Sivu 1/3
					
				
				Lähetetty: 31 Touko 2011, 00:06
				Kirjoittaja Sekottaja
				Gps-anturi varmaankin rikki menossa kun 4-vaihteella välillä näyttää nollaa mutta mistä kyseisen anturin saa ja mitähän kustantaa? Onko merkkiliike ainut vaihtoehto?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 31 Touko 2011, 17:01
				Kirjoittaja jakehaanpää
				Onko rajoittimenpoistin tai joku muu palikka pärrässä kii ???
			 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Heinä 2011, 08:55
				Kirjoittaja 101-1196693868
				Anturia ei saa mistään muualta ku alkuperäisosana. Mulla on hyllys uus orkkis vaihdeanturi paketis.
maksoin siitä joskus 70 Eur. Samalla saat siitä pois maleksimasta. Noudettavissa valkeakoskelta, tai jos oot jostain pohjosempaa ni maanantaina 4.7 lähen päästään kemijärvelle et jos reitille osuis 
0408694999
erkki.wrangen@gmail.com 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2014, 15:50
				Kirjoittaja hakkis77
				Onko sellainen homma että saa kasaan myös ilman uusia osia.....kun mun alko vittuilemaan ja ajattelin puhdistaa anturin??? 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2014, 20:23
				Kirjoittaja jarim
				Kyllä. Tosin Gen1 anturi jos särkyy niin se särkyy. Gen2 anturi muuten käy Gen1:eenkin ja on hieman fiksumpi.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2014, 21:25
				Kirjoittaja hakkis77
				Mikä siitä tekee fiksumman?? käykö suoraan?? entä gipro/atre??
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2014, 22:25
				Kirjoittaja jarim
				Gen1 anturissa siirtäjärummun päässä on kolot joiden pohjalle tulee jouset ja niiden päälle kontaktit jotka painaa kontakteja rummuen pyöriessä vaihdeanturin vastakontakteihin. Gen2 anturissa itse anturissa on "tikut" jotka menee tuon rummun koloihin ja rumpu pyörittää anturissa olevaa rakennetta. Hiukan hankala selittää ilman kuvia mutta about noin. 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2014, 22:35
				Kirjoittaja Jone
				Ite olen kertaalleen vaihtanu vaihdeanturin, kun Gipro alkoi näyttää 6 vaihteelle 0:aa. No ei menny varmaan, kun tuhat km, kun sama homma jatkui uudella anturilla. Sen verran perehdyin asiaan, että tuohon häiriöön riittää anturin kontaktipinnan pieni kiillottuminen. Pienellä houkuttelulla, vaihde päällä vaihdepoljinta jalalla naputtaen, 6:n saa edelleen Gipron näytölle. Mielestäni aika horo systeemi tuo gen1:sen vaihdetunnistus. Kannattaa kahdesti miettiä alkaako vaihtaan, jos on tämän tyyppinen vika. Vapaan karttaahan se tietenkin käyttää, kun ei 6:ta tunnista, mutta tuntuu toimivan ainakin touring ajossa silläkin aivan ok. Eri asia on, jos pyörä alkaa "loikkimaan" ja arpomaan vaihdetietoa, silloinhan se on anturi vaihdettava. Jarim, mitä gen2 anturissa on eroa? Taidan kokeilla sitä seuraavaksi, jos vielä innostun vaihtamaan.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2014, 23:06
				Kirjoittaja jarim
				Ks. yllä 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Huhti 2014, 23:12
				Kirjoittaja Jone
				Kuulostaa paremmin toteutetulta tuo gen2 anturi. Tuohan saattaa kestääkin ja ylipäätään toimia luotettavammin, kun kontaktinastat on anturissa itsessään. Pitääköhän alkaa vaihtamaan vielä kerran.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Huhti 2014, 08:47
				Kirjoittaja jarim
				Tuossa ois kuvakin:
 
Edited By jarim on 1398577671
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Huhti 2014, 09:04
				Kirjoittaja hakkis77
				Onko johdotus samanlainen
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Huhti 2014, 09:06
				Kirjoittaja jarim
				On.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Huhti 2014, 09:08
				Kirjoittaja hakkis77
				No tarttee kattoo kerkiikö tänään purkamaan vai meneekö tulevaisuuteen...mitä mahtaa uus maksaa
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Huhti 2014, 10:08
				Kirjoittaja jarim
				37730-15H00 näkyy saksalaisessa putkassa olevan 67e, suomessa marmorilta varmaan liki 100e.