Sivu 1/1
Lähetetty: 23 Heinä 2007, 22:02
Kirjoittaja busajasa
Orggis putkilla ja nyt tuolla Yoshilla myös tekee ikävän nykäisyn kun moottorijarrulta alkaa aukaisemaan kaasua. Ei muuten haittaa mutta radalla ikävä ilmiö kun sekoittaa ajolinjoja - mm. Kemoran kahviomutkaan tulessa ja siitä ulos lähtiessä pitää "houkutella" veto päälle kun nykäisee ikävästi jos vain aukaisee kaasua varovasti.
Mitä tuolle pitäisi tehdä jotta tuon saisi pois? Keskiviikkona menossa penkkiin säätöön niin osaisi pyyttää tuon nykäisyn poistoa kun tietäisi mitä pyytää....
Modit: Yoshi koko ränni, Airbox mod, lambda irti.....
PS: oonpa tänään ohitanu Jani Partasen Kemorassa
Edited By busajasa on 1185217557
Lähetetty: 23 Heinä 2007, 22:21
Kirjoittaja jarim
Saman ilmiön huomasin JanneT:n pyörässä. Ilmeisesti Commanderilla / EMS:illä sen on/off ilmiön saa pehmeämmäksi/huomaamattomammaksi kun tuossa mun keksinnössä ei sitä nykäystä tunnu.
Lähetetty: 23 Heinä 2007, 22:59
Kirjoittaja Titaani
Mulla oli em. ilmiö aika rajuna ennen, mutta airbox modin ja lyhyiden suppiloiden laiton jälkeen lieveni?? Ei oo niin herkkä kaasu enää ainakaan pienemmillä kierroksilla.
Tuntuisi siltä että commarilla voi vaikuttaa tähän, toki mulla ei oo commanderi optimissa kun ei oo modien jälkeen säädelty.
Lähetetty: 24 Heinä 2007, 00:04
Kirjoittaja 74-1155281906
busajasa kirjoitti:Orggis putkilla ja nyt tuolla Yoshilla myös tekee ikävän nykäisyn kun moottorijarrulta alkaa aukaisemaan kaasua. Ei muuten haittaa mutta radalla ikävä ilmiö kun sekoittaa ajolinjoja - mm. Kemoran kahviomutkaan tulessa ja siitä ulos lähtiessä pitää "houkutella" veto päälle kun nykäisee ikävästi jos vain aukaisee kaasua varovasti.
Mitä tuolle pitäisi tehdä jotta tuon saisi pois? Keskiviikkona menossa penkkiin säätöön niin osaisi pyyttää tuon nykäisyn poistoa kun tietäisi mitä pyytää....
Modit: Yoshi koko ränni, Airbox mod, lambda irti.....
PS: oonpa tänään ohitanu Jani Partasen Kemorassa 
Kyllähän siinä ikävähkö nykäisy varsinkin rataasjossa on, ja etenkin, jos vitjat on liian löysällä. Mutta eipä tuosta niin isoa harmia ole itelle ollut, kun noissa minun suosimissa rata-ajoissa se moottorijarru tulee vastaan 402metrin jälkeen, eikä siitä tarvi kaasua aukaista ennenkuin vasta paluutiellä seuraavan kerran :p Mutta leikki sikseen, liekkö commanderilla tahi vastaavalla tuon saisi korjattua? Kokeile kokeile 