitä tänne, ellei joku mode anna lupaa, niinkus Artsi aikanaan Rodista. KOSKA täähän ON Busafoorumi.

Anteeksi ja Kiitos.

ps. Oikke hyviä ajokilsoja Busanisteille, ikään, kokoon, sukupuoleen tai yleensä mihinkään kahtomatta. Lapa nousee AINA VARSINKIN Busanisteille. Ja oon parin Busan kokemukslla "Joutunut" valistaan Custom frendejä siitä mikä Busassa on hyvää. ELI likimain kaikki. :thumbup:

Y.T : pappa2 :smoking:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Vastaa Viestiin