Dunlop - -sportmax-

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Eli dunlop sportmax kovin kehuvat ainakin liikkeessä, mutta miten on oikeasti, mulla sellaiset alla tällähetkellä, huhua kuulin että sateella olisi liukkaat?!?
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Tase
Viestit: 168
Liittynyt: 24 Touko 2004, 08:22
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tase »

jarim kirjoitti:Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p

Kolmisen vuotta sitten Saksan reissulla loppu rengas kesken.. Ostin sitten sieltä tollaisen kumen.. Alussa tuntu toimivan ihan ok, mutta kun hieman kului, muuttui se sairaan liukkaaksi.. Jopa kuivalla kun kiihdytti niin 3:lla sielä suti.. Muutenkin menetti pidon yllättäin.. Märällä ei taas pitoa ollut ollenkaan.. Vaihdoin sen samantien suomessa pois, oli niin hengenvaarallinen.. :p
Tosin varmaan tuossa uudessa mallissa luulisi olevan eri kumiseosta tai jotain.. Ainakin tuo vanhempi malli oli aivan onneton :shocked:
72-1168857737

Viesti Kirjoittaja 72-1168857737 »

Kun tuo alkuperäinen Bs loppuu, niin vaihdan alle ton Dunlop Qualifierin. Pitäis olla hyvä... mutta sehän sitten selviää kun alle laittaa.:D
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

Hombres kirjoitti:Kun tuo alkuperäinen Bs loppuu, niin vaihdan alle ton Dunlop Qualifierin. Pitäis olla hyvä... mutta sehän sitten selviää kun alle laittaa.:D
Uuudessa bike:ssa oli tonniset testissä ja kawan 10r:ssä oli kyseiset dunlopit alla. Ainakaan kawassa eivät toimineet yhtään, oli kuulemma kuin eri pyörä kun vaihtoivat pirellit alle. Toki busa ja 10 kawa ovat aivan erilaisia pyöriä joten totuus selvinnee kun pääset kokeilee niitä.
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Tase1 kirjoitti:
jarim kirjoitti:Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p

Kolmisen vuotta sitten Saksan reissulla loppu rengas kesken.. Ostin sitten sieltä tollaisen kumen.. Alussa tuntu toimivan ihan ok, mutta kun hieman kului, muuttui se sairaan liukkaaksi.. Jopa kuivalla kun kiihdytti niin 3:lla sielä suti.. Muutenkin menetti pidon yllättäin.. Märällä ei taas pitoa ollut ollenkaan.. Vaihdoin sen samantien suomessa pois, oli niin hengenvaarallinen.. :p
Tosin varmaan tuossa uudessa mallissa luulisi olevan eri kumiseosta tai jotain.. Ainakin tuo vanhempi malli oli aivan onneton :shocked:
Tuli eilen huomattua jännissä merkeissä tuo pito ongelma, TODELLAKIN kolmosella hanat auki todella loivassa kanttauksessa ja meinas perä lähteä alta... :oho: Täytyy kuluttaa pikaiseen pois... :turbobusa: En niistä onneksi mitään maksanut kun tuli pyörän mukana...
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
72-1168857737

Viesti Kirjoittaja 72-1168857737 »

Busanaattori kirjoitti:
Hombres kirjoitti:Kun tuo alkuperäinen Bs loppuu, niin vaihdan alle ton Dunlop Qualifierin. Pitäis olla hyvä... mutta sehän sitten selviää kun alle laittaa.:D

Uuudessa bike:ssa oli tonniset testissä ja kawan 10r:ssä oli kyseiset dunlopit alla. Ainakaan kawassa eivät toimineet yhtään, oli kuulemma kuin eri pyörä kun vaihtoivat pirellit alle. Toki busa ja 10 kawa ovat aivan erilaisia pyöriä joten totuus selvinnee kun pääset kokeilee niitä.
No perskeles! Pitää lukea tuo testi... :bowdown:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Mulla "mopossa" 208 gp a malli alla, ja pitää HELVETIN hyvin!!!!! On radallakin käytetty rengas, ja pitää! Ihme asioita nää rengas jutut joo... Mulla on varmaan tehoton mopo, kun ei tahdo luistaa......


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
97-1170522208

Viesti Kirjoittaja 97-1170522208 »

Jorgos kirjoitti:
Tase1 kirjoitti:
jarim kirjoitti:Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p

Kolmisen vuotta sitten Saksan reissulla loppu rengas kesken.. Ostin sitten sieltä tollaisen kumen.. Alussa tuntu toimivan ihan ok, mutta kun hieman kului, muuttui se sairaan liukkaaksi.. Jopa kuivalla kun kiihdytti niin 3:lla sielä suti.. Muutenkin menetti pidon yllättäin.. Märällä ei taas pitoa ollut ollenkaan.. Vaihdoin sen samantien suomessa pois, oli niin hengenvaarallinen.. :p
Tosin varmaan tuossa uudessa mallissa luulisi olevan eri kumiseosta tai jotain.. Ainakin tuo vanhempi malli oli aivan onneton :shocked:

Tuli eilen huomattua jännissä merkeissä tuo pito ongelma, TODELLAKIN kolmosella hanat auki todella loivassa kanttauksessa ja meinas perä lähteä alta... :oho: Täytyy kuluttaa pikaiseen pois... :turbobusa: En niistä onneksi mitään maksanut kun tuli pyörän mukana...
:mosh: voit poltaa sen loppuun alastarolla ensi lauantaina...
Vastaa Viestiin