Sivu 1/1
Lähetetty: 12 Touko 2005, 08:04
Kirjoittaja jummijammi
En ole ennen omistanu pyörää, jossa ompi kyseinen kapine. Eilen huomasin, että kun stonga on käännettynä ääriasentoon, niin iskari liikkuu kädellä heiluttaessa n. sentin ylös/alas suunnasa.
Ite päättelin, että pomppujen takia sen kuuluuki teherä niin.
Toiv. oon oikeessa??
Lähetetty: 12 Touko 2005, 08:11
Kirjoittaja jummijammi
VÄÄRÄ HÄLYYTYS! Kahtelin vähän tarkemmi, niin siinähän onki kiinnityskohasa jonkulainen pallonivel..
Kivi putos syrämmeltä 
Lähetetty: 29 Marras 2005, 20:01
Kirjoittaja BussiJussi
Säästää topicceja: Onnaako mitenkään vaihtaa ohjausiskarin öljyt?! Muistelen jostain lukeneeni ko. aiheesta, onko tietoo!? Jos vielä tietäs mikä viskositeetti, haluaisin vähän jämäkämmäx iskarin, jos mahdolllista!:p
Lähetetty: 30 Marras 2005, 07:22
Kirjoittaja 109-1114418166
Jossain jenkkisivuilla oli ohjeet(oisko ollut hayabusa.org). Piti muistaakseni avata täyttöruuvi,pumpata tyhjäksi ja sitten joko upottaa koko iskari öljyyn tai laittaa täyttöreikään tarkasti sopiva suppilo ja sitten pumpata edestakaisin kunnes kaikki ilmakuplat on tulleet ulos.Voipi joutua pumppaamaan jonkin aikaa ainakin paksummalla öljyllä...
crossi-iskareita huoltavat käyttävät kuulemma jotain alipainepumppukonstia ilmaukseen.
Lähetetty: 29 Touko 2006, 11:50
Kirjoittaja jummijammi
Tämäkin säästää topikkeja: :p Onkohan mahollista, että vuoden vanhassa mopedissa olis päässy jo ilimaa ohjausiskariin?
Ku jotenki tuntuupi keula "löysältä" käännellä sekä pikkuvauhissa, että paikallaa... Tai sitte mulla vippaapi päästä.. ???
Lähetetty: 29 Touko 2006, 13:17
Kirjoittaja 76-1139058759
Joop se onkin aika kevyt. Sehän ei saa jäykentää ohjausta, vaan estää nopeat liikkeet ---> woblaus ( En jaksanut alkaa lässyttämään ohjausgeometrian muutoksista heilahtelun aikana)
Lähetetty: 29 Touko 2006, 22:30
Kirjoittaja jummijammi
Niinjoo muttaku tuntuu että oisi keventynyt entisestään.. Ompa kyllä rengaski vaihtunu alle, että josko ois vaikutusta.. Ainaki kaverilla tuntu paiikallaan jäykemmältä, mut siinä onki paksummat öljyt vaihettu.. Noo pittää kattoa ku ehtii, eipä tuo paljoa menua hijasta.. 
Lähetetty: 18 Heinä 2006, 20:17
Kirjoittaja BussiJussi
Viikonloppuna huippunopeus/leikittely testeissä tapahtui: Kova kiihdytys, nopea vaihto(sifterillä) kolmoselta neloselle, alko P...eleellinen woblaus. Tiessä pikku heitto, eikä muuta tarvinnut. Oli oikeesti läheltäpiti tilanne. Huomenna lähtee iskari "duunattavaks" iskariexpertille. Kertoilen kokemuksia, kun selviää, mitä pystyy tekemään, ja auttoko duunaus.
:p :p
Lähetetty: 20 Heinä 2006, 00:25
Kirjoittaja Timppa
BussiJussi kirjoitti:alko P...eleellinen woblaus.
Ai näinkö ???
Lähetetty: 21 Heinä 2006, 15:37
Kirjoittaja BussiJussi
Melkein!!! Onnex pysyin pystyssä!!! AIKA ilkeen näköstä.......
:p :p
Lähetetty: 21 Heinä 2010, 18:57
Kirjoittaja janne
BussiJussi kirjoitti:Säästää topicceja: Onnaako mitenkään vaihtaa ohjausiskarin öljyt?! Muistelen jostain lukeneeni ko. aiheesta, onko tietoo!? Jos vielä tietäs mikä viskositeetti, haluaisin vähän jämäkämmäx iskarin, jos mahdolllista!:p
viskoja kyselen myös, en löytäny. 
Lähetetty: 21 Heinä 2010, 19:07
Kirjoittaja busajasa
janne kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Säästää topicceja: Onnaako mitenkään vaihtaa ohjausiskarin öljyt?! Muistelen jostain lukeneeni ko. aiheesta, onko tietoo!? Jos vielä tietäs mikä viskositeetti, haluaisin vähän jämäkämmäx iskarin, jos mahdolllista!:p
viskoja kyselen myös, en löytäny. 
Sh orgista poimittua:
originaalissa 15W ölpät.
90w (synteettinen vaihteisto ölppä) tekee selkeästi jäykemmäksi.
Ei omakohtaista kokemusta tosta jäykemmästä, mutta omaani ajattelin tehdä myös ölpän vaihdon tolle ohjausiskarille lähipäivinä - juuri tolla jäykemmällä ölpällä.
Edited By busajasa on 1279728497
Lähetetty: 21 Heinä 2010, 19:55
Kirjoittaja janne
kiitos jasa 
Lähetetty: 21 Heinä 2010, 20:05
Kirjoittaja Titaani
Viime kesänä huolisin oman K4:sen ohjausiskarin öljyn vaihdolla. Ei ollut oikei mitään jäljellä ölpää, mutta vuotoakaan ei näkynyt?
Nyt sisällä jotain 70-80W vaihteisto ölppää ja ei oo voblaillu keulimisesta huolimatta, eli ihan hyvin pelaa.