Lähetetty: 28 Elo 2011, 23:19
Rockster kirjoitti:Jumalauta mikä laite. Ei ole mitään järkeä tuossa tehon määrässä. On se ahdettu vaan kova luu.

Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://www.busanistit.org/forums/
Rockster kirjoitti:Jumalauta mikä laite. Ei ole mitään järkeä tuossa tehon määrässä. On se ahdettu vaan kova luu.
ysi-ärrä kirjoitti:Kävikös Rockster vetämässä Lappeessa? Ja jos niin paljon pääsit?
Kiekkamittarin mukaan? Eli jotain 9800-9900 oikeasti. Itse olen ajanut 18/38 välityksillä hieman isommalla takarenkaalla 355km/h ~10750rpm. Jengamittari näyttää tuolloin hiukan yli 11500. Ensi vuonna laitan 19/39.Rockster kirjoitti:Kävin vetämässä. Himmaten 318. Voimaa olisi löytynyt, mutta kantin kanssa ongelmia. Se yllättävän paljon löi jännäkakkaa housuun ekat turbovedot.ysi-ärrä kirjoitti:Kävikös Rockster vetämässä Lappeessa? Ja jos niin paljon pääsit?
Kaksi vetoa ehdin kiskaista ja sitten tärähti. Toisella vedolla jarrumerkillä löi jarrunesteet etujarrusta pihalle. Eli luistelin pyörän maaliin pelkällä takajarrulla. Jos vauhtia olisi ollut kymppi lisää, niin ei välttämättä olisi pysähtynyt. Nyt sain jäämään juuri ja juuri asfaltille.
Mutta voimasta se ei kiinni jää. Kuskista enemmänkin. Ja välityksiä pitää pidentää. 18/38 välityksillä 318 kmh kohdilla oli 6-vaihteella 10 500 rpm.
Aivan. Sehän valahtelee kyllä. Olisihan tuo kulkenut vielä, mutta hannasin. Kolmas veto olisi ollut kova sana, mutta ei viitsinyt ilman etujarrua enää mennä kiitoradalle.jarim kirjoitti:Kiekkamittarin mukaan? Eli jotain 9800-9900 oikeasti. Itse olen ajanut 18/38 välityksillä hieman isommalla takarenkaalla 355km/h ~10750rpm. Jengamittari näyttää tuolloin hiukan yli 11500. Ensi vuonna laitan 19/39.Rockster kirjoitti:Kävin vetämässä. Himmaten 318. Voimaa olisi löytynyt, mutta kantin kanssa ongelmia. Se yllättävän paljon löi jännäkakkaa housuun ekat turbovedot.ysi-ärrä kirjoitti:Kävikös Rockster vetämässä Lappeessa? Ja jos niin paljon pääsit?
Kaksi vetoa ehdin kiskaista ja sitten tärähti. Toisella vedolla jarrumerkillä löi jarrunesteet etujarrusta pihalle. Eli luistelin pyörän maaliin pelkällä takajarrulla. Jos vauhtia olisi ollut kymppi lisää, niin ei välttämättä olisi pysähtynyt. Nyt sain jäämään juuri ja juuri asfaltille.
Mutta voimasta se ei kiinni jää. Kuskista enemmänkin. Ja välityksiä pitää pidentää. 18/38 välityksillä 318 kmh kohdilla oli 6-vaihteella 10 500 rpm.
ysi-ärrä kirjoitti:Eilen näytti tulevan uus bike-lehti ja siinähän oli hyvä juttu Rocksterin alkutaipaleesta lentokenttäajoista. Hyvää luettavaa. Kyllä siitä jutusta löytää niin itsensäkin alkuvaiheessa näistä nopeusajoista. Jännää oli ja on toki vieläki.
Mut enskesään.
Rockster kirjoitti:E: Niin ja taisi olla pito vähän heikkoa maaliviivalla. Johtuneeko pitkästä swingistä vai mistä, mutta jotain olis tehtävä.
Juuri näin. Juttusarja siirtyy Motorradiin. 15.3. on käsittelyssä kaikki tähän asti tapahtunut turbotuksen kera. Nopeusajoläppää tulee tuonnempana.Raab kirjoitti:Vanha murunen tuli bongattua messuilla. On vaan perkeleen komia.
Kertomus näyttäs jatkuvan Motorradin seuraavassa numerossa joka ilmestyy kioskiin 15.3.