Sivu 1/1

Lähetetty: 24 Loka 2006, 22:20
Kirjoittaja Kekku
Elikkäs siis että minkä vaihteen sytkä ym. käyrät/kartat kannattaa ottaa käyttöön, jos vaan yhden saa, joka sit sama joka vaihteella?

Siis turbo käyttöön.

Kakkonen, kolmonen?
Tarkoitus ei siis ole tehdä TRE:tä ennemminkin TR.
(Näitä ei ole jääkaapissa)

Lähetetty: 24 Loka 2006, 23:26
Kirjoittaja PetriK
Veikkaanpa että ykkönen tai kakkonen voisi olla hyviä, niissä on huhun mukaan ennakko valmiiksi myöhäisemmällä ja muutenkin kun ovat alakerran vaihteita niin voi olla että seokset on rikkaammalla. Samoin kaasuun vastaavuus lienee turbossa samaa luokkaa kaikilla vaihteilla kuin mitä normaalissa on ykkösellä tai kakkosella joten tämäkin puoltaisi.

Myös moottorinlämpöanturia kun vähän huijaisi voisi saada enemmän turbolle sopivaa karttaa. Mutta kun ei ole käytännön kokemusta niin jää pohtimiseksi...




Edited By PetriK on 1161721654

Lähetetty: 25 Loka 2006, 21:31
Kirjoittaja Kekku
Joo, Ameriikan ihmemaasta kertoivat että 3:sta tykkäävät käyttää.

(Some turbo guys don't like the 5th gear mapping for low RPM stuff and we have done 3rd gear (1500 ohm resistor) and they seem to like that better.)

Mistäs löytäisin eri vaihteiden sytkä kartat?

Lähetetty: 25 Loka 2006, 21:50
Kirjoittaja villeh
ohimennen kysyttynä mitenhän tää toimii-99 mallissa?

Lähetetty: 27 Loka 2006, 08:58
Kirjoittaja Kekku
villeh kirjoitti:ohimennen kysyttynä mitenhän tää toimii-99 mallissa?
Samallalailla kuin kaikissa muissakin malleissa.

Eihän niissä suuria eroja ole, uudemmat on 6 vaihteella rajotettu aikaisemmin.