27 busanistia ilmoittautui ratapäivään, joten kustannus per lurkki on seuraavanlainen:
1275 euroa / 27 ratailijaa = 47 euroa per kuski.
Jokunen "ei-busailija" on mukana, joten selkeyden vuoksi olisi mukava, jos ilmoittanut busailija maksaisi osallistumismaksun, niin helpompi seurata että maksut on ok.
Maksut tilille: FI03 8141 9710 0143 86
Maksun saaja: Veijo Toimela
Maksun eräpäivä 10.7.2014Merkitse oma nickisi tietoihin, niin tiedän keneltä raha on tullut, kiitos.
Kiitos aktiivisuudestanne, viimeisthän Kemorassa maanantaina 28.7. klo 9.30 nähhään
Kannattaa ottaa vesipulloa tai muuta juotavaa[/b] riittävästi matkaan, radalla/varikolla on lämmintä
Samoin hattu ja aurinkorasva ovat varusteita, joita ei kannata kotio jättää.
Tervetuloa ennen kaikkea ratailijat, mutta myös rata-ajosta kiinnostunhet busanistit Kemoraan.
Radallekin vielä pääsee, ryhmissä on tilaa.
ratapäiväjärjestelijöitten/talkoolaisten puolesta toivotan kaikki tervetulleiksi!
Jos jyväskylän suunnalta on porukkaa maanantaina ajelemassa, niin itse ajattelin taas poiketa hirvaskankaan abc:llä aamupalalla ja jatkan matkaa kohti kemoraa noin 7.15.
Ei näytä tuo privaatti lähetettyjä ollenkaan niin laitetaan vielä tännekin. Eli oliko tänään sunnuntaina lähdössä oulusta ketään ajeleen kohti kemoraa?
Mopedi päätti olla kunnostautumatta ajoissa , joten ei tarvinu haaveila rata ajosta .
Joskus vatastaa .
Ens vuona sit .
Onhan sitä jo 700 kilsaa päässykki tänä kesänä ajeleen
...
Oikein kireitä mutkia ja hauskaa päivää kaikille Ratahirmuille
Ja kiitokset kaikille järjestelyistä vastanneille ja muillekin osallistuneille jotka tämän tapahtuman mahdollistivat! Harmi vaan että sade tuli vähän kesken päivän. :O
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kiitoksia paljon järkkäreille!
PS. Rintavaljailla kuvattu pätkä valuu youtubeen, jos sieltä joku hidasryhmäläinen haluaa itseään koittaa bongata. Etukäteen pahoittelut kehnoista ajolinjoista
Kiitokset järjestelyjen vetovastuusta Vekelle! Paluumatka meni myös joutuisasti mukavassa seurassa :rocket (5 pyörän letka) Ja tuli myös todistettua, että busan tankki ei ole pohjaton ;-D
Odottavan aika ei ollu iltapäivästä ees pitkä, kun oli niin hyvää seuraa Harjottelimme märällä radalla ajoa (uskomattoman hyvin pitää rengas myös märällä kunhan ei jarruja veä lukkoon tai avaa mutkista liian reiphasti!). Nopeasti kuivu rata kun aurinko alko paistamhan, viimenen tunti meno jo reipasta vauhtia, joittenki osalta aivan helevetinmoista kyytiä - piti liputtaa minuutin yli klo 18 väkisin pois radalta kun oli vielä pystyssä :p
Kiitos myös omasta puolestani kaikille paikalla olijoille, perheille, kustannuksissa mukana olleille vaikka paikalle ette syystä tai toisesta päässeetkään mutta ilmottautumisvastuut hoisitte. Eritoten vastuuta kantanheille talkoolaisille iso kiitos! Samoin omasta porukasta lääkäri ja ensiaputaitoiset ammattilaiset auttavat ratapäivien läpiviemistä merkittävästi. Mikä taas tännään (valitettavasti) toteennäytethin. Kiitos.
Nyt sitten joku ottaa mielelhän heti vastuun ens kesän järjestelyistä, niin saamme sen heinäkuun lopun torstaipäivän varattua meille, kuten aiemminkin on ollut ja sitä kautta ison busaporukan nauttimhan ratapäivän riennoista!
Sairaalasta myös terveiset busanisteille: aivotärähdyksellä selvittiin. Paranemiset sinne kotikonnuille, jonne siirto tarkkailuun tehhään
p.s. kotimatkaletka vahvistettuna parilla vieraspaikkakuntalaisella sujui suunnitelmien mukaisesti eli joustavasti nopeusrajotuksia noudattaen.
p.s2. ...ja muistin rakkaan vaimoni syntymäpäivän tällä kertaa. Tosin hänen itte tekemä kakku ootti hänen itte ostaman skumppapullon kans syömistä ja juomista kun ysin jälkhen kotia kurvailin :laugh:
Kiitos kaikille ratapäiviin osallistuneille. Ja eritoten järjestelyvastuun kantaneille. Sade, harmi kyllä sotki loppupäivän ajot. Myös kotimatka tänne Kolille oli haasteellinen. Kasteli nahkat heti alkumatkasta ja ripotteli "pienehköjä" kuuroja koko matkan. Loppumatkalla ratakurvailun hyöty tuli esiin väistellessä myrskyn katkomia puita. Tarpeen ois ajaa radalla enemmänkin
...ja iso kiitos tietysti vielä Heikille, joka pikakutsulla tuli Vaasasta virallista EAK-taitoa meille tuomhan. HRoF oli Botniaringillä viikonvaihteen ajamassa, ja Holtsun vinkin perusthella sitten saimme Heikin vetämhän hidasta ryhmää ja muutenki mukavaksi seuraksi meille. Vaikka meinas ensin, että uskaltaa Hondaa (VFR 1200) ajaa samalle tontille, mutta sanoin että busanisteilla on seinät leviällä ja katto korkialla, että eiku aitiopaikalle vaan