Kyl on äänet olemattomat, kun vertaa Yoshimurien "murinaan", eli melekos varmasti Malmössä syksyllä laitetaan mulle Hindlen kokokäyrästö vaimikäsenyoli ja PC III ja vapari suodatin jne jne. :laugh:
-Arto- Hoi, kysynnääs multa taas, että "MIKSI" ? :laugh:
Niin alan miettiin asiaa ja saatan säästää eläkelläisenä pitkän pennin, koska nyt voin jo sanoo miksi toi vakioitiin ! Reggaan sen tod. näk. España kilpiin talvella, syystä, että uus Busa maksaa kokolailla saman siellä kuin täällä, ja siellä Katsastus pärrillä vuosittain, eli sama sessio kun HD hemmoilla kerran vuojessa putkien vaihto, ennen leimaa.
Pienemmillä tehoilla on alattava parantamaan alustaa, eli täytyy viedä iskarispesialistille Pumpput huoltoon: Öhlins jousta ja öljyä, uutta stefaa ja iskunvaimennuksen shimmaus. En tiedä onko tästä shimmauksesta mitään hyötyä?
Pohjanmaan hidas näyttää olevan vielä hitaampi kuin hämeen hidas. Eteneminen on ollut lähinnä negatiivistä. Laskin pärrän omille pyörille ja huomasin, että kate on takapäästä lähempänä maata kun etupäässä (ja liian lähellä molemmissa)
Piti sitten alkaa tuusaamaan kiinnikkeitä uusiksi. Inspiraatiota odotellessa.
Pohjanmaan hidas näyttää olevan vielä hitaampi kuin hämeen hidas. Eteneminen on ollut lähinnä negatiivistä. Laskin pärrän omille pyörille ja huomasin, että kate on takapäästä lähempänä maata kun etupäässä (ja liian lähellä molemmissa)
Mä voin tulla Hulttion pajaa siivoamaan jos siitä vaikka innostuisit Vanhan rouvan kimppuun?
No toisaalta hilijaa hyvä tulloo ?! Määkin jaksoin oottaa Oxtarin kenkien hinnan laskua yli vuoden, oli alunperin liki 400 equa, nyt 190 ja toisex viimonen pari Heinolla mun kokoo, uudesa mallissa jo eri logoKIN, ei ennää OXTAR, joku TCS vaimikäsernyoli.
Kuitenkit "Vakiovalkkarikuski" sai tänään päivitettyy kengät ja hanskat sävy sävyyn Sinisalon rotsin & Biken kanssa .
Huomena meen Tsiigaan löötyskö KX centteristä vielä musta valkosii nahkafarkkui, kun nui ajobögät ei oo oikke mun jutska, toki pitkällä baanalla, mut nurkkaajoissa ( Suomesa ) Nahkafarkut.
Edited By busapappa2 on 1245270417
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT