Tuossa huomasin erään seikan joka nyt ei ajossa haittaa, mutta parkissa vähän kun saa pelätä että sarvi koppaa tankkiin..
Pyörä siis Gen2 K8 ja ongelma tämä, vasemmalle sarvia kännettäessä sarven päätypaino likimain ottaa tankkiin kiinni, mutta oikealle käännettäessä jää n 2-3cm väliä tangon päätypainon ja tankin väliin.. ???
Pyörässä nyt helibarsit kiinni joten näidenkin vuoksi sarvien asento pikkuisen eri alkuperäiseen mutta kun tuossa sarven ja tankin välin etäisyydessä noin suuri ero niin en usko että olisi noissa helibarseissa keskenään tuollainen mitta ero..
Pyörä ei pitäisi olla kaadettu/kaatunut eli missä mättää ja saako noita sarvia mitenkään säädettyä, ei taida onnistua aivan kuten polkupyörässä.. :p
Kokeile laittaa sinne alakolmioon toppareiden taakse liimaamalla kumipala esim 3 mm.tai tarvittavan paksu kumilevy olisko 8x8 mm koko
ne topparipalat on noiden punaisten täplien vieressä
Jokin tuollainen palan liimaus itsellänikin oli mielessä, mutta mietiskelin myös että onko jossain varsinaista vikaa kun pääsee toiseen suuntaan kääntymään noin paljon enemmän vaikka nuo kääntymisen rajoittimet näyttäisi olevan ok... ???
Vai onko jaappanin poijilla vain vähän suuremmat toleranssit näissä mitättömimmissä asioissa.. :p
Taitaa olla parempi vain kuin ei ressaa pikku asialla ja pala liimaten ja eiku kovaa ajoa... :rocket