Sivu 1/1

Lähetetty: 03 Huhti 2010, 13:19
Kirjoittaja Titaani
Viinan käyttäminen esim. kentällä ajettaessa vaivannut ajatuksia viime kesän jälkeen. Sillä pitäisi saada hieman pakolämpöjä alas, sekä joku heppa myös tehoa lisää.

Olisiko mahdollista suorittaa säätö 85E:lle käyttäen Ilokaasukarttaa, eli kun 85E tankissa ilokaasukartta käytössä ja jos perus tourinkia bensalla niin silloin mennään perus säädöillä? Jotain 30% vaatii lisää soppaa 85E:llä ajaminen, eli mulla Bosch / S2000 pitäisi riittää tuotto.
Mielipiteitä?




Edited By Titaani on 1270290047

Lähetetty: 03 Huhti 2010, 13:30
Kirjoittaja 107-1089231881
Kaks karttaa ajattelin uusimpaan koneeseen teetättää Samilla. toimen normibensalle ja toinen E85 selle. Suuttimiksi Bosch EV 14.

Lähetetty: 03 Huhti 2010, 13:35
Kirjoittaja jarim
Titaani kirjoitti:Viinan käyttäminen esim. kentällä ajettaessa vaivannut ajatuksia viime kesän jälkeen. Sillä pitäisi saada hieman pakolämpöjä alas, sekä joku heppa myös tehoa lisää.

Olisiko mahdollista suorittaa säätö 85E:lle käyttäen Ilokaasukarttaa, eli kun 85E tankissa ilokaasukartta käytössä ja jos perus tourinkia bensalla niin silloin mennään perus säädöillä? Jotain 30% vaatii lisää soppaa 85E:llä ajaminen, eli mulla Bosch / S2000 pitäisi riittää tuotto.
Mielipiteitä?
Riittää kun painetta tarpeeksi. Taxi 911:ssä taisi olla niin että 4.5bar paineilla S2000:t oli siinä rajalla että piisasi E85:n kanssa jotta päästiin samoihin AFR lukuihin kuin bensalla. Ilokaasujen käyttöön ei kapasiteettia olisi enää piisannut. Mutta tosiaan sitä "ilokaasukarttasettiä" voi tuohon käyttötarkoitukseen käyttää kyllä.