Ksthb kirjoitti:Kaupat uudesta kulkineesta tuli tehtyä, SRT 4 siirtyy seuraavalle ja mulle tulee perjantaina OOPPELIN roppelo tilalle
Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli No ei, hieno kärry.
Niinpä... toi on pitänyt useesti paikkansa
Hmm... Astra, Monza GSE, Insignia... hmm.. jos pitää kutinsa niinn hommia ja huolta riittää...kerkeeköhän enää mopoja huoltamaankaan
Jep... Jamppa anto ölpänväihon välissä testata SRT 4:taan... huima kulkine ja tais Jamppaki vähä säikähtää pelkääjän paikalla ku viä kolmosella haki pitoa ja ei meinannu kaista riittää... Täytyy kyyl sanoo, et kulkua oli pelissä enemmän ku riittävästi, viäki o naama täynnä hampahia!
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Rata auki taasen Lyhkänen ajokielto (loppu jo eilen), poliitikko ainesta vissiin. Lupasin kautta kiven ja kannon et "en enee ikuna :rocket " jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön
Edited By samppi on 1284639279
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ksthb kirjoitti:Kaupat uudesta kulkineesta tuli tehtyä, SRT 4 siirtyy seuraavalle ja mulle tulee perjantaina OOPPELIN roppelo tilalle
Noh, melkoinen roppelo
Alkaa sulla Jamppa olemaan kalusto kunnossa ..... tulkoon lunta - on mönkkärit auroineen..... tulkoon perhettä - on uus perheroppelo kuljetuksiin .... ja muutama busa lisäksi vauhdin-nälkään ......
Onnea paljon uusista leluista , täältä pirkanmaan perämetsistä ...
..jos joskus sillä uudella geeämmällä ohi ajelet , älä aja ohi
Noh, melkoinen roppelo
Alkaa sulla Jamppa olemaan kalusto kunnossa ..... tulkoon lunta - on mönkkärit auroineen..... tulkoon perhettä - on uus perheroppelo kuljetuksiin .... ja muutama busa lisäksi vauhdin-nälkään ......
Onnea paljon uusista leluista , täältä pirkanmaan perämetsistä ...
..jos joskus sillä uudella geeämmällä ohi ajelet , älä aja ohi
kiits, hmm... katotaan jos sattuis Nokia paluu reitille...
Oishan nuita positiivisia asioita vaikka kuinka paljon mutta ei viitti romaania kirjoittaa Mutta laitetaan nyt vaikka, että oot Jake taas vuoden meikäläistä vanhempi :rasberry: Että onnittelut vaan miehelle joka on harrastanut busailua keskeytyksettä vuodesta 2000 alkaen
TNT kirjoitti:Oishan nuita positiivisia asioita vaikka kuinka paljon mutta ei viitti romaania kirjoittaa Mutta laitetaan nyt vaikka, että oot Jake taas vuoden meikäläistä vanhempi :rasberry: Että onnittelut vaan miehelle joka on harrastanut busailua keskeytyksettä vuodesta 2000 alkaen
Onnittelut Jakehaanpäälle ... mun mielestä mies on parhaassa iässä +40v... ... päivän lussat on että saapi pistää saunalle valkeen ja ottaa muutama ölppö ja käydä tallissa ihmettelemässä valcon uutta ilmettä
Katos vaa... tänää on semmone päivä Kiitoksia vaan äijät! Huomenna lähetää tuuppaa bussikalla pohjanmaalle ristus notta... tairan vetää kännit painitrikoos ja lähren illalla kylille lakeuren ristin kupeesee ja painin kaikkien kans jokka tuloo vastaha
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
jakehaanpää kirjoitti:Katos vaa... tänää on semmone päivä Kiitoksia vaan äijät! Huomenna lähetää tuuppaa bussikalla pohjanmaalle ristus notta... tairan vetää kännit painitrikoos ja lähren illalla kylille lakeuren ristin kupeesee ja painin kaikkien kans jokka tuloo vastaha
Et kuiteskaa uskalla mennä siellä baarii huutaa jotta pesäpallo on homojen laji.
jakehaanpää kirjoitti:Katos vaa... tänää on semmone päivä Kiitoksia vaan äijät! Huomenna lähetää tuuppaa bussikalla pohjanmaalle ristus notta... tairan vetää kännit painitrikoos ja lähren illalla kylille lakeuren ristin kupeesee ja painin kaikkien kans jokka tuloo vastaha
jos tuut tänne meirän mäelle et ristus rupee täällä huuteleen mitään tyhmyyksiä :rasberry:
tai sit mä huutelen kostoksi siä mustanmakkaran maas
Oon menos kattoon ku porkkanahousu nro 8 vedetään huomenna hakametsän hallin kattoon