Lähetetty: 26 Tammi 2008, 20:37
Täällä kun on tätä tietoa virittämisestä niin kertokaapas viisaammat että kun bensanpainettä lisätään 20% niin paljonko pulssinleveyttä silloin lyhennetään ?

Toki sen tiedän että paine-erojen suhteen neliöjuuri on virtauksen kasvamisen määrä - mutta eli eikö juuri tästä johtuen pulssinleveyttä lyhennetä virtauksen kasvun neliöjuuressa - Vain kun kyseessä on ajan lyhentäminen niin onko se sittenkin neliössä ?
Tietoa tarvitaan ECU:n modifiointiin samalla kun bensanpainetta nostetaan. ECU:n sisällä on ns. injektorin koon määrittelevä vakio jota kun muuttaa samassa yhteydessä kun bensanpainetta kasvattaa niin ei enään tarvitse muuttaa karttoja. Bensanpaineen nostohan on uudemmalla tankin sisäisellä pumpulla varustettuun vakiopyörään todella helppoa - itse pumpun tehon pitäisi riittää noin 250hp tasolle saakka. (Kiinnostuneet lähettäkööt regulaattorinsa Kansiset:iin jossa ainakin osataan bensanpaineen nosto suorittaa.)
Lisäksi muuten busan ecuun on mahdollisuus kytkeä suoraan vaihtovalo - jos tuo putsarikotelon modaus on tehnyt siihen liitetyn läppää ohjaavan solenoidin tarpeettomaksi
. Lisäksi kaasuista kiinnostuneille tiedoksi että samaa ominaisuutta voidaan käyttää kaasusolenoidin ohjaukseen jopa niin että siinä on step up ominaisuus - eli kaasun määrää voidaan lisätä asteittain - siis nämä busan vakiomoottorinohjausyksiköllä ilman mitään lisäboxeja 
Täällä tästä jäkimmäisestä asiasta lisäinfoa:
http://www.activeboard.com/forum.s....5160091
Edited By PetriK on 1201373304

Toki sen tiedän että paine-erojen suhteen neliöjuuri on virtauksen kasvamisen määrä - mutta eli eikö juuri tästä johtuen pulssinleveyttä lyhennetä virtauksen kasvun neliöjuuressa - Vain kun kyseessä on ajan lyhentäminen niin onko se sittenkin neliössä ?
Tietoa tarvitaan ECU:n modifiointiin samalla kun bensanpainetta nostetaan. ECU:n sisällä on ns. injektorin koon määrittelevä vakio jota kun muuttaa samassa yhteydessä kun bensanpainetta kasvattaa niin ei enään tarvitse muuttaa karttoja. Bensanpaineen nostohan on uudemmalla tankin sisäisellä pumpulla varustettuun vakiopyörään todella helppoa - itse pumpun tehon pitäisi riittää noin 250hp tasolle saakka. (Kiinnostuneet lähettäkööt regulaattorinsa Kansiset:iin jossa ainakin osataan bensanpaineen nosto suorittaa.)
Lisäksi muuten busan ecuun on mahdollisuus kytkeä suoraan vaihtovalo - jos tuo putsarikotelon modaus on tehnyt siihen liitetyn läppää ohjaavan solenoidin tarpeettomaksi


Täällä tästä jäkimmäisestä asiasta lisäinfoa:
http://www.activeboard.com/forum.s....5160091
Edited By PetriK on 1201373304