Sivu 6/21
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 10:13
				Kirjoittaja jarim
				Miten muuten kytkinlevyt, jäikö originellit paikoilleen?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 11:56
				Kirjoittaja Jaakko
				
eiks tota 3500RPM kuoppaa saa pois millään? 
vakio 2putkisellahan sitä ei oo. mut noi viriputket.. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 12:07
				Kirjoittaja toimeve
				jarim kirjoitti:Miten muuten kytkinlevyt, jäikö originellit paikoilleen?
...tarkotatko ihan alkuperäsiä? Ne olen vaihtanu muutampi vuosi sitten. Nyt on ne, mitkä paikoilhan oliki, eli ei vaihettu "järeämpiin", jos taas sitä tarkotit.
Oma ajotyylini ei ole repivää, ja tuskin tulen varttimailia tms ajamhan, että kytkin olis esim sen takia lujilla. Oletan, että mikäli sellasia rajuja rytkäsyjä tarttis tehä, niin tuohon olis kiinnitetty huomiota.
Ja eihän tuossa nyt niin paljon ole voimaa, että ei nuo ei riittäis? 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 12:11
				Kirjoittaja toimeve
				Jaakko kirjoitti:
eiks tota 3500RPM kuoppaa saa pois millään? 
vakio 2putkisellahan sitä ei oo. mut noi viriputket..
 
Tuo on muuten mielenkiintonen "monttu" tosihhaan, kun nyt tuota kattelee. Käytännön normiajossa en tuota ole huomannu tuolla entisellä setupillakhan, ja ens kevväänä pittää kyllä kiinnittää huomiota tuohon, eli persdynolla seurailla, että tuntuuko ja miltä tuntuu.
Tiiän, että toissapäivänä tätä hinkathin enemmän ja vähemmän antaumuksella (muunki ku sen pumpun takia), mutta tähänki varmasti löytyy ajatuksia monenlaista ja mieltä siitä, mitä merkitystä tuolla on käytännön ajeluissa? 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 13:11
				Kirjoittaja 77-1313256978
				Nuo lyhyet torvet airboxissa ainakin siirtää tehoja alakierroksilta ylös, eli ns. normiajelu huonontuu. Kaikki mitä olen aiheesta lukenut väittää näin. Tekijämiehet tällä foorumilla, jotka todellakin tietää mitä puhuvat voi kertoa mielipiteitä tuosta. Mulla on Jampan modaama suuri boxi lyhyillä torvilla koska ajan stripillä, eikä alakierrosten voimalla ole niin suurta merkitystä. Käyttöalue on kuitenkin yli 7000 kierroksen.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 13:17
				Kirjoittaja toimeve
				Motonisti kirjoitti:Nuo lyhyet torvet airboxissa ainakin siirtää tehoja alakierroksilta ylös, eli ns. normiajelu huonontuu. Kaikki mitä olen aiheesta lukenut väittää näin. Tekijämiehet tällä foorumilla, jotka todellakin tietää mitä puhuvat voi kertoa mielipiteitä tuosta.
...tuo tuli muuten ilmi, kun tuota oli sääjetty. Ja käsitin, että originaalitötterösatsi oli laitettu takasin ja paremmin saatu säätöihin ajotottumukseni huomioien. 
Hyvä huomio. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 13:24
				Kirjoittaja 77-1313256978
				Lukeminen kannattaa aina, sanoi aikanaa yks suomalainen "suurmies"  
  Toihan tarkoittaa sitten sitä että on olemassa ainakin 2 ylimääräistä lyhyttä torvea, mulla olis tarvetta yhdelle...  :p 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 13:36
				Kirjoittaja jarim
				Ei kai niitä vakio kytkinlevyjä parempia olekaan, en minä sillä. Eli sisässä ei ollu 121tkm ajetut levyt, sitä hain. 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Marras 2011, 13:55
				Kirjoittaja toimeve
				Kytkimen massa ja välilevyt on vaihettu 29.3.2008, jolloin oli ajettu 71.500km (eli 50tkm sitten) ja mittauksessa olivat täysin uudenveroset eli pakan mitta ns. täyessä mitassa.
Itte ittiäni siteeraten: tuossa speksit tuolta etusivulta kopsattuna. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Marras 2011, 17:30
				Kirjoittaja toimeve
				Olihan mukava nähä Busa kasassa...ja kuulla! Hienot oli pörinät ja selekiästi tehokkamman kuulonen ku pari kuukautta sitten  
 
Jo on kumma jos ei se 300kmh mene rikki ens kesänä  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Marras 2011, 19:41
				Kirjoittaja Sotka
				toimeve kirjoitti:Olihan mukava nähä Busa kasassa...ja kuulla! Hienot oli pörinät ja selekiästi tehokkamman kuulonen ku pari kuukautta sitten  
 
Jo on kumma jos ei se 300kmh mene rikki ens kesänä  

 
Onnea Veke, kiva kuulla että projekti on onistunut..  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Joulu 2011, 13:43
				Kirjoittaja toimeve
				...eilen oli joku ulkoiluttanu Busaa, kun keli oli kohillaan  
Edited By toimeve on 1327009276
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 29 Joulu 2011, 14:58
				Kirjoittaja Arctikdiver
				toimeve kirjoitti:...eilen oli joku ulkoiluttanu Busaa, kun keli oli kohillaan  
 
Edited By toimeve on 1327009306
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 19 Tammi 2012, 23:45
				Kirjoittaja toimeve
				...oli Busat mukavasti edustettuna BomberMagazine -lehessä: Powerking Challenge 2011 -skabassa yli 1100cc vapariluokan lista meleko ykstoikkosta luettavaa mallien osalta, joskin kaksi Kawaa sotki vähän komiaa listaa (sijalla 4 ja sijalla 10 tehonäytteen antaneista) 
 
Ja olihan tuota oikein komia nähä oma nimi lehessä  
 
nimim. se kuuentena oleva "pienen putjetin" 121.000 km ajettu K1 Busa, jolle uutta elämää rakennelthin syssyllä, ja tuloshan oli takarenkaalta194,6hv@9579rpm ja 159,2Nm@7290rpm
Edited By toimeve on 1327009806
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Tammi 2012, 04:46
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				Joo näin näytti olevan. Mutta taasen sitte turboluokassa loisti komiasti pari kawaa kärkipaikoilla ihan omilla luvuillaan. 