Tuli tuossa mieleen seuraavaa...vanha busa sai uudemman ecun ja pyöriän, pumppuna walbro + 1:1 bosch regu säädettynä 3bar(ilman paineletkua siis)..uudessa ecussa vakiokartta, käy ja kukkuu hyvin muuten, mutta tarvii piiitkän startin käyntiin räjähtääkseen..muutenkin tuntuu ehkä pikkusen tehottomammalta kuin entisellä 16bit vakiokartta eculla, vaikka lähes yhtä rikkaalla käy mittarin mukaan kuin ennenkin, joten mieleeni tuli tuo että voiko olla sytkäkartassa eroa sen verran jostain syystä koska siihen viittaa oireet..tietysti penkissä varmaan säätyy mutta silti ihmetyttää erot entisen ja nykyisen ecun välillä, jos kummankin vaatimat bensapaineet on otettu erikseen huomioon?
Edited By bussikoppa on 1277918906
Ecu päivityksen jälkeen säätöön, mutta...
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Jep, vaparissa tyhjäkäynnillä/startissa liikutaan jossain vihreän laatikon alueella muistaakseni kun taas sinulla turbossa ollaan jossain punaisen laatikon sisällä veikkaisin:

Bensansyöttöarvot melkeen tuplat ja kun ruttuja vielä laskettu niin paksullahan se silloin on.

Bensansyöttöarvot melkeen tuplat ja kun ruttuja vielä laskettu niin paksullahan se silloin on.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport