Sivu 1/1

Lähetetty: 04 Elo 2013, 18:37
Kirjoittaja Ihmispilli
Edellisestä "huollosta" kerennyt tulla jo tuhansia kilometrejä ja kaikki ok. Kesken täyskiihdytyksen kuului pamaus ja FI valo sytty ja pyörä sammu, startilla pyöri mutta jotenkin nopeanlaisesti..

Pajalla siis kone auki ja ihmetys oli valtava, nokkaketju POIKKI!!
Murtumakohdassa hieman mustaa joten osittain revennyt jo aikaisemmin..
1syl kaikki venat noin alkuun ainakin vaihtoon, männät+ryhmä ok.

Eipä oo ennen tullu tämmöstä vastaan, mites teillä?

Eli vm-08 ja 25tkm




Edited By Ihmispilli on 1375630951

Lähetetty: 04 Elo 2013, 18:40
Kirjoittaja Jokimaa
Paska mäihä:(

Oliko paljon ajettu kun meni poikki?:(

Lähetetty: 04 Elo 2013, 18:54
Kirjoittaja waiski10
Liian vähän ahtoja kun potkinu takasi ja katkonu harraste ketjun.

Lähetetty: 04 Elo 2013, 20:50
Kirjoittaja jarim
Vakio vai joku muu kiristin?

2009 katkesi meilläkin:
Kuva

Kuva

Kuva

Lähetetty: 04 Elo 2013, 21:48
Kirjoittaja Titaani
Joku vuosi sitten poikkesi ketju joka oli saanut aiemmassa räjähdyksessä "päihin" oliko 6 pakovenaa ja 2 imua ropellilla vaikka alle 2500rpm katkesi.

Ei kyllä katkea ketju vakio nokilla jos ei ole ihan väärällä kireydellä, eli kyllä ihmetyttää miten se on saatu poikki? Korotuslevy turbolle laitettu, onko ketju jäänyt jotenkin niin ettei kiristy, vai liian kireälle?

Lähetetty: 04 Elo 2013, 22:49
Kirjoittaja Ihmispilli
Vakio nokat on joo,ihmettelin aiemmin tuota ketjun kireyttä paikalleen asentaessa jo mutta nythän se selvis, se on se korotuslevy siellä :glare:

Vakio kiristin onpi myös joka ohjeiden mukaan "nollattu"