Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Robin
Viestit: 286 Liittynyt: 24 Huhti 2007, 18:21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Robin » 17 Elo 2010, 23:14
Malli : K9
Päivämäärä : 17.8.2010
Missä : Samin autopaja (Sami Vittaniemi)
Lämpötila : 26,4C
Teho/vääntö takapyörältä : 168,7hv/145,5Nm
Koneteho/vääntö : 183,5hv/152,0Nm
Moottoriin tehdyt muutokset : vakio
Putkisto : vakio
Muuta : Sami tehnyt säädöt Ecueditorilla
Kuvat : koneteho , takisteho ja Sami in action
EDIT: Joensuussa 286km/h, tästä voi ainoastaan parantaa
Edited By Robinson Crusoe on 1300440130
74-1244230845
Viesti
Kirjoittaja 74-1244230845 » 25 Elo 2010, 21:55
Malli: K9
Päivämäärä: 20.8.2010
Missä: TT Motorsport
Mitattu teho takapyörältä: 188,0 hv
Mitattu vääntö takapyörälta: 161,0 nm
Putkisto:vance&hines pakosarja Micron sliparit
Ilmanputsari:vakio
moottorin ohjaus:ecueditor säätö
Joensuussa 300km/h tai oikeesti 299,6km/h vähän harmittaa
jamonaattori
Viestit: 166 Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi
Viesti
Kirjoittaja jamonaattori » 27 Elo 2010, 23:37
Uudempi koneversio tuotti Samin penkissä seuraavat lukemat:
Kone: 232.2 Hp/174.9 Nm
Takis: 209,0 Hp/162,7 Nm
SMR
snuggles
Viestit: 1751 Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja snuggles » 29 Elo 2010, 11:12
jamonaattori kirjoitti: Uudempi koneversio tuotti Samin penkissä seuraavat lukemat:
Kone: 232.2 Hp/174.9 Nm
Takis: 209,0 Hp/162,7 Nm
Ihan mukavasti, +18hv, tuli kannen porttaamisella ja pakonokan vaihdolla. Akseli viimeisteli kanavat koneistamon jäljiltä. Käynti tosi nättiä tehoon nähden, kuulostais oma sepelimyllykin tuolta.
Titaani
Viestit: 887 Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Titaani » 29 Elo 2010, 19:01
snuggles kirjoitti: jamonaattori kirjoitti: Uudempi koneversio tuotti Samin penkissä seuraavat lukemat:
Kone: 232.2 Hp/174.9 Nm
Takis: 209,0 Hp/162,7 Nm
Ihan mukavasti, +18hv, tuli kannen porttaamisella ja pakonokan vaihdolla. Akseli viimeisteli kanavat koneistamon jäljiltä. Käynti tosi nättiä tehoon nähden, kuulostais oma sepelimyllykin tuolta.
Kauniisti kävi ja on kyllä onnistunut 1397 kaikin puolin
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Fastard
Viestit: 309 Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Fastard » 19 Syys 2010, 23:00
Pientä päivitystä tilanteeseen
423hv/303Nm takarenkaalta
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
BussiJussi
Viestit: 1039 Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja BussiJussi » 19 Syys 2010, 23:29
Fastard kirjoitti: Pientä päivitystä tilanteeseen
423hv/303Nm takarenkaalta
uteliaisuutta, mikä ahdin?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Fastard
Viestit: 309 Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Fastard » 19 Syys 2010, 23:35
BussiJussi kirjoitti: Fastard kirjoitti: Pientä päivitystä tilanteeseen
423hv/303Nm takarenkaalta
uteliaisuutta, mikä ahdin?
Mitsun TD05-20G
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
BussiJussi
Viestit: 1039 Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja BussiJussi » 19 Syys 2010, 23:44
Fastard kirjoitti: BussiJussi kirjoitti: Fastard kirjoitti: Pientä päivitystä tilanteeseen
423hv/303Nm takarenkaalta
uteliaisuutta, mikä ahdin?
Mitsun TD05-20G
Raju ON!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881
Viesti
Kirjoittaja 107-1089231881 » 20 Syys 2010, 08:37
Fastard kirjoitti: Pientä päivitystä tilanteeseen
423hv/303Nm takarenkaalta
Hyvä tulos Kimmo
Tuleppas käväseen Bomberi teho kisassa, kiusaamassa Röhnöä/super Jormaa. Vois olla kärkeen mahikset...
ysi-ärrä
Viestit: 974 Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54
Viesti
Kirjoittaja ysi-ärrä » 20 Syys 2010, 13:21
Fastard kirjoitti: Pientä päivitystä tilanteeseen
423hv/303Nm takarenkaalta
On kyllä hienot lukemat. Saas nähä mitä kimmon k4:n tyrkkää muutaman viikon päästä.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Fastard
Viestit: 309 Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Fastard » 20 Syys 2010, 20:28
Kiitokset Voi tosin olla ettei löydy motivaatiota ajaa 1600km penkityksen takia
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
PetriK
Viestit: 1650 Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja PetriK » 22 Syys 2010, 20:19
Siellä on kwaakku kärjessä joten kyllä tarttis jotain tehrä jotta pohjoosen jätkät motivoituu. Lisäksi sami uhkailee laittaa oman kwaakkunsa vaparikisaan joten kyllä mahtaa harmittaa kun lehdestä luetaan että oli pussipojilla puput pöksyssä eikä "jaksaneet" tulla paikalle.
Jos jollain on aidosti mahdollisuus kärkeen niin laitetaanko vaikka kukkahattu kiertämään tai konua pulloon ?
Robin
Viestit: 286 Liittynyt: 24 Huhti 2007, 18:21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Robin » 22 Syys 2010, 21:57
Kyllähän busa täytyy saada ykköspaikalle. Mukana keräyksessä ???
BussiJussi
Viestit: 1039 Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja BussiJussi » 23 Syys 2010, 17:33
PetriK kirjoitti: Siellä on kwaakku kärjessä joten kyllä tarttis jotain tehrä jotta pohjoosen jätkät motivoituu. Lisäksi sami uhkailee laittaa oman kwaakkunsa vaparikisaan joten kyllä mahtaa harmittaa kun lehdestä luetaan että oli pussipojilla puput pöksyssä eikä "jaksaneet" tulla paikalle.
Jos jollain on aidosti mahdollisuus kärkeen niin laitetaanko vaikka kukkahattu kiertämään tai konua pulloon ?
Jep, jep mukana ollaan!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"