Sivu 1/1

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 09:37
Kirjoittaja PRM75
Oisko kellään tietoo kuka osais tehdä viisteet mun vaihde rattaaseen et kakkonen rupeis pysymään sisällä.. Hirvasojaa en ole saanut kiinni puhelimella tai s-postillakaan..
:thumbdown: Ja sit tietoo et mitä muuta sinne tarttee ostella? Viimeks vaihdoin siirtäjät, 3-4 rattaan sekä 6 rattaan, kun joku näistä sanoi hyppimisen johtuvan.. Nyt vaihdan myös siirtäjien tangot.. Tää alkaa jo vaikuttaa musta huolestuttavalle kun kolmas kerta jo kun laatikko levällään.. :apua:

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 10:25
Kirjoittaja Jaakko
multa vois löytyä viel yksi tuollainen ratas pari.
siirtorummussa voi myös olla vikaa, mut sen kai oot silmämääräisesti tarkistanu? siirtoakseleita on saatavana mallia billet, eli ei mikään onttoja putki. kakkosen hyppimiseen ei vaikuta muut rattaat.




Edited By Jaakko on 1299486635

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 10:36
Kirjoittaja 107-1089231881
Kakkosen ratas jäi siis vaihtamatta ? Siinä syy miksi kakkonen hyppii viel...
Siirtäjätangot kannattaa vaihtaa billet malliin...

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 12:15
Kirjoittaja PRM75
En muista vaihtuko kakkonenkin.. ehkä ei mut hallissahan nuo vanhat rattaat on tallella. Joku kertoi syyksi juuri nuo 3-4 ratas ja kutosen ratas.. Silloin muistan ihmetelleeni miksi kakkosta ei tartte vaihtaa.. Mut anyway, nyt ois tarkotus saada se lopullisesti kuntoon.. hope so..

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 12:17
Kirjoittaja PRM75
Jaakko kirjoitti:multa vois löytyä viel yksi tuollainen ratas pari.
siirtorummussa voi myös olla vikaa, mut sen kai oot silmämääräisesti tarkistanu? siirtoakseleita on saatavana mallia billet, eli ei mikään onttoja putki. kakkosen hyppimiseen ei vaikuta muut rattaat.
Siis kakkosen ratastako ei tartte vaihtaa??

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 12:37
Kirjoittaja jarim
Kakkosen ja kutosen rattaat sinne täytyy vaihtaa jos pelkkää vaihtoa. Mutta kun teettää ne viisteet niin alkaa myös pysymään eikä tartte koko ajan vaihtaa. Kokemusta on. Kysypä Vittaniemen Samilta / Samin Autopaja jos et Kujoa saa kiinni.

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 19:58
Kirjoittaja Jaakko
täällä ois kuvat kakkosvikaisesta laatikosta. pienempi ratas kytkinakselilta ja isompi vetoakselilta.

Lähetetty: 08 Maalis 2011, 10:09
Kirjoittaja PRM75
Sain Pasin kiinni ja asia on hoidossa.. Katotaan saako askista vielä kalua.. ???

Lähetetty: 29 Touko 2011, 23:20
Kirjoittaja PRM75
PRM75 kirjoitti:Sain Pasin kiinni ja asia on hoidossa.. Katotaan saako askista vielä kalua.. ???
Hyvin pelaa aski ja pyörä nyt.. Kiitokset Kujolle busan "päivityksestä" :kippis:

Lähetetty: 10 Helmi 2013, 00:00
Kirjoittaja 106-1303320118
Sama ongelma ja laatikko ois pöydällä. Siirtäjäänki syönyt tuo ratas uran. Mistä kannattaa ostaa kakkosen ja kutosen rattaat? Löytyykö maailmalta ja mihin rattaaseen se ura kannattas teettää? Löytyskö kuvia aiheesta

Lähetetty: 10 Helmi 2013, 00:32
Kirjoittaja PRM75
Ite ostin marmoritiskiltä rattaat ja siirtäjät ja billetti tangot http://www.dragrace.fi/ puulaakista. Tuolla http://www.yritysopas.com/tiedot/pasi-hirvasoja-motorsports/ Koneistutti jollakin 2:sen rattaaseen racecut:n ja laittoi askin kuntoon. Ja on pysynyt kakkonen sisässä.. :D

Lähetetty: 10 Helmi 2013, 08:46
Kirjoittaja jarim
Eli tuosta:
Kuva

ja tuosta:
Kuva

... kun koneistaa nuo pitopinnat viistoiksi niinkuin isommillakin vaihteilla on niin alkaa pysymään paikoillaan. Jos ne nykyiset ei ihan toivottamassa kunnossa ole niin niistä saa tuolla kikalla ihan toimivat. Siirtäjähaarukan tarttet uuden.

Tuossa kuvassa näkyy omasta laatikosta se siirtäjä missä "rattaan kuva" kyljessä:
Kuva