Sivu 34/67

Lähetetty: 28 Huhti 2010, 17:18
Kirjoittaja jarim
snuggles kirjoitti:
jamonaattori kirjoitti:Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm

Jos ei olis röpöjä silottanu ja pykäliä tasottanu ni vois sanoo että vakiokannella penkitetty. Akran katuputki ja yksnelonen mosa.
Sami ku ajo testilenkin ni meinas että aika kevyt oli etufillari. Auttaisko siihen painavampi etuvanne, vai miten tuon ny korjais :D
Mitkäs nokat? Voisi huvikseen simulaatiota pyöräyttää verrattuna omiin olemassa oleviin. :)

Lähetetty: 29 Huhti 2010, 06:16
Kirjoittaja Titaani
jarim kirjoitti:
snuggles kirjoitti:
jamonaattori kirjoitti:Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm

Jos ei olis röpöjä silottanu ja pykäliä tasottanu ni vois sanoo että vakiokannella penkitetty. Akran katuputki ja yksnelonen mosa.
Sami ku ajo testilenkin ni meinas että aika kevyt oli etufillari. Auttaisko siihen painavampi etuvanne, vai miten tuon ny korjais :D

Mitkäs nokat? Voisi huvikseen simulaatiota pyöräyttää verrattuna omiin olemassa oleviin. :)
Imu jotain 250 päälle, 0,415-0,425 nostolla ja pako 244/0,395

Lähetetty: 06 Touko 2010, 02:13
Kirjoittaja jarim
220hp/175Nm. Semmonen +23hp viime vuotiseen minkään alueen kärsimättä. Onnistunut viritys sanoisin. :cool:

Lähetetty: 06 Touko 2010, 06:10
Kirjoittaja BussiJussi
jarim kirjoitti:220hp/175Nm. Semmonen +23hp viime vuotiseen minkään alueen kärsimättä. Onnistunut viritys sanoisin. :cool:

Toiselta foorumilta lainattua

"Uusi EAP simulaatio pyörii tuolla 216hp korvilla vanhan 193hp sijaan"

Äkkinäinen sanois simulaation pitäneen aikasta hyvin paikkaansa siis!! Kämyröiden kuvatuksia kehiin!!! :pomppu:

Hyvin on pukannut!




Edited By BussiJussi on 1273115436

Lähetetty: 06 Touko 2010, 06:22
Kirjoittaja Titaani
Hienosti työntää kaikkien haasteiden jälkeen!!

Hyvin pitää simulaatiot paikkansa. Jarim kokeili mulle EAP:lla mitä tulisi pienillä säätömuutoksilla tuossa talvella, Samilla tuli n. 3hp enemmän kun simulaatio antoi eli aika lähellä todellista.

Lähetetty: 06 Touko 2010, 07:24
Kirjoittaja 107-1089231881
jarim kirjoitti:220hp/175Nm. Semmonen +23hp viime vuotiseen minkään alueen kärsimättä. Onnistunut viritys sanoisin. :cool:
Hyvä tulos. Samin penkissä tulos olisi noin 22? hp koneesta ?
Tämän tuloksen pohjalta on hyvä jatkkaa oman pikku moottorisen seuraavan version suunnittelua...

Lähetetty: 06 Touko 2010, 07:35
Kirjoittaja jarim
Ksthb kirjoitti:
jarim kirjoitti:220hp/175Nm. Semmonen +23hp viime vuotiseen minkään alueen kärsimättä. Onnistunut viritys sanoisin. :cool:

Hyvä tulos. Samin penkissä tulos olisi noin 22? hp koneesta ?
Tämän tuloksen pohjalta on hyvä jatkkaa oman pikku moottorisen seuraavan version suunnittelua...
Spekulaatiota mutta ehkä 225+ korvilla Samilla. :)

Lähetetty: 06 Touko 2010, 10:49
Kirjoittaja jarim

Lähetetty: 06 Touko 2010, 20:57
Kirjoittaja Sekottaja
K3:sta tänään kempeleellä 172,95hv/151,92nm. Vääntöä omasta mielestä yllättävän hyvin. 3500-10000 alueella yli 120nm. :)



Edited By Sekottaja on 1273168698

Lähetetty: 06 Touko 2010, 23:27
Kirjoittaja jarim
Sekottaja kirjoitti:K3:sta tänään kempeleellä 172,95hv/151,92nm. Vääntöä omasta mielestä yllättävän hyvin. 3500-10000 alueella yli 120nm. :)
Oliko se valkoinen sinun laite? Tutunoloinen maalausteema ja todella hieno pyörä! Mikä se musta rypylämaali on nimeltään?

Lähetetty: 06 Touko 2010, 23:56
Kirjoittaja Sekottaja
Joo minunhan se ja kiitoksia! Ei oo ruma sinunkaan laite maalausteemoineen. Se maali on tuommoista http://www.vhtpaint.com/wrinkleplus.html

Lähetetty: 07 Touko 2010, 10:02
Kirjoittaja busajasa
Sekottaja kirjoitti:Joo minunhan se ja kiitoksia! Ei oo ruma sinunkaan laite maalausteemoineen. Se maali on tuommoista http://www.vhtpaint.com/wrinkleplus.html

Onko sulla kuvia sun pyörästä jossain - oli kuulemma upea ilmestys? Kuulemma hyvin paljon samanlainen kuin toi mun valkari eli K6 LE kopio. :pomppu:




Edited By busajasa on 1273218308

Lähetetty: 09 Touko 2010, 23:21
Kirjoittaja Sekottaja
busajasa kirjoitti:
Sekottaja kirjoitti:Joo minunhan se ja kiitoksia! Ei oo ruma sinunkaan laite maalausteemoineen. Se maali on tuommoista http://www.vhtpaint.com/wrinkleplus.html

Onko sulla kuvia sun pyörästä jossain - oli kuulemma upea ilmestys? Kuulemma hyvin paljon samanlainen kuin toi mun valkari eli K6 LE kopio. :pomppu:

K6 LE kopiohan se tämäkin, mutta istuu minusta kuin nenä päähän toi valkee noihin. Tuonne laitoin muutaman paskaisena otetun kuvan http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/

Lähetetty: 10 Touko 2010, 09:44
Kirjoittaja Timba
Hyvän näköinen on. Ilmeisesti tarkoitit, että itse olit paskainen kuvia ottaessa, pyörä ei ainakaan näytä minusta paskaiselta. :thumbup:



Edited By Timba on 1273473940

Lähetetty: 21 Touko 2010, 21:56
Kirjoittaja 103-1209027290
Vittaniemen Samin penkissä K8 Akran 4-2-1 -putkistolla ja K&N-filtterillä antoi 176,9hp/149,6Nm takarenkaalta. Riittävät lukemat mulle, ainakin toistaiseksi... :D