Sivu 1/1

Lähetetty: 09 Touko 2014, 18:57
Kirjoittaja Körmy
Pientä päänvaivaa tuottaa,elikkäs:
Gen2 turbo proboostin setillä max ahtopaine 0,8bar
pyörää ajettu penkissä tuntitolkulla ja seokset vähintäänkin erinomaiset penkissä ajaessa.käyrissä ei mitään kuoppia ja lukemat noin 280rwhp ja 250nm.

kadulla laajakaista lambda näyttää alipaineella ok lukemia,mutta kun alkaa ahtaa,seos menee juuri niinku kuuluu rikkaammalle ja lähtee siitä kiipeämään reilusti laihalle vedon aikana.mopo kuitenkin vetää hyvin.
laajakaistan anturi testattu ja sen mukaan kunnossa.
alkaa loppua maalaispojalta järki kun aku ankka viatkin on eliminoitu

voiko ilmanputsari vaikuttaa,että penkissä ahdistaa(katettuna ajettu dynossa) ja menee rikkaalle kun ei ole kunnolla ilmanvirtausta ja kadulla laihentaa seosta kun saa kunnolla huikua ja raitista ilmaa

pyörää ajetaa taas lähiaikoina penkissä ja koitetaan löytää syy moiseen käytökseen

vinkkejä/ehdotuksia otetaan vastaan

Lähetetty: 09 Touko 2014, 19:11
Kirjoittaja Kujo
Kuinka erinomaiset seokset numeroina?
Yleensä toimii niin että kun säädetään penkissä seos sinne 10.5 tienoille niin riittää kadullakin. Penkissä pienempi vastus kuin tien päällä, jolloin ahtopaine suhteessa kierroslukuun käyttäytyy eri tavalla.

Lähetetty: 09 Touko 2014, 20:57
Kirjoittaja Titaani
Onko siinä penkissä jarru? Vai pyöritelläänkö pelkkää inertiaa?
Himpun verran pitää olla jarrua vastuksena että ahtaa samoin kuin isoilla vaihteilla kadulla.

Lähetetty: 09 Touko 2014, 22:20
Kirjoittaja Körmy
seokset ahdoilla liki 11 pinnassa
lähtee ahtojen alkaessa 12,5 ja menee sinne liki 11.sta penkissä

penkissä on jarru,inertialla ajettu mun ymmärtääkseni

just soittelin kaverille ni tuumaili että bensan paine romahtais.pumppuna 068 bossilainen, vakio regu ja suuttimet.

oireet tulee siis pitkällä vedolla ja isolla vaihteella,eli lähtee seos tasasesti kiipeemään laihalle.

nyt en usko että on penkissä syy,vaan veikkaan että oire löytyy kuitenkin pyörästä.

pitää nakata bensalinjaan mittari ja kattoo sen kanssa ainakin tuo bensanpaine




Edited By Körmy on 1399663539

Lähetetty: 09 Touko 2014, 23:05
Kirjoittaja Titaani
Siis kun ei ole Ahdon mukaan nostavaa säädintä 1:1 niin suuttimien tuotto tippuu ahdettuun ilmaan ruiskutettuna.
Ei sillä tankin sisäisellä pumpulla ilman paineen korjausta pitäisi tuon enempää tulla tehoa kun per pytty on n. 600cc suutinkapasiteettia ja bensanpaine pysyy vakiona. Jos olis 1:1 kertova säädin niin joku muutama kymmennen hv ylemmäs riittää tuotto noissa vakio suuttimissa gen2