Sivu 35/67
Lähetetty: 22 Touko 2010, 01:05
Kirjoittaja 107-1089231881
paljoko tuli koneesta ?
Lähetetty: 22 Touko 2010, 15:36
Kirjoittaja 103-1209027290
Ksthb kirjoitti:paljoko tuli koneesta ?
Koneesta 194,7hp/157,3Nm, lisäystä vakioon 12,4hp ja 18,3Nm
Lähetetty: 22 Touko 2010, 21:35
Kirjoittaja Simprider
K8 Akran 4-2-1 ränni ja BMC filsu anto TT Motorsportin penkissä:
185,53hp
161.8Nm
STP corr.f. 1.010
Lähetetty: 22 Touko 2010, 22:11
Kirjoittaja PetriK
Mulla tuli 130hp :p , oli pientä häikkää nokkien ajoituksessa kun ei ole aikoihin tullut tehtyä, :O , no nyt tuli tehtyä ajoitus kolmeen kertaan ja vieläkään en ole tyytyväinen kun simulaation mukaan vieläkin on huiposta poissa 2-3hp.
Lähetetty: 22 Touko 2010, 22:22
Kirjoittaja jmantila
mulla oilen samilla 199,9hv/158,5nm koneesta
Lähetetty: 22 Touko 2010, 22:25
Kirjoittaja snuggles
PetriK kirjoitti:Mulla tuli 130hp :p , oli pientä häikkää nokkien ajoituksessa kun ei ole aikoihin tullut tehtyä, :O , no nyt tuli tehtyä ajoitus kolmeen kertaan ja vieläkään en ole tyytyväinen kun simulaation mukaan vieläkin on huiposta poissa 2-3hp.
Täh, siis paljonko se nyt pukkas ?
Lähetetty: 26 Touko 2010, 01:14
Kirjoittaja Fastard
1,3bar, 384 renkaalta. Hyvin alkoi toimimaan 75% sinoli 25% kisabensa sekoituksella. Hieman harmi kun loppui kapasiteetti joko pumpusta tai suuttimista, nyt jäi kovemmat ahdot myöhemmälle. Lupailee hyviä lukemia tulevaisuudessa 
Lähetetty: 26 Touko 2010, 02:00
Kirjoittaja Tomppa
Fastard kirjoitti:1,3bar, 384 renkaalta. Hyvin alkoi toimimaan 75% sinoli 25% kisabensa sekoituksella. Hieman harmi kun loppui kapasiteetti joko pumpusta tai suuttimista, nyt jäi kovemmat ahdot myöhemmälle. Lupailee hyviä lukemia tulevaisuudessa 
Luulis tuollakin jo ehtivän! 
Lähetetty: 26 Touko 2010, 13:32
Kirjoittaja majuriTK
Fastard kirjoitti:1,3bar, 384 renkaalta. Hyvin alkoi toimimaan 75% sinoli 25% kisabensa sekoituksella. Hieman harmi kun loppui kapasiteetti joko pumpusta tai suuttimista, nyt jäi kovemmat ahdot myöhemmälle. Lupailee hyviä lukemia tulevaisuudessa 
minkä kokoset suuttimet oli käytössä?
Lähetetty: 26 Touko 2010, 14:59
Kirjoittaja Fastard
majuriTK kirjoitti:minkä kokoset suuttimet oli käytössä?
Läppärungoissa about 450cc ja lisäruiskut 900cc/min
Lähetetty: 03 Kesä 2010, 22:53
Kirjoittaja Tase
Tänään K3 vanhusta kiusattiin penkissä Kempeleessä ja tulokseksi tuli 179hp / 156Nm
Käppyrä
Ja säädön jälkeen tuli kuin uus pyörä 
Lähetetty: 04 Kesä 2010, 06:37
Kirjoittaja CormaX
Tase1 kirjoitti:Tänään K3 vanhusta kiusattiin penkissä Kempeleessä ja tulokseksi tuli 179hp / 156Nm
Käppyrä
Ja säädön jälkeen tuli kuin uus pyörä 
Niinpä, sitä ei monikaan usko kuinka se penkitys"säätöineen" vaikuttaa mopoon
...meikäläisellä oli toiveita pieneen parannukseen, mutta toiveet ylitettiin niin rttä häjyä tekee kun muistelee mitä ajaminen oli 
Lähetetty: 10 Kesä 2010, 20:10
Kirjoittaja 82-1232688863
402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
Lähtökohta on ihan ookoo, käyttötarkoitukseensa jo tarpeeksi tehokas. PowerKingin kanssa luotu turbosetti toimi siis kohtuullisesti, painettakin kun oli vain maltilliset 0,9bar...
Sami teki huipputyötä säätöjen osalta, kiireessä laati ihan tyhjästä kartan jolla tuokin tuli, seuraavassa säätösessiossa haetaan hienosäätöjä, silloin on soppapuolikin suomen järein ja sytkässä myös potentiaalia.
Voisi kai sitä vesiruiskun ja ne muut pölikät kytkeä myös käyttöön.
Lisääkin on luvassa, nyt jäi kiireessä kasatussa tekniikassa paljon käyttämättä. Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.
Lähetetty: 10 Kesä 2010, 20:47
Kirjoittaja Timba
Hyvin kyllä potkasee takapyörälle, mistään mitään tiedä, mutta mielestäni aikas kohtuullisilla ahdoilla. Täältä ainakin tulee aaltoja siihen suuntaan.
Edited By Timba on 1276192183