Sivu 31/33

Lähetetty: 26 Elo 2013, 18:59
Kirjoittaja jouniri
Uusi päivä uudet kujeet ja aika siirtyä suolalle;-)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 20:12
Kirjoittaja Arctikdiver
Kaimalle parenemisia.
Toivottavasti saatte pyörän harsittua nippuun.

Lähetetty: 27 Elo 2013, 00:03
Kirjoittaja jarim
Joo. Crash boom bang. :(

Lähetetty: 27 Elo 2013, 00:13
Kirjoittaja jakehaanpää
Onneksi ei ilmeisesti pahemmin käyny ku sormet osuu näppiksille, paranemista!

Lähetetty: 27 Elo 2013, 00:16
Kirjoittaja jarim
Yhdellä kädellä näppäilen...

Lähetetty: 27 Elo 2013, 06:20
Kirjoittaja Snowman
Toipumisia..Menikös pahastikkin ympäri?
Tsemppiä koko porukalle!!

Lähetetty: 27 Elo 2013, 06:31
Kirjoittaja same
Siis mitä siellä on tapahtunut?

Lähetetty: 27 Elo 2013, 06:54
Kirjoittaja jakehaanpää

Lähetetty: 27 Elo 2013, 07:15
Kirjoittaja suiza
Tämähän tuo vain haastetta lisää! Mutta toisaalta haasteethan on tehty voitettaviksi :thumbup:

Lähetetty: 27 Elo 2013, 08:14
Kirjoittaja same
Ok, en tuota linkkiä hoksannut.
Tsemppiä vaan kaikille sinne suola-aavikolle.

Lähetetty: 27 Elo 2013, 12:50
Kirjoittaja Timba
Tsemppiä sinne rapakon taakse. Toivottavasti Jari kutakuinkin kunnossa. Ennätyksen otatte haltuun joka tapauksessa, sitä odotellessa. :please:

Lähetetty: 27 Elo 2013, 17:54
Kirjoittaja BussiJussi
Tarkoittaako luokan vaihtuminen, että katsastusmiehestä kiinni, mihin luokkaan pyörä kuuluu? Tuskin Jarimin kaatuminen muutti itse pyörää? Onko ennätykset eri, näissä kahdessa eri luokassa? Aika mielivaltaista puuhaa, sanoisin, että ameriikkaa. Paranemisia Jarille.

Lähetetty: 28 Elo 2013, 07:13
Kirjoittaja jouniri
Noh ja niin, vihdoin hetki netin äärellä. Ollut vähän ohjelmaa maanantaista lähtien. Käytiin siis kursimassa Taxi kokoon Salt Lake Cityssä itsensä Scott Hornerin pajalla, mahtava kaveri sillä saavuttiin sinne lähes puolen yön aikaan ja niin Scott kuin Ryankin auttoivat meitä koko yön parsimaan Taxi kasaan. Myös kaikki tarvitsemamme palikatkin löytyi sieltä. Elikkäs aamusta takas Bonnevilleen ja suolalle katsastukseen. Katsastuksessa tosiaan AMA luokkamme 1650 APS-AF vaihtui luokkaan 1650 MPS-AF. FIM luokan säilyessä samana. Miksi näin en ihan tarkkaan tiedä? Ilmeisemmin Taxi on niin rajoilla molempiin luokkiin, joten valinta menee katsastajan tulkittavaksi ja lisäksi olimme kuperkeikan jälkeen muuttaneet yhden osan vakioksi kun se aiemmin oli modattu.

Tänään tiistaina Antti veteli nopeusrajoitusten mukaan ja viimeinen veto oli sovittu olevan +175mph joten Antti ajoi varman päälle 187mph jolla kuittasi pitkän radan tikietin huomiseksi eli nyt ollaan sillä tiellä mitä oikeasti tavoitellaan.

Lähetetty: 28 Elo 2013, 08:04
Kirjoittaja Snowman
No niin nyt päästään itse asiaan!
Tsemppiä pitkälle suolatikulle ja Antti tehkööt historiaa!
Harmi Jarin puolesta kun käsi kipeenä vai onko vielä mahdollista että Jarikin ajaisi vielä vaikkapa olkapää hyvin puudutettuna ja teipattuna? :respekt:
Huoltotiimikin tehny upean työn niputettua Taxin jaloil eiku pyörilleen!




Edited By Snowman on 1377666479

Lähetetty: 30 Elo 2013, 08:42
Kirjoittaja Snowman
Kerpele..stanan vesisade.. :thumbdown:
Onnittelut Antille +200mph jenkkiklubiin pääsystä!
Ens kesänä viimeistään uudelleen!!
Mutta keväällähän Nokian renkaat varmaanki yrittää Audilla uutta ennätystä jäällä...vinkvinkvink :;):