Päivän positiviiviset: - Mikä olikaan mieluisinta tänään?
Menkkääs Äijät kattoo Rare Exports ja puhukaa sit Joulupukin tuomisistaKiha kirjoitti:Ekoteko kirjoitti:Kiha kirjoitti:Kuulinpa tontuilta juorua että joulupukki tois uudet putket
Meillä kiertää sama huhu!!
Se on toi joulupukki aika veitikka, koskaan ei tiedä mitä se tuo![]()
Pärtsäripappa Kela racing club
Ja täällä jatkunuAthene kirjoitti:Ajokausi avattu!
Edited By TNT on 1292177788
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
-
107-1089231881
Kyllä vain pääsee... Uskomaton teho noissa on ja vähän järkee käyttämällä auraaminen käy rivakasti.
Eilenkin kävin auraamassa isohkon pihan joka oli ihan umpi hankee ja hommasta selvis helposti...
Kotitie käytiin levittämässä Tepan kanssa. Tepa oli liikkeellä mini kaivurilla ja minä mönkkarillä. Penkat saatiin ojien taakse parissa tunnissa 1,5 km matkalta. Latu on taas täys levee ja sitä lumen kökköö saapi tulla vaikka toinen mokoma lisää....
Sen verta kivoja ja hyödyllisiä noi mökkärit on että ajattelin päivittää laitteen Trapperin 800R malliin. V2 kone ja 60 hp....
Uuden aurankin saan lahjoituksena jota muokkaan hiukan vielä sopivammaksi tien auraamiseen...
Eilenkin kävin auraamassa isohkon pihan joka oli ihan umpi hankee ja hommasta selvis helposti...
Kotitie käytiin levittämässä Tepan kanssa. Tepa oli liikkeellä mini kaivurilla ja minä mönkkarillä. Penkat saatiin ojien taakse parissa tunnissa 1,5 km matkalta. Latu on taas täys levee ja sitä lumen kökköö saapi tulla vaikka toinen mokoma lisää....
Sen verta kivoja ja hyödyllisiä noi mökkärit on että ajattelin päivittää laitteen Trapperin 800R malliin. V2 kone ja 60 hp....
Uuden aurankin saan lahjoituksena jota muokkaan hiukan vielä sopivammaksi tien auraamiseen...
-
65-1275469948
Kyllähän se trimmeri erinomaiselta maistuuTNT kirjoitti:Ja täällä jatkunuAthene kirjoitti:Ajokausi avattu!
Oli ihan makiaa käyä ajamassa vaikka reittilätkytys onkin vähän "sieltä" tuolla pendoliinolla.. Oliko hyvät rallit ja miltä nduro-xtrimmeri maistu, Jykän puheista päätellen oli makia ostos. Kuin Jykä pysyy perässä
Jykä tykittää perässä todella mallikkaasti
Miksei muka summitti reitillä kulje?? Mun mielestä trimmeri on yhtä pitkä kuin se, tosin tela on nostettu takaa...