Kestääkö nostaa tunkilla?
-
106-1206261325
Pistä pyörän alle lyhyt lauta siten että se ottaa pakoputkiin, tunkki laudan alle ja nosta keula ilmaan. Hieman tukevampi kuin suoraan öljypohjasta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
80-1174996964
-
106-1206261325
Pärinä kirjoitti:joo en kyllä nostais öljypohjasta, siihen kun tulee hiushalkeama
josta rupee killittään motoriöljyt poies ni avot, aika hyvä konsti
myös etukolmiosta liinalla kattoon killumaan ni pysyy myös
rätkä pystyssä.
ja eiku :musik
Juu, ei öljypohjasta paljon parane nostella. Kerran kun on ajanu pyörän katukivetykseen niin että pohja puhki, muistaa miten haperoa ainesta se lopulta olikaan. Lähinnä siksi kyselin, että miten noi putket reagoi painoon. Äkkiähän paino kevenee kun nappaa etugummin veks. Hemmetin Stormi vaan oli unohtanu tilata uudet tiivisteet satuloihin ni homma venähti ens viikkoon. Pitänee varmaan sitte mennä kattomaan noita F1-veneitä tuonne satamaan ajankuluks.
