Sivu 4/4
					
				
				Lähetetty: 16 Syys 2011, 22:11
				Kirjoittaja toimeve
				Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
...eikös Arctikdiverin nykynen ole 2004? Tosin taisi olla Saksassa laitettu otteelle?
edit: multa saa ostaa 2001 mallisen sopivalla hinnalla...esim. 15teur? (saa ainaki katsastettua turbolle)  
 
Ei silti, kannattanee kuitenki kysästä jo aikasemmin täss ketjussa annetusta osotteesta, sielä on kokemusta turbojen katsastuksesta.
Edited By toimeve on 1316200410
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Syys 2011, 22:13
				Kirjoittaja 107-1089231881
				Ja kaikkein käsittämättömintä on ettei K5-K7 mene läpi euro2 mittauksista vakionakaan. Tämä on testattu jo vuonna 2006 ainakin K5 mallilla
			 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Syys 2011, 22:28
				Kirjoittaja Heksa
				toimeve kirjoitti:...eikös Arctikdiverin nykynen ole 2004? Tosin taisi olla Saksassa laitettu otteelle?
Ei silti, kannattanee kuitenki kysästä jo aikasemmin täss ketjussa annetusta osotteesta, sielä on kokemusta turbojen katsastuksesta.
eikö se ainaki värin perusteella oo k2.nen 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Syys 2011, 07:09
				Kirjoittaja Tepa
				Ksthb kirjoitti:Ja kaikkein käsittämättömintä on ettei K5-K7 mene läpi euro2 mittauksista vakionakaan. Tämä on testattu jo vuonna 2006 ainakin K5 mallilla
yksikään tehtaalta lähtenyt uusi auto tai mp ei tule menemään ilman lisämuutoksia tuosta euro 2  pussitestistä läpi... 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Syys 2011, 08:25
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				Heksa kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte 

  Vittuun katastukset 

 
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nen 
epäilen et kaikki suomeen tuodut k4 on euro2.sia
mitenkähän jenkki mallit?
Osta/vaihda runko jostain vanhemmasta pyörästä joka euro1
onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
 
Tää maahantuoja jannu tuumas että kaikki k4:set ois euro2:sia ja tuon euron saa tietää kun antaa tyyppihyväksyntänumeron ,niin he tarkistaa sen mukaan. Toki tässä mun tapauksessa ei tarkistanu mistään ,sano vaan tylysti heti et ,EURO2!, fak!
No se siitä turbon laillistamisesta sit. Pääseehän tätä näinkin.  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Syys 2011, 08:33
				Kirjoittaja villeh
				Noita korejahan on netti pullollaa, ostaa vaan vanha runko..... Ei oo enää iso sijoitus tossa rojektissa...
			 
			
					
				
				Lähetetty: 18 Syys 2011, 01:40
				Kirjoittaja mibusa
				villeh kirjoitti:Noita korejahan on netti pullollaa, ostaa vaan vanha runko..... Ei oo enää iso sijoitus tossa rojektissa...
Jep.Kyllä näin on.Itelläki piti vanhentaa hiukan mopoa 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Loka 2011, 15:58
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Mulla on nyt. Ja käyttöönottopäivä on 06/04  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Loka 2011, 19:54
				Kirjoittaja Tepa
				ysi-ärrä kirjoitti:Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Mulla on nyt. Ja käyttöönottopäivä on 06/04  

 
oho! 
 
taitaa olla aika ainutlaatuinen tapaus... 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Loka 2011, 20:12
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				Tepa kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Mulla on nyt. Ja käyttöönottopäivä on 06/04  

 
oho! 
 
taitaa olla aika ainutlaatuinen tapaus... 

 
Niin kuulemma on.  