mopokuume kirjoitti:V70 D5 2008
Mielenkiintoista, itse tapellut jonkin aikaa Volvon kanssa lisääntyvästä öljystä ja häiriöstä öljypuolella, taidan soitella Biliaan , luulin päässeni ongelmista kun luovuin AR:stä
Jostain luin että koittakaas pitää öljymäärä pienempänä.
Eli ei mittatikkua täyteen puolesta puolet noin..
Eräällä toisella automerkillä toimii.
Itsellä jäi Vanhus 240 avk:lle.. ja nyt on alla.hmm
Angry Bird.. Ooppelin kevyt nelipyörä..corsa.
Vaimolla onneksi vielä 945 Classic.
waiski10 kirjoitti:Pistimpä 2 mersua vaihtoon, tilalle 2 uutta Fordia.
Ja uskallat ääneen mainita moisen
Rohkee veto
-08 ja jo ruostunu puhki... takaovi maalattu pensselillä A´la Veho Jyväskylä...
Jo Yhden Mersun vuoden huoltokuluilla vaihtaa joka vuosi Fordin uuteen...
saab 900 vm-93 ja ylypiä siitä! huoltoihin ei paljoa rahaa hupene kun koneen voi tankata nuilla jäteöljyillä,tavallaan kai olen ekologinen kukka-hattu ihminen kun kierrätän vanhat öljyt pois ja keväällä kun mopo otetaan ajoon tää tötterö siirtyy myös kierrätyspisteeseen ja siitä saa melkein omansa pois..näin on toimittu jo useampi talvi.
-95 Nissan Primera 1.6 Kilometrejä tulee keskimäärin 100-200 viikossa, joten on aivan turha seisottaa pihassa mitään tuon kummempaa autoa arvoaan tiputtamassa.
Kun katastusmiäs oli sitä mieltä että vanha pipsa (chevy vani g20) päästelee liikaa saasteita ilmakehään, piti vaihtaa vanha rouva uudempaan. Kun kerta bussi pihassa jo on, ja joku on naksahtanu päässä niin että pitää pysyä merkkiuskollisena, niin ostettiin sitten kuorma-Auto, eli chevy vani...vm 1998. On se kyl vaan niin paljo parempi ajella ko keski-eurooppalaiset sardiinipurkit; vähän ko istuis junan kyydissä...mut se vaan menee vakaammin :p .
BaTTman kirjoitti:Kun katastusmiäs oli sitä mieltä että vanha pipsa (chevy vani g20) päästelee liikaa saasteita ilmakehään, piti vaihtaa vanha rouva uudempaan. Kun kerta bussi pihassa jo on, ja joku on naksahtanu päässä niin että pitää pysyä merkkiuskollisena, niin ostettiin sitten kuorma-Auto, eli chevy vani...vm 1998. On se kyl vaan niin paljo parempi ajella ko keski-eurooppalaiset sardiinipurkit; vähän ko istuis junan kyydissä...mut se vaan menee vakaammin :p .
...mulla oli takavuosina tämmönen...ja oli vähinthänki mukava
edit: Blazer K5 - vuosimallia en muista (-88?) mutta 6,2 V8 kuitenki