Lähetetty: 13 Touko 2008, 13:06
Ai niin. Tossa testissä ei ollu busa, vaan kilogixu -05.
Senhän kyllä nälee jo vääntökäyristä...

Senhän kyllä nälee jo vääntökäyristä...


Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://www.busanistit.org/forums/
Ihan sama ,kun busasta tulee 200+hv pyörältä, penkistä riippumatta niin sillä pääsee kortistaan taas tänäkin kesänä.
Kyllä nuo ovat niitä todellisia hevosvoimia ja turha kertoimilla ym. kikkailu on jätetty pois.Kekkula kirjoitti:busapappa2 kirjoitti:Ja juuri toi penkki missä Jukan Oranssi penkitettiin, on TOSI ANKARA . Käsittääkseni Kemissä on toinen yhtä Ankara, ELI antaa niitä TODELLISII tuloksii .
Aika moni varmaan kaipaa FAKTAA mikä on se TODELLINEN hevosvoima josta yllä puhut? mihin perustat väitteesi?
Onko se penkki mikä näyttää vähiten kaikista todellisin? vai oletko nyt varma ettei sellainen penkki näytä liian vähän? mitä jos sekin näyttää liikaa?
Tuolla väittävät mittaavansa TODELLISIA tehoja : http://www.factorypro.com/dyno/true1.html
Nuo lukemat huomattavasti pienempiä kuin "penkkigurujen" lukemat. Oliskos nuo oikeampia? vai onko nuo liian vähän?
joo vähän ylireagoin,pahoittelut..tietenkään kyseistä tulosta ei voi verrata muuta ko samassa penkissä ajettuihin...mistäs bp on sellasta saanu päähän etten oo ajanu k8??ja miten ottaa noin henk koht?ja ethän vissiin oo varma onko mulla uus tai vanha busa vai peräti kawasakibusapappa2 kirjoitti:hajahuja vois mennä vaikka OIKEESTI ajamaan K8 KUNNOLLA, ja sitten vasta "paskotella" kenenkään tuloksia. Ainakin Allekirjottaneelle tulee sellanen tunne, että hajahujan kommentin takana jokin on "HujanHajan" .
Kekkula kirjoitti:Osaako joku sanoa miksi noissa linkin käppyröissä KAIKKI VAKIO ajot nojaa taaksepäin käyrän pudotessa, mutta kaikissa viriviri käyrissä tullaan suoraan alas.
Samalla pyörällä ajettu kuitenkin, niin miten käyrät voi käyttäytyä noin eri tavoin
Kiinnostaa tietääluulisi jonkun PENKKIGURUN tietävän
![]()
http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=45.0
Kekkula kirjoitti:Lisää löylyä.....
Syksyisin voisi vertailla kvarttimailin lappuja
jarim kirjoitti:Meinaa huvittaa nämä penkkiväännöt kerrasta toiseen. Muutamia vuosia sitten oli yleinen konsensus siitä että KemiMC:n penkki näyttää liian pessimistisiä tuloksia. Tällöin yleisesti "etelän penkeistä" lähti järkeään kovempia tuloksia samoista pyöristä. No jossain vaiheessa tämä tilanne sitten muuttui siten että esim. Bikedoctorin penkin tulokset on nyt huomattavasti pessimistisempiä. Jännä juttu tässä se että tuohon KemiMC:n penkkiin ei noiden vuosien aikana ole tehty kuin yksi ilmanpaineeseen liittynyt korjaus; ilmanpaineanturi näytti liian pientä ilmanpainetta jonka korjauksen vaikutuksena tulokset tippuivat noin 1%. Ja tässähän on sen hevosvoiman määritelmä: 1 hevosvoiman teho vastaa noin 75 kilogramman massan nostamista yhden metrin korkeuteen sekunnissa. Kun tosiaan sen pyörivän rullan massa tiedetään ja mitataan kuinka nopeasti sen vauhti kiihtyy niin kuinka monimutkaisen korjauskaavan siihen väliin vaaditaan jotta se hevosvoimayksikkö sieltä saadaan kaivettua ulos? Heh.
Niinkuin ksthb asian osuvasti totesi; pääasia tosiaan että se syötävien määrä siellä korissa lisääntyy.
Halvemmallakin saa nopeahkosti kulkevia pyöriä.Kekkula kirjoitti:Asiakasta on helppo huijata kaikilla dyno ohjelmilla. Hyvä se on tietää mihin sen 350 eur työntää....