Lähetetty: 08 Touko 2014, 11:45
Ihan muistutuksena tähän nykyajan vauhtihöpötyksen keskelle, ajetaan nyt sitte kolmea tahi neljääsataa, aina kannattaa valmistautua huolella sekä tekniikan suhteen että kuskin kykyjen puolesta.
Englannissa ajoivat huhtikuussa 22.4. tiistaina Elvingtonin radalla kosteassa kelissä ja sivutuulessa. Olosuhteet ollen hyvin tyypilliset sumujen saarelle ei niistä tullut ongelmia vaan eräs kuljettaja, Tony Foster koki tekniikkavaurion turbobusalla vaihtaessa ykköseltä kakkoselle rikkoen vaihteiston ja siitä pelit suistui nutulleen, noin satasen vauhdista. Mies sairaalaan ilmateitse ja pidetty tarkoituksella koomassa, kunnes menehtyi eilen aamulla.
Tony oli vanhempi herrasmies ja suht isokokoinen, nämä lienee vaikuttaneet siihen kuinka kovaa on saatu iskua radan pinnasta.
Koitetaan pitää mieli terävänä ja tekniikka ehjänä maaliin ja varikolle saakka, jää sitten kerrottavaa jälkipolvillekin.
Englannissa ajoivat huhtikuussa 22.4. tiistaina Elvingtonin radalla kosteassa kelissä ja sivutuulessa. Olosuhteet ollen hyvin tyypilliset sumujen saarelle ei niistä tullut ongelmia vaan eräs kuljettaja, Tony Foster koki tekniikkavaurion turbobusalla vaihtaessa ykköseltä kakkoselle rikkoen vaihteiston ja siitä pelit suistui nutulleen, noin satasen vauhdista. Mies sairaalaan ilmateitse ja pidetty tarkoituksella koomassa, kunnes menehtyi eilen aamulla.
Tony oli vanhempi herrasmies ja suht isokokoinen, nämä lienee vaikuttaneet siihen kuinka kovaa on saatu iskua radan pinnasta.
Koitetaan pitää mieli terävänä ja tekniikka ehjänä maaliin ja varikolle saakka, jää sitten kerrottavaa jälkipolvillekin.