Sivu 1/3
					
				
				Lähetetty: 04 Touko 2012, 21:16
				Kirjoittaja alpine
				milläs konstia tota keulaa ootta madaltanu? ja mistäs sais settejä ja taakse koiranluita et sais -99 bussin kenttään?
165cm pitkä(lyhyt) persjalkanen kuski oon ja muutenki silmään iskee toi vähä kenttään lyöty bussi. nii minkäs lainen setti ois sellanen suht hyvä ja keulaaki tarttis laskee et ei perää pelkästään.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 04 Touko 2012, 21:43
				Kirjoittaja CormaX
				30mm korko etupäähän ja taakse DargRacelta säädettävät koiranluut.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 04 Touko 2012, 21:50
				Kirjoittaja alpine
				joo vaivauduin tohon pihalle kahtoon pyörän keulaa nii hoksasinki tän korkohomman 
 kiitosta kuitenki 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 04 Touko 2012, 22:46
				Kirjoittaja jamonaattori
				Voi myös hommata läpiliukuvan yläkolmion niin saa madaltaa siihen kohtaan missä tuntuu parhaalta ajotuntuma.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 04 Touko 2012, 22:51
				Kirjoittaja jarim
				http://www.pmrcomponents.com/pmrweb_006.htm
edit: jaa, discontinued. Jännä juttu. Paras yläkolmio mitä markkinoilta löyty(y/i)...
Edited By jarim on 1336161239
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 05 Touko 2012, 08:20
				Kirjoittaja minizz66
				"Nesmit" myi ainakin taannoin säädettäviä koiranluita ja madalluspalikoita. kannattaa kysästä.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 05 Touko 2012, 08:47
				Kirjoittaja same
				minizz66 kirjoitti:"Nesmit" myi ainakin taannoin säädettäviä koiranluita ja madalluspalikoita. kannattaa kysästä.
Paljonko Nesmitin koiranluissa oli säätövara?
Mulla on tuo.
http://www.ebay.com/itm....893cf99 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 05 Touko 2012, 17:19
				Kirjoittaja Nesmit
				110-135mm (vakiomitta on 120mm)
Näitä settejä tulee kohta myyntiin 4kpl 
Tuolta tietoja: ...KLOKS...
Edited By Nesmit on 1336227658
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 05 Touko 2012, 21:29
				Kirjoittaja Kiha
				Tohon haluaisin vielä lisätä että: toi etukolmio ei ole metallia. Lähtee vääntyy jos kiristät liikaa. Itsellä auttoi kun laittoi leveämmät rikat alle. Tosin jos Nesmit keksisi jonkinlaisen kiristysmomentin tolle? (voima se on mikä jyllää.....  
   ) 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 06 Touko 2012, 19:17
				Kirjoittaja Sotka
				Tekisitkö Nesmit yhden ylimääräisen etupalan?? PLS!!
EI TARVITAKKAAN, ON JO TULOSSA!!!
Edited By Sotka on 1336380952
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Syys 2013, 13:51
				Kirjoittaja Turtlesi
				Osaattekos auttaa neuvotonta. Tarkotus siis madaltaa Gen2:ta noin tuuman verran Dragracen palikoilla eli korotuspalat eteen ja säädettävät koiranluut taakse. Miten pyörää täytyy tukea kun tuon takapään laittaa, pelkkä pukille laitto ei taida riittää vaan täytyykö perä tukea esim. liinoilla ylhäältäpäin? Tähän koko toimenpiteeseen ei taida olla mitään tarkempaa ohjeistusta missään? Tiedän ettei ole mikään amerikan temppu, mutta ettei tulisi tehtyä turhaan työtä 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Syys 2013, 15:04
				Kirjoittaja timox
				Turtlesi kirjoitti:Osaattekos auttaa neuvotonta. Tarkotus siis madaltaa Gen2:ta noin tuuman verran Dragracen palikoilla eli korotuspalat eteen ja säädettävät koiranluut taakse. Miten pyörää täytyy tukea kun tuon takapään laittaa, pelkkä pukille laitto ei taida riittää vaan täytyykö perä tukea esim. liinoilla ylhäältäpäin? Tähän koko toimenpiteeseen ei taida olla mitään tarkempaa ohjeistusta missään? Tiedän ettei ole mikään amerikan temppu, mutta ettei tulisi tehtyä turhaan työtä 

 
Aika hepponen on vaihtaa pelkän takapukin varassa.Jos vain pystyt liinoila ottaa ylhäätä kiini niin suosittelen. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Syys 2013, 15:14
				Kirjoittaja Turtlesi
				
 Kiitos, Näin vähän ajattelinkin.  Etupää hoituukin ilmeisesti ilman mitään vippaskonsteja? 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Syys 2013, 16:31
				Kirjoittaja TNT
				Ite tuon takapään kans pelaanu niin, että takapukilla takaa ilmaan. Sitte a) liinalla katosta b) pienellä hydraulitunkilla alta. Helppo säättää noin sitä korkeutta. Ja pitää olla korkeus kohillaan että pultit/alapultti lähtee irti sekä huilaa paikalleen. Yksin ku tolskaa niin noilla konsteilla on helppoa. Tosin, ennen ku nostaa takaa ilmaan niin voi olla hyvä löysätä niitä koiranluiden muttereita vähän ihan pyörän ollessa jalalla. Voip olla melko tiukassa ja huolimattomasti pukilla pyörä niin tulee o-ho efekti 
 Etupäästä vain varovasti kolmioiden löysääminen ettei liikaa huilaa, tympiä jos joutuu ees taas hinkkaamaan etupäätä.. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Syys 2013, 11:48
				Kirjoittaja Turtlesi
				
 Loistavaa kiitos  
 
Eiköhän se näillä ohjeilla onnistu 