Sivu 1/1

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 09:36
Kirjoittaja Jaku
Onko kellään karttaa, millä pääsisi pakokaasupäästöistä katsastuksessa läpi? Sehän tehdään n. 3500 kiekan kohdalla. Tuottaa vaikeuksia :p��sein��n: :apua:

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 10:41
Kirjoittaja Tepa
commari+läppäri konttorille mukaan,säädät siinä sitten kohalleen..

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 11:29
Kirjoittaja Titaani
Jonkun verran E85 tankkiin bensan sekaan, menee mittauksista heittämällä. Autoissa käytetty 10-20% bensaa loppu E85, päästöt kohdallaan ja vielä lähtee hienosti käyntiin.

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 12:30
Kirjoittaja Jaku
Tepa kirjoitti:commari+läppäri konttorille mukaan,säädät siinä sitten kohalleen..
No kun liikkeessä yritettiin saada tuo kierrosalue niin alas kuin oli mahdollista käynnin suhteen, mutta siltikin 2x liian suuria lukemia... Tuota E85 pitää kokeilla jos ei muuten saa onnistumaan. Ihme juttu, eihän lisärikastuskaan vaikuta vielä tuossa vaiheessa ja omasta ecusta tosiaan niin alas kuin suinkin :( muuten olis jo leimassa :oops:

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 12:35
Kirjoittaja kajbusa
Onkos sulla kommari vai oma ecu "säädetty"

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 14:10
Kirjoittaja Jaku
Kommari :p

ECU:lla tietty. Voihan olla, että syypää päästöihin oli toi ¤%/&#¤% shellin Vpower. Alkoi kerran dynossa kiehumaan, ja en ajatellut yhtään, kun taas tankkasin sitä soosia ennen säätöjä. Nyt kun seuraavan kerran laitetaan tulille, näkee vaikuttaako pelkkä polttoaine tohon.

Päätin jo kerran etten ikinä sotkeudu tohon shellin pöperöön kun meni yksi dynoreissu poskelleen ja taas sotkeuduin... :p��sein��n:

Uskokaa tai älkää, ääni tankissa oli silloin kuin perunoita olisi keittänyt. :wtf:

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 14:47
Kirjoittaja Tepa
kyllä mä oon kaks tööbo-busaa käyny kommarilla leimaamassa,eikä oo tehny ees tiukkaa...

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 17:15
Kirjoittaja Jaku
Onko mitattu tyhjäkäynnillä vai 1/3 max tehosta?

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 19:03
Kirjoittaja Tepa
Jaku kirjoitti:Onko mitattu tyhjäkäynnillä vai 1/3 max tehosta?
molemmilla..

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 20:36
Kirjoittaja jarim
Joku on pielessä jos ei mene päästöistä läpi, esim. se ettei ecu saa oikeaa alipainetietoa. Jos ei saa niin sinne syötetään about kaksi-kolme kertaa tarvittava määrä bensaa niin eipä ole ihme...

Lähetetty: 07 Kesä 2012, 07:31
Kirjoittaja kajbusa
IAP kartta onkin hieman kinnisempi säätää URBO laitteissa.

Läppäriä kiinni ja "simuloit" testi tilanteen niin näät kartalta millä alueella mennään

Lähetetty: 07 Kesä 2012, 07:40
Kirjoittaja Jaku
Voisko sitten se IAP anturi olla rikki? Se ei kyllä näytä jatkuvasti sitä C13 virhettä, ainoastaan kun innostuu panemaan painetta pyttyyn. Voiko sitä anturia testata mitenkään?

Lähetetty: 07 Kesä 2012, 08:29
Kirjoittaja kajbusa
Jaku kirjoitti:Voisko sitten se IAP anturi olla rikki? Se ei kyllä näytä jatkuvasti sitä C13 virhettä, ainoastaan kun innostuu panemaan painetta pyttyyn. Voiko sitä anturia testata mitenkään?
Voi yleismittarilla, muistelen että 5V on syöttö (joku voi tarkentaa) ja jonka pitäisi muuttua kun teet alipainetta anturille.

Asian näät myös läppäriltä / painemittari... eli jos mittari näyttää esim -0,2bar niin samalla alueella pitäisi olla läppärilläkin

Lähetetty: 07 Kesä 2012, 16:13
Kirjoittaja gsxr
Olisko tuosta mitään apua, varmaan kyllä jo luettu.

http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi?act=ST;f=34;t=3432




Edited By gsxr on 1339074901