Sivu 1/2
Lähetetty: 26 Marras 2008, 12:53
Kirjoittaja Jorgos
Tilasin madallusluut mopooni (ei vielä asennettu) mutta neuvokaas nyt tyhmää että täytyykös etupäätä laskea kanssa jos laskee luilla "takapäätä"?
Lähetetty: 26 Marras 2008, 14:27
Kirjoittaja Jaakko
ei
Lähetetty: 26 Marras 2008, 14:44
Kirjoittaja Agostini
sehän riippuu vaan siitä millaisen setupin haluat....mun mielestä kun laskee kumpaakin päätä niin pyörä toki tulee jäykemmäksi ajettaes kurveihin...siis ei taivu...
mutta....muuten kivempi(oma tuntuma)
Lähetetty: 26 Marras 2008, 15:48
Kirjoittaja hajahuja
onhan se vähän tyhmännäkönen jos perän laskee mutta keulaa ei
Lähetetty: 26 Marras 2008, 17:12
Kirjoittaja vikkelä
Agostini kirjoitti:sehän riippuu vaan siitä millaisen setupin haluat....mun mielestä kun laskee kumpaakin päätä niin pyörä toki tulee jäykemmäksi ajettaes kurveihin...siis ei taivu...
mutta....muuten kivempi(oma tuntuma)
Musta tuntuu taas kun laskin kumpaakin päätä niin olisi kevyempi ajella kurviin, voihan se tietysti olla kokemuksen tuomaa turtuneisuuttakin.
Tosin sitten jos on oikein kanttailu miehiä niin ottaa kyllä katteet kiinni tienpintaan ja alakate ottaa kiinni aika monessa rotvallin reunassa vaikka niitä onkin viistoon muokattu.
Itse pidän pyörästä matala, eikä minulla ole sen kanssa suurempia ongelmia ollut. Matalaks vaan... sehän parantaa aerodynamiikkaa.. 
Lähetetty: 26 Marras 2008, 19:06
Kirjoittaja Agostini
Matala on miunki mieleen.....*persjalkane* 
Lähetetty: 01 Helmi 2009, 22:54
Kirjoittaja Jonttu
Moi.
Kertokaas paljonko kestää keulaa laskea k8:sta, ettei ota lokasuoja kiinni kun jarruttaa lujasti..
Eli kun niissä etu putkissa on se sileä osa,alakolmion kohdilla niin kestääkö laskea siihen rajaan asti mistä putket rupeaa vähän kapenemaan??
Jos olis tietoo niin ei tarvis kokeilla ???
Lähetetty: 01 Helmi 2009, 23:20
Kirjoittaja BussiJussi
Itseltäni laskin niin paljon, että ainoastaan alakolmion ylemmät pultit piti etuputkea kiinni! Tietty katteista tulee mutkateillä ajaessa käytetyn näköiset, mutta so what. Voin mittailla huomenna tarkat millit, mutta kavennukseen asti voi huoletta pudottaa keulan, ei ota lokari katteeseen kii....
Lähetetty: 02 Helmi 2009, 17:24
Kirjoittaja Jonttu
Kiitos tiedosta...Alakolmion alapuoli kavennuksen rajassa
, tulis jo kesä:p
Mut toisaalta, vois tuota enemmänkin laskea...
Oletko kiristänyt jousitusta??
Lähetetty: 02 Helmi 2009, 18:12
Kirjoittaja jakehaanpää
Jorgos kirjoitti:Tilasin madallusluut mopooni (ei vielä asennettu) mutta neuvokaas nyt tyhmää että täytyykös etupäätä laskea kanssa jos laskee luilla "takapäätä"?
Maallikkogeometriaa:
Jos lasket pelkästään perää = ei taivu mutkiin
Jos nostat pelkästään perää = taipuu mutkiin paremmin kuin vakioasetuksilla.
Kai joo...
Lähetetty: 03 Helmi 2009, 11:05
Kirjoittaja BussiJussi
Jonttu kirjoitti:Kiitos tiedosta...Alakolmion alapuoli kavennuksen rajassa
, tulis jo kesä:p
Mut toisaalta, vois tuota enemmänkin laskea...
Oletko kiristänyt jousitusta??
Jeps! Kandee kiriä jousitusta!
Lähetetty: 01 Maalis 2009, 17:50
Kirjoittaja Jorgos
Palataanpas taas tähän aiheeseen, onkos se tällainen jolla etupäätä lasketaan? Vai tarviikos jotain muuta?
Pikaista vastausta odotellen? (eli laitanko tilauksen menemään)
Edited By Jorgos on 1235922679
Lähetetty: 01 Maalis 2009, 18:07
Kirjoittaja jarim
Jorgos kirjoitti:Palataanpas taas tähän aiheeseen, onkos se tällainen jolla etupäätä lasketaan? Vai tarviikos jotain muuta?
Pikaista vastausta odotellen? (eli laitanko tilauksen menemään)
Muun muassa tuollaisella osalla lasku onnistuu. Tuohan siis korvaa sen alkuperäisen kaksiosaisen yläkolmion ylemmän osan. Homma onnistuu myös laittamalla holkit alkuperäisosien väliin, keulaa saa sitten laskettua holkkien verran. Stongat nousee samalla holkkien verran ylöspäin, vaikuttaa hieman ajoasentoon. Tähän tapaan: http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/Tunailut/korotuspalat
Sitten on olemassa myös koko yläkolmion korvaavia ratkaisuja, esim. täältä saa: http://www.pmrcomponents.com/pmrweb_006.html. Tuolta PM-1 tai PM-4 siis. ksthb:llä näkyisi olevan tuollainen PM-4 myynnissä täällä...
edit: niin joo sulla k8, ei taida tuo ksthb:lla oleva kolmio siihen istua.
Edited By jarim on 1235923742
Lähetetty: 01 Maalis 2009, 18:16
Kirjoittaja Jorgos
Kiitos!
Nopeasti löytyi vastaus! 
Lähetetty: 01 Maalis 2009, 18:51
Kirjoittaja hajahuja
ne holkit on halvimmat ja hyvät.tuuma riittää ja ajoasento muuttuu vähän mukavammaksi.