Lähetetty: 23 Tammi 2010, 16:02
Ecueditor v2.1 alkaa pikkuhiljaa valmistumaan ilokaasunohjaus joka toimii painamalla DSM1 napin pohjaan. ECU hoitaa tällöin automaattisesti lisärikastuksen ja ilokaasusolenoidin ohjauksen joka tapahtuu PAIR liittimen kautta (vaatii erillisen kytkentäreleen).
Käytettäessä ECU:a lisärikastukseen ja ilokaasusolenoidin aktivointiin, tulee käyttöön myös vaihdepohjainen kaasusolenoidin duty cyclen ohjaus, eli vaihdepohjaisesti voidaan määritellä paljonko ilokaasua koneeseen syötetään. Esim ykkösellä 0%, kakkosella 50% ja kuutosella 100%.
Systeemin käyttö ei vaadi muutoksia polttoainejärjestelmään jos käytettävä ilokaasusuutin on maksimissaan #32 (arviolta). Tämä siksi että vakiobensapumpulla suositeltava takarengasteho gen2 pyörälle on noin 215-230hp. Bosch:n tehopumpulla suuttimien tuotto riittää noin 300hp saakka, muita muutoksia kuin bensapumpun vaihto polttoainejärjestelmään ei siis tarvita 300hp tehorajaan saakka.
Nyt etsinnässä systeemille on aktiivinen rakentelija / testikäyttäjää joka on asentamassa suhteellisen vakioon gen2 pyörään ilokaasuja seuraavaksi kaudeksi.
Meikäläiseltä löytyy tarkoitukseen edullisesti yksi ylimääräinen ilokaasusetti (pullo, solenoidi ja tarvittava letkut). Johdotus ja asennus on tehtävä itse. Vastuuta asennuksen toimivuudesta ei voi ottaa - vaan kyseessä on testausprojekti niin kuin koko ecun säätäminen muutenkin.

Täällä lisää juttua lontooksi...
http://www.activeboard.com/forum.s....3494433
Edited By PetriK on 1264260433
Käytettäessä ECU:a lisärikastukseen ja ilokaasusolenoidin aktivointiin, tulee käyttöön myös vaihdepohjainen kaasusolenoidin duty cyclen ohjaus, eli vaihdepohjaisesti voidaan määritellä paljonko ilokaasua koneeseen syötetään. Esim ykkösellä 0%, kakkosella 50% ja kuutosella 100%.
Systeemin käyttö ei vaadi muutoksia polttoainejärjestelmään jos käytettävä ilokaasusuutin on maksimissaan #32 (arviolta). Tämä siksi että vakiobensapumpulla suositeltava takarengasteho gen2 pyörälle on noin 215-230hp. Bosch:n tehopumpulla suuttimien tuotto riittää noin 300hp saakka, muita muutoksia kuin bensapumpun vaihto polttoainejärjestelmään ei siis tarvita 300hp tehorajaan saakka.
Nyt etsinnässä systeemille on aktiivinen rakentelija / testikäyttäjää joka on asentamassa suhteellisen vakioon gen2 pyörään ilokaasuja seuraavaksi kaudeksi.
Meikäläiseltä löytyy tarkoitukseen edullisesti yksi ylimääräinen ilokaasusetti (pullo, solenoidi ja tarvittava letkut). Johdotus ja asennus on tehtävä itse. Vastuuta asennuksen toimivuudesta ei voi ottaa - vaan kyseessä on testausprojekti niin kuin koko ecun säätäminen muutenkin.

Täällä lisää juttua lontooksi...
http://www.activeboard.com/forum.s....3494433
Edited By PetriK on 1264260433