Sivu 1/1

Lähetetty: 30 Elo 2011, 09:23
Kirjoittaja busataurus
morox.
kertokaas mitä kannattaa katella 65000 ajetusta busasta. normi huollon lisäksi..etu + takapään laakerit.....ohjain laakeri..onko koneessa mitään heikkoa lenkkiä.?
käy ja kiekuu tosi nätisti.

Lähetetty: 30 Elo 2011, 09:30
Kirjoittaja jarim
Jos ollu hyvällä pidolla niin ei muuta kuin kovaa ajoa.

Lähetetty: 30 Elo 2011, 09:32
Kirjoittaja toimeve
Oma Busani (vm. 2001) käytiin syksyllä 2008 läpi tarkasti, eli Kansiset/Jamppa kokemuksellansa tutki koko pyörän...jossain on listauski, mitä silloin tehtiin.

Tuolloin oli ajettu 84tkm (vai oliko se 86tkm). Ei tarvinnu tehä mittään moottori-, kaasari/suuttimiin tms tsydeemeihin. Eikä ole tehty kyllä sitä ennen eikä sen jälkeenkään. Nyt on ajettu 120 tkm.

Yhtenä isona asiana (rahallisesti) päivitin tuoreempaan vuosikertaan ecun ja magneeton pyörijän, jotta mahdollistui ecueditorilla säätäminen. Ja se kannatti ehottomasti!

Paremmalla ajalla voin laittaa listauksen, että mitä tuohon tehtiin tuolloin...löytyy jostain täältä, oisko omissa tuusauksissa syys-lokakuussa 2008...linkitän paremmalla ajalla jos se kiinnostaa.

edit: ja tässä tuo linkki kohta kolmen vuoden taakse...kliks




Edited By toimeve on 1314688731

Lähetetty: 30 Elo 2011, 11:05
Kirjoittaja busataurus
Ok..

niin arvelinkin.

Tossa on modeina yoshin japan koko putkisto + putsari + yoshin st nokat + commanderi ja tre ( ropleema palikka ) :rasberry: mietin pitäskö säätää ecu edit vai antaa ton commarin olla..
pikkasen madaltaa mutta... kannattaako pidentää tuntuu sutivan nyt jo..
käytän kopat auki talvella ja laakeroin renkaat läpi .. eiköhän se ole siinä..
pokkaa kiitoksia vastauksista..

Lähetetty: 30 Elo 2011, 13:10
Kirjoittaja jarim
Eikait siihen koskea kannata jos pelaa mutta sitten kun tuo commanderi lakkaa pelaamasta niin ecueditorilla säätöihin. :) TRE:n heittäisin kuikalle kaulaan heti ja jos nopeudenrajoittimesta haluaa eroon niin ecueditorilla.