Sivu 1/4
					
				
				Lähetetty: 03 Heinä 2009, 19:55
				Kirjoittaja niapa
				Merkkiliikkeessä sanoivat massa ja välilevyille hintaa jotain 220,
kun taas esim. dragrace myy 149 hintaan settiä.
Onkohan noissa eroja paljon? Olisko kokemusia mistä kantsis ostaa,
ettei osta susia kun yrittää säästää.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Heinä 2009, 19:59
				Kirjoittaja 107-1089231881
				Orkkikset on parhaat, tässä kohtaa ei kannattane säästää..
Ainaski minun mielestä
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Heinä 2009, 21:28
				Kirjoittaja jarim
				Jep, orggis osia tässä tapauksessa sisään!
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Heinä 2009, 22:45
				Kirjoittaja niapa
				Jep, kiitos. Haenpa Heinolta sitten, kun oli yksi setti hyllyssä.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Heinä 2009, 23:12
				Kirjoittaja tenhulttio
				Ku kaikki on samaa mieltä, niin minäpä oon sitte sen toisen kannalla   
 
Vanhaan rouvaan päivitin aikanaan kytkimen vakio -> orient express (tiä sitte kuka oli valmistaja). Uudet levyt "tarras" paljon paremmin (kello tykkäs varttimaililla). 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 04 Heinä 2009, 08:47
				Kirjoittaja jarim
				tenhulttio kirjoitti:Ku kaikki on samaa mieltä, niin minäpä oon sitte sen toisen kannalla   
 
Vanhaan rouvaan päivitin aikanaan kytkimen vakio -> orient express (tiä sitte kuka oli valmistaja). Uudet levyt "tarras" paljon paremmin (kello tykkäs varttimaililla). 
Minä taas yhdet APE:n (Barnett?) levyt poltin muutamalla aavikkovälityslähdöllä... 
			
					
				
				Lähetetty: 09 Heinä 2012, 16:08
				Kirjoittaja gsxr
				Käykö -02 busaan uudempien gen1 busien kytkinlevysarjat?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 09 Heinä 2012, 23:04
				Kirjoittaja jarim
				Käy. Itse kyllä suosin sellaista yhdistelmää että sisimmäksi tulee samanlainen massalevy kuin ulommaiseksi ilman niitä jousiprikkavirityksiä, muuten vakiosti.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 10 Heinä 2012, 05:49
				Kirjoittaja gsxr
				jarim kirjoitti:Käy. Itse kyllä suosin sellaista yhdistelmää että sisimmäksi tulee samanlainen massalevy kuin ulommaiseksi ilman niitä jousiprikkavirityksiä, muuten vakiosti.
No hyvä että käy, pistetääs tuosta pörssifoorumin puolelta tilaten yksi sellainen sarja.
Meinasin itsekin jättää pois ne jousiprikat ja kasata kuvailemasi levy yhdistelmän mutta onko se nyt sitten pitävin vaihtoehto jos lock uppia ei huomioida?
Joutuu hankkia sen lock uppin jos noista vakiolevyistä ei saa kasattua luistamatonta pakettia. Nyt uudet Apen ultra jouset ja hiekkapaperilla elvytetyt 5-6tkm ajetut oem levyt ja ei pidä. 
			
					
				
				Lähetetty: 10 Heinä 2012, 09:24
				Kirjoittaja jarim
				Kyllä tuolllainen yhdistelmä pitää meillä Taxissakin. Missä kunnossa sulla kytkinkorit on?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 10 Heinä 2012, 15:55
				Kirjoittaja gsxr
				Kaiketi ihan hyvässä kunnossa, 30tkm ajettu ja ei vartilla käyntejä tai vastaavia harjoitteita. Sen huomasin viimeksi kun kytkimen purin että jouset tai jousenpultin aluslevyt oli painanut painelevyn reikien sivuihin painaumia!? Liekkö normaalia.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Heinä 2012, 21:20
				Kirjoittaja gsxr
				Nyt on kytkinlevyt vaihdettu ja levyt asetettu siten että sisimpänä ja uloimpana on samanlainen levy ja spring-jutut jätetty pois. Uutta vastaavat massalevyt ja uudet välilevyt. Myös reuninmaiset levyt on uudet. Ja ei pidä vieläkään  
 
Jo viimekesänä luulin että sutii kun kierrokset hyppäs yhtäkkiä mutta takaisin tullessa ei koskaan näkynyt mustia raitoja mutta en ihmetellyt asiaa sen enempää ja nyt tämän kesän aikana on ruvennut epäilyttämään että kytkin luistaa.
Aikaisemmat kokemukset kytkimen luistamisesta on että kierrokset ampuu nopeasti kohti rajoitinta ja samalla veto tuntuu heikkenevän, nyt kierrokset nousee ajonopeutta korkeammalle mutta ei kuitenkaan välittömästi rajoittajalle asti. Lisäksi nopeusmittarin viisari nousee samalla. Kuitenkaan mustia raitoja ei jää missään tilanteessa. Voiko kytkin luistaa tuollain "vähän"?
Jos luistaa niin se on lock uppin hankinta edessä.
Edited By gsxr on 1343240536
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Heinä 2012, 23:21
				Kirjoittaja tenhulttio
				gsxr kirjoitti:Nyt on kytkinlevyt vaihdettu ja levyt asetettu siten että sisimpänä ja uloimpana on samanlainen levy ja spring-jutut jätetty pois. Uutta vastaavat massalevyt ja uudet välilevyt. Myös reuninmaiset levyt on uudet. Ja ei pidä vieläkään 
 
 
Jo viimekesänä luulin että sutii kun kierrokset hyppäs yhtäkkiä mutta takaisin tullessa ei koskaan näkynyt mustia raitoja mutta en ihmetellyt asiaa sen enempää ja nyt tämän kesän aikana on ruvennut epäilyttämään että kytkin luistaa.
Aikaisemmat kokemukset kytkimen luistamisesta on että kierrokset ampuu nopeasti kohti rajoitinta ja samalla veto tuntuu heikkenevän, nyt kierrokset nousee ajonopeutta korkeammalle mutta ei kuitenkaan välittömästi rajoittajalle asti. Lisäksi nopeusmittarin viisari nousee samalla. Kuitenkaan mustia raitoja ei jää missään tilanteessa. Voiko kytkin luistaa tuollain "vähän"?
Jos luistaa niin se on lock uppin hankinta edessä.
 
Mitkä kytkinjouset?
Onko vakiokäikäle vai billet/hitsattu? 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Heinä 2012, 00:01
				Kirjoittaja jarim
				Ja onko massalevyillä ajettu koko ajan samalla öljymerkillä? Onko ko. öljymerkki todettu toimivaksi Busan kytkimen kanssa?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Heinä 2012, 03:55
				Kirjoittaja gsxr
				Kytkinjouset on uudet Apen ultra hardit ja käikäle on vakio.
Aiemmin käytettyä öljymerkkiä en itseasiassa tullut kysyneeksi levyjä ostaessa. Tosin onhan mulla tallella vielä ne omat käytetyt massalevyt joissa näytti ainakin pintaa olevan melko paljon joten jos vaihtais ne vielä takaisin. Niitä on uitettu Motulin 300V öljyssä. Pakan paksuus on tällä hetkellä noin 49,9-50.0mm.
Ihme juttu kun ei pidä jos kerta toimii taxissakin ja lock uppin hankkiminen ei tosiaan huokuttelis yhtään, ehkä mieluummin sellainen ahtopaine avusteinen sydeemi jos pakko on.