Sivu 48/67

Lähetetty: 29 Huhti 2011, 22:42
Kirjoittaja 107-1089231881
Titaani kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
Titaani kirjoitti:Niin Samilla kawassa litrateho ihan omassa luokassa yli 180hv/L, jotakuinkin samalla tasolla litrateho kun tonninen bmw.
Paras vaparibusa taitaa olla hieman yli 170hv/L
Litratehot uudelle levelille... Turasin autotallissa GSXR 1000 K7 viripaketin, 193hp/118Nm. Viriosina kansi (virtauspenkki lupas 196 hp), kepit, kittipahvi, Yoshi putkisto, vakio männät ja rojut muuten...

Hmm.. ei kuulemma ollut huonoin viritys asteeltaan :p

Käppyrä

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/DYNO%20tuloksia/GSXR+1000.JPG

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/DYNO%20tuloksia/GSXR%201000.JPG/full
Hyvältä näyttää, erittäin tehokas litrainen!!

Itse asiassa jos verrataan tuota 600cc pyöriin, niin litarateho ei yllä vakion kuusatkun tasolle, eli kun kone pienenee litratehot nousee.

Enemmän kertoo Nm/L joka tässä jää heman näistä viribusista mutta hieman ylittää gen 2 putkivirit.
Joo, tohon vääntöön vaikuttaa erittäin matala puristussuhde 12,7:1 mikäli haluais väännön tonne 130 Nm paikkeille niin täytyis laittaa Yoshin 13,5 puristeiset männät. 200 hp/l ylittyis oitis.
+ 0.5 - 1mm pakosta kansi vaatisi ja jos tekis 1070cc kokoiseksi niin +210 hp vois tavoittaa.

Ihan kaikkea tehoa ei tullut lapulle sillä sami mittas tehot liki tyhjällä tankilla/lämmitetyllä bensalla. Oli sanonut että jos laittais tuoreet/viileet liemet niin muutaman heposen paranis vielä... mene ja tiedä......

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 09:00
Kirjoittaja Titaani
Samaa tasoa 12,7 mullakin ollut rutut tarkkojen mittausten jälkeen todettuna.

Lähetetty: 02 Touko 2011, 10:28
Kirjoittaja expressbus
Samin penkissä ollut kai yksi tonninen BMW ja siitä mitattu 192 hv (vakio)

Lähetetty: 06 Touko 2011, 21:09
Kirjoittaja ysi-ärrä
Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.

Lähetetty: 06 Touko 2011, 21:45
Kirjoittaja same
Ens perjantaina tiedetään, onko tehoja, kun käyn Samilla.
Gen2, Yoshi77, kokoputkisto (ilman kattia).
No, mulle tehoja tärkeämpää on saada säädöt kohdilleen.

Lähetetty: 06 Touko 2011, 22:57
Kirjoittaja BussiJussi
ysi-ärrä kirjoitti:Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?

Lähetetty: 06 Touko 2011, 23:39
Kirjoittaja Sika-nauta
Tänään Sami pyöritti Ormua toodella hartaasti ja uskomattoman hienoilla hienosäädöillä. 199.7hv k8 kokoputkistolla + KN suotimella.


Kuka on kurko ? SAMI :respekt:

Lähetetty: 07 Touko 2011, 10:23
Kirjoittaja TNT
Sika-nauta kirjoitti:Tänään Sami pyöritti Ormua toodella hartaasti ja uskomattoman hienoilla hienosäädöillä. 199.7hv k8 kokoputkistolla + KN suotimella.
Kuka on kurko ? SAMI :respekt:

Taitaa olla sen penkin putkiviribusien ennätys :)
Kuten sanoit niin Lapin raikas ilma on tehnyt hyvää koneelle ja ne "oman" kiitoradan hapetukset ovat hoitaneet loput :D Taitaa ormu saada huolella leipää jatkossa.. :kippis:

Lähetetty: 07 Touko 2011, 14:28
Kirjoittaja Heksa
Sika-nauta kirjoitti:Tänään Sami pyöritti Ormua toodella hartaasti ja uskomattoman hienoilla hienosäädöillä. 199.7hv k8 kokoputkistolla + KN suotimella.


Kuka on kurko ? SAMI :respekt:

Minkä valmistajan putki??
tais muutamalla kymmenyksellä rikkoa nesmitin enkan
:turbobusa:

Lähetetty: 07 Touko 2011, 19:57
Kirjoittaja ysi-ärrä
BussiJussi kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?
Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.

Lähetetty: 07 Touko 2011, 22:01
Kirjoittaja Sika-nauta
Niinhän Samikin sanoi että jonkinmoiset ennätykset taisi tulla huimat 0.7hv :smoking:

Jos Lordi sanonut . Miehen saa pois lapista, mutta miehestä ei saa pois lappia. Pitää paikkansa myös Ormussa. Ormun sai pois lapista stadiin mutta lapin ilmaa ei saa pois Ormusta. Sen verran hyvin puhalti yoshimura r77 carbon ja K&N.

Lähetetty: 08 Touko 2011, 12:31
Kirjoittaja hajahuja
ysi-ärrä kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?
Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.
joo joo mutta entä samin penkissä?eihän enää muita pidetä minään ko pelkästään SAMIN PENKIN tulokset on niitä jumalallisia.varmaan 145 heppaa ois lähteny SAMIN PENKISSÄ

Lähetetty: 08 Touko 2011, 13:28
Kirjoittaja Heksa
hajahuja kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?

Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.

joo joo mutta entä samin penkissä?eihän enää muita pidetä minään ko pelkästään SAMIN PENKIN tulokset on niitä jumalallisia.varmaan 145 heppaa ois lähteny SAMIN PENKISSÄ

Kyl tolla tuloksella samilla 200+ takikselle... :bowdown:
itselle tullu moto-seinäjoes power-communistilla noin 168 takis
ja ny omalla ruiskulla noin 153 SAMIN penkis
silti ajossa tuntuu paljon paremmalta :mopo:

Lähetetty: 08 Touko 2011, 15:19
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. veikkaisin että alle 200hp jää Samin Dynostar penkissä TT:n takistulos on aika tarkasti konetehoo Samilla.
Mutta hyvin toi on kummiski onnistunut, Gen 2 putkivirin ohi menee kirkkaasti....

Lähetetty: 08 Touko 2011, 19:08
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jep, tärkein mulle on nyt kuitenki se että pääsen sen 200mph/mailille.
Sitä vartenhan tässä on tahkottu.
Toivottavasti nuo tehot riittää.
Jos ei ,niin takas sorvin ääreen.