Sivu 1/2

Lähetetty: 08 Touko 2008, 08:31
Kirjoittaja Tomppa
Tervehdys!
Sopiiko vanhan bussin teräspunosletkut uuteen malliin vai onko esim. banjopulttien kulmissa tai letkujen pituuksissa eroja?

Lähetetty: 06 Syys 2009, 23:10
Kirjoittaja Simprider
Tämä kiinnostaisi täälläkin.

Goodridgen sivuilla gen1 ja gen2 eri koodilla mutta onko niissä oikeasti hirveemmin eroja?

Lähetetty: 06 Syys 2009, 23:30
Kirjoittaja 84-1131181311
Simprider kirjoitti:Tämä kiinnostaisi täälläkin.

Goodridgen sivuilla gen1 ja gen2 eri koodilla mutta onko niissä oikeasti hirveemmin eroja?
en tiedä sopiiko ristiin, mutta ainakin kimppatilauksissa tulleet erikseen gen1 ja gen2 letkut. jos letkuissa reilusti 'ylimittaa' niin varmaan sopii vaikka naapurin goldwingiin.. :cool:

Lähetetty: 07 Syys 2009, 08:07
Kirjoittaja Simprider
Thanks

Ei sitten anna vaivaa ruveta irroittelemaan ja kokeilemaan. Täytynee lähtä braking kimppaan mukaan ->

Lähetetty: 13 Syys 2009, 20:59
Kirjoittaja 74-1238132897
Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm

Lähetetty: 16 Syys 2009, 10:33
Kirjoittaja 95-1247503041
Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
Kahden letkun versio on helpompi ilmata? :1087

- Pasi

Lähetetty: 16 Syys 2009, 12:03
Kirjoittaja 84-1131181311
Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Lähetetty: 16 Syys 2009, 14:33
Kirjoittaja Kekku
TeeCay kirjoitti:
Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm

kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.

Lähetetty: 16 Syys 2009, 16:23
Kirjoittaja 84-1131181311
Kekku kirjoitti:
TeeCay kirjoitti:
Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm

kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.
tai sitten minä tai joku muu - mutta kuka murhasi JFK?? :bulb:

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 21:41
Kirjoittaja 74-1238132897
Onko kokemuksia mitkä olisivat hyvät palat eteen jos tavoitteena on parempi jarrutuntuma ja pito katukäyttöön?
Carpimotosta olen tilaamassa letkuja ja samasta puljusta löytyisi esim. Brembon paloja. Vaihtoehdoista tulisi kyseeseen tyypit "SA" tai "SC". Näistä kokemuksia kellään?
Alla linkki Brembon sivuilta löytyvään brosyyriin:
http://www.brembo.com/NR....ENG.pdf

Onko muuten gen1 ja gen2 samanlainen kytkinletku, kun ei näy gen2:een olevan oikein teräspunosletkua tarjolla?




Edited By Julli on 1264942061

Lähetetty: 26 Maalis 2010, 19:11
Kirjoittaja 74-1238132897
Sain viimein letkut Italian pojilta ja tuli originaalia mallia mukailevat eli pääsylinteriltä yhdellä letkulla oikealle satulalle ja siitä edelleen lokasuojan yli vasemmalle satulalle.
Onko tämäntyyppisten ilmaukseen mitään erikoiskikkoja?
Tuntuu äkkiseltään, että tuohon lokasuojan yli menevään letkuun jää helposti ilmaa.

Lähetetty: 26 Maalis 2010, 19:30
Kirjoittaja RHead
Jaa vai tuolleesti.. Brakigin letkuissa on 2:lla letkulla ylhäältä asti.
Tiedä sit onko helpompi ilmata..




Edited By RHead on 1269624679

Lähetetty: 26 Maalis 2010, 19:34
Kirjoittaja 74-1238132897
Olisi tämänkin saanut kahdella erillisellä letkulla, mutta sisälläni asuu ilmeisesti pieni mobilisti ja halusin pysyä orikinaalischeemassa.

Lähetetty: 26 Maalis 2010, 23:15
Kirjoittaja 95-1247503041
Kohta lähtee tilaus...

Etuletkut
Takaletku

Laskin et n. 90e postikuluineen ja saapi ite päättää väritkin! :)

- Pasi

Lähetetty: 27 Maalis 2010, 17:19
Kirjoittaja 83-1175441819
TeeCay kirjoitti:
Kekku kirjoitti:
TeeCay kirjoitti:
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.

tai sitten minä tai joku muu - mutta kuka murhasi JFK?? :bulb:

Kuka sen muuten murhas oikeesti?Oliko se se Oswald Gottwalldsson:D

Mää tarvisin pelkän takaletkun ihan naturaali värityksellä, jos sellasen saisi, etuletkut jo on kaapissa...ja ne on jo täynnä ilmaa, ei tarvii ilmata enää yhtään ollenkaan;D
Mitäs tää lysti ny sitten maksais TAAS?




Edited By Snake on 1269705304