Sivu 1/1

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 12:08
Kirjoittaja 84-1305377224
Madalluksesta löytyy juttua mutta itseäni lähinnä kiinnostaa tuo korotus. Tässä tapauksessa kyseessä siis gen 1

Onko kukaan kokeillut vaihtaa lyhyempiä koiranluita? Vaikuttiko positiivisesti ohjattavuuteen? Alkukaudesta otin jo kuluneen takarenkaan profiiliksi 190/55 joka mielestäni aavistuksen herkisti ohjattavuutta, toisaalta entinen 190/50 oli aivan finaalissa ja menossa ensimmäinen kesä ko. mopolla joten voidaan myös laittaa uuden renkaan piikkiin. Entäs miten tuo korotus istui ulkonäöllisesti siihen massiiviseen perään?

Edit. Jos jotain nyt ihmetyttää tämä korotus niin nautin suunnattomasti tuosta vääntävästä koneesta enkä halua mitään kilokyykkymäistä ratamopoa mutta koska nuo kilometrit tulee käytännössä kaikki mutkapätkiltä niin ei siitä haittaakaan olisi.

Seuraakohan tästä joku kivitys nyt :turbobusa:




Edited By TMik on 1311757835

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 12:25
Kirjoittaja jarim
Minulla on Nesmitin tekemät luut joilla perän saa portaattomasti vakiota ylemmäs tai alemmas. Katuasennossa noin 5mm vakiota lyhyemmällä ja ainakin tuo tuntuu hyvältä. Suosittelen!

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 12:26
Kirjoittaja busajasa
tosta

Itselläni siis ollut noin tuuman nostettuna ja vastaavasti keula laskettuna (PMR kolmio). Taipuu mutkiin mukavasti, mutta selvästi rauhattomampi ajettava kuin normi korkuinen.

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 12:45
Kirjoittaja 84-1305377224
Juu luin kyllä tuon ja sen toisenkin topicin läpi asian tiimoilta mutta noissa oli melko vähän niitä varsinaisia käyttökokemuksia asian tiimoilta. Aattelin että koska siellä kuitenkin oli posteja niin ihmiset on varmaan ainakin kokeillut ko. muutoksia.

Siellä keskellä mutkaa tuo rauhallisuushan on silkkaa plussaa näillä ajotaidoilla mutta pari jyrkempää mutkaa peräkanaa tuottaa välillä tekemistä jotta saa sen mopon kääntymään riittävän hätäsesti toiseen suuntaan. Keskivartalon massaa lisäämällä voisi ilmeisesti myös kompensoida tätä ongelmaa :kippis:

Pitänee kuitenkin laittaa sitten tilaten jotkin luut jostain. Sittenpähän tuo selviää.

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 12:50
Kirjoittaja nyypie
Mä en ole löytänyt muuta negatiivista sanottavaa kuin että 179cm:n vartalolla pyörän peruuttaminen vaikeutui huomattavasti..
Mutkiin menee kyllä mukavemmin, eikä raavi asfalttiin niin helposti..

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 13:27
Kirjoittaja Tase
jarim kirjoitti:Minulla on Nesmitin tekemät luut joilla perän saa portaattomasti vakiota ylemmäs tai alemmas. Katuasennossa noin 5mm vakiota lyhyemmällä ja ainakin tuo tuntuu hyvältä. Suosittelen!

Mulla sama setti ja perää hieman nostettu.. Taipuu nopeammin mutkiin ja Kemorassa loppu romujen raahaaminen asfaltttin. Suosittelen

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 14:53
Kirjoittaja wiltzu
Tase kirjoitti:
jarim kirjoitti:Minulla on Nesmitin tekemät luut joilla perän saa portaattomasti vakiota ylemmäs tai alemmas. Katuasennossa noin 5mm vakiota lyhyemmällä ja ainakin tuo tuntuu hyvältä. Suosittelen!
Mulla sama setti ja perää hieman nostettu.. Taipuu nopeammin mutkiin ja Kemorassa loppu romujen raahaaminen asfaltttin. Suosittelen
Sama täällä, enää ei osu katteet asfalttiin kovemmassakaan kanttauksessa.