Sivu 1/1

Lähetetty: 01 Elo 2013, 10:20
Kirjoittaja kajbusa
Kävinpä eilen tutustuu uuteen mielenkiintoseen Sähköhydrauliseen takaiskariin. Jousen esijännitystä voi säätää n.20mm nappia painamalla ja lisäksi nestesäädöt hidas ja nopea-puristus sekä paluuvaimennus. Iskari on valmistettu todella huippu osista.

Kuvia aiheesta:

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/007.jpg.html


http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/008.jpg.html

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/009.jpg.html

Nerokas laite niille jotka ajaa erillaisiia kuormilla ja varmaan myös radalle.

Täytyy käydä ottaa koeajot lähipäivinä




Edited By kajbusa on 1375342229

Lähetetty: 01 Elo 2013, 11:06
Kirjoittaja ysi-ärrä
Paljonkohan tuollanen kustantaa?

Lähetetty: 01 Elo 2013, 11:31
Kirjoittaja Jokimaa
Paljon varmaankin :D

Lähetetty: 01 Elo 2013, 11:33
Kirjoittaja kajbusa
ysi-ärrä kirjoitti:Paljonkohan tuollanen kustantaa?
n. 1800¤

Lähetetty: 01 Elo 2013, 12:10
Kirjoittaja toimeve
...eihän tuo ole paljoa Öhlinsiä kalliimpi...ja senthän sähkösääjöllä! Vanhanaikasta tuommonen rullasta pyörittely, niinkö esimerkiksi mulla on :arskat: :;):

Lähetetty: 01 Elo 2013, 14:52
Kirjoittaja Heksa
vois kyllä susukin miäs laittaa tehtaalla oikeen iskarin taakse,
ei nostais hintaa varmaan ku 500¤
älyttömän hintasia noi premium iskarit / vois joku kiinan poika tehdä kopion ja ruveta myymään 500¤

Lähetetty: 01 Elo 2013, 15:11
Kirjoittaja toimeve
...tosin täytyy myöntää, että vaikka hinta on kallis, niin kyllä tuo säätämisen helpottuminen ja perstuntuma ajamishen niin yksin, kaksin, suoraa kuin radallakin on jokasen euron arvonen. Ja tuohan on pitkä sijoitus, ei yhen kesän juttu.

Ja jälleenmyyntiarvoaki näillä on...

Lähetetty: 01 Elo 2013, 15:26
Kirjoittaja kajbusa
Heksa kirjoitti:vois kyllä susukin miäs laittaa tehtaalla oikeen iskarin taakse,
ei nostais hintaa varmaan ku 500¤
älyttömän hintasia noi premium iskarit / vois joku kiinan poika tehdä kopion ja ruveta myymään 500¤
Öhlings valmisti kiinassa iskareita ainakin kelkkoihin vuosi sitten... ja ei ollut muuta kuin ongelmia.. mm putket halkeili.

Täytyypä kysellä paljon TracTiven-iskari maksaisi ilman Sähköhydraulista jousen säätöä ( hyd.pumppu, moottori ja sylinteri)... veikkaisin et 1000¤ luokkaa.

Iskarissa on saman valmistajan osat joita esim Totaltek käyttää omissaan... todella huippu kamaa

Lähetetty: 01 Elo 2013, 22:29
Kirjoittaja Heksa
mitenkäs paljon kilometrejä tällänen öhlins kestää busassa?
jos ajaa vuodessa 15tkm joutuuko huollattaa kesken ajokauden iskarinsa?
paljonko öhlinsin huolto maksaa?

Lähetetty: 02 Elo 2013, 09:45
Kirjoittaja marko67
mulla mitää huippu öhlinsii oo.mut wp.een taka iskarin huolto gustafsonilla karkkilas kustansi 80 eskoo.

Lähetetty: 02 Elo 2013, 10:33
Kirjoittaja martti
Öööhh,joissain on kuulemma Öhlinssin alusta vakiona :motor