Sivu 1/1

Lähetetty: 18 Huhti 2009, 17:51
Kirjoittaja 83-1234876688
Moikka!

Osaako kukaan auttaa tämmöisessä ongelmassa kun vaihdoin busaan öljyt ja kiersin öljyropun liian tiukkaan, jolloin hajosi kierteet.
Suositellaanko ottamaan irti koko öljypoja ja teettämään uudet uudenkoon kierteet ja roppu pajalla, vaiko pytyisikö joku tekemään kyseisen operaation paikanpäällä?
Onko tilaa vääntää kierretapilla uusia kierteitä?
Mikä tiiviste on oljypohjan ja lohkon välissä?

Kiitoksia vastanneille

Tv.Sam75

Lähetetty: 18 Huhti 2009, 18:23
Kirjoittaja Jaakko
ota kokonaan irti, ei ole iso vaiva ja saa paremmin tehtyy uudet kierteet. tiiviste on ihan normaalia tiiviste paperia. sikakittii hiukan tiivisteeseen ja pitää.
jos meinaat paikanpäällä kierteet vääntää niin aina sinne hiukan metalli purua jää öljytilaan.

Lähetetty: 18 Huhti 2009, 18:25
Kirjoittaja Koijari
No pohjan joudut irrottamaan tai saattaa jäädä metallia sisään.Eli voisin sanoa,että paikallaan ei onnistu tai korjatkoon viisaammat jos olen väärässä. :oho:
Jaakko oli nopeempi :thumbup:




Edited By Koijari on 1240068587

Lähetetty: 18 Huhti 2009, 19:15
Kirjoittaja 83-1175441819
Helicoil on lääke tai pajalle ja isompi roppu, :oho:
Oljypohjantiiviste saksasta ,jos jollain ei ole tallissa,tai uusi ö-pohja kaikkineen.Tilataanko?




Edited By Snake on 1240071440

Lähetetty: 18 Huhti 2009, 22:12
Kirjoittaja janne
vanha tänne ja saat uuden ö-pohjan helikoilla 50 väleillä



Edited By janne on 1240082564

Lähetetty: 19 Huhti 2009, 10:46
Kirjoittaja 83-1234876688
janne kirjoitti:vanha tänne ja saat uuden ö-pohjan helikoilla 50 väleillä

Moikka Janne.

Kiinnostava tarjous. Katson ensin että saisikos siihen tehtyä uudet kierteet pohjan olessa paikoillaan.
Voitko laittaa esim. privana sun numeroa niin voin ottaa yhteyttä?




Edited By Sam75 on 1240127304