Sivu 1/5
					
				
				Lähetetty: 24 Syys 2008, 19:30
				Kirjoittaja jarim
				Vuosimalleissa 1999 ja 2000 ECU:n päivityksen yhteydessä täytyy muuttaa kahden johdon paikkaa johtosarjassa.
1. Pienestä liittimestä paikasta 56 isoon liittimeen paikkaan 33
2. Pienestä liittimestä paikasta 60 pieneen liittimeen paikkaan 53
Ja havainnollistava kuva:

2001 vuosimallissa johtosarjaan ei tarvitse koskea.
Edited By jarim on 1364931626
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Syys 2008, 21:03
				Kirjoittaja 115-1220472422
				Siis onko siellä paikat 33 ja 53 "vapaana" vai 
vaihdetaanko johdot "ristiin"?
En siis ole pyörän vierellä, en pääse katselemaan..
			 
			
					
				
				Lähetetty: 24 Syys 2008, 21:45
				Kirjoittaja jarim
				sensei kirjoitti:Siis onko siellä paikat 33 ja 53 "vapaana" vai 
vaihdetaanko johdot "ristiin"?
En siis ole pyörän vierellä, en pääse katselemaan..
Korjasin tuosta ensimmäisestä viestistä virheellistä tietoa ... eli ei 58 paikasta vaan 56 paikasta tuonne 33 paikkaan. :]
'99-'00 33 ja 53 on tyhjiä paikkoja
Edited By jarim on 1243270263
 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Syys 2008, 16:58
				Kirjoittaja hajahuja
				jaha ja mitkä johdot k8 pitää kytkeä ristiin  senhän vois joku joutessaan selvittää......... :1087
 senhän vois joku joutessaan selvittää......... :1087 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 07 Joulu 2008, 15:25
				Kirjoittaja kajbusa
				Tutkailin 99-00 pyöriää/mangneettoa...heureka   sen pystyy koneistaa helposti vastaamaan 02-07 pyöriää....
 sen pystyy koneistaa helposti vastaamaan 02-07 pyöriää.... 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2008, 07:54
				Kirjoittaja 107-1089231881
				kajbusa kirjoitti:Tutkailin 99-00 pyöriää/mangneettoa...heureka   sen pystyy koneistaa helposti vastaamaan 02-07 pyöriää....
 sen pystyy koneistaa helposti vastaamaan 02-07 pyöriää.... 
Hmm.. tätä olen myös ajatellut, hyvä homma sillä täältä löytyy aihioita. Täytynee tutkailla toi juttu. 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2008, 23:05
				Kirjoittaja 107-1089231881
				Hmm.. pikaisesti laitoin vanhan ja uuden pyörijän päällekkäin, ja mielestäni ei ihan osu kohilleen. Vanhasta puuttuu ainetta kriittisistä paikoista. Osan hampaista joutuis täyttään esim hitsaten, ei kuulosta mitenkään hyvältä....
http://kansiset.galleria.fi/kuvat/tekniikka+kuvat/15122008010.jpg 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Touko 2009, 15:19
				Kirjoittaja majuriTK
				jarim kirjoitti:sensei kirjoitti:Siis onko siellä paikat 33 ja 53 "vapaana" vai 
vaihdetaanko johdot "ristiin"?
En siis ole pyörän vierellä, en pääse katselemaan..
Korjasin tuosta ensimmäisestä viestistä virheellistä tietoa ... eli ei 58 paikasta vaan 56 paikasta tuonne 33 paikkaan. :]
Tämä ei sitten ole 100% faktaa:
- '99-'00 53:ssa on maapiuha jonka voi jättää irralleen
- '99-'00 33 on tyhjä
Voisiko joku tarkistaa? 
Tosiaan tuo ison liittimen paikka 33 on tyhjä,mutta Mulla 99 mallissa tuo pienen liittimen paikka 53:kin  on tyhjä. 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Touko 2009, 20:00
				Kirjoittaja jarim
				majuriTK kirjoitti:jarim kirjoitti:sensei kirjoitti:Siis onko siellä paikat 33 ja 53 "vapaana" vai 
vaihdetaanko johdot "ristiin"?
En siis ole pyörän vierellä, en pääse katselemaan..
Korjasin tuosta ensimmäisestä viestistä virheellistä tietoa ... eli ei 58 paikasta vaan 56 paikasta tuonne 33 paikkaan. :]
Tämä ei sitten ole 100% faktaa:
- '99-'00 53:ssa on maapiuha jonka voi jättää irralleen
- '99-'00 33 on tyhjä
Voisiko joku tarkistaa? 
Tosiaan tuo ison liittimen paikka 33 on tyhjä,mutta Mulla 99 mallissa tuo pienen liittimen paikka 53:kin  on tyhjä. 
Jep, näin on. Ehdittiin yksi upgrade välissä tehdäkin mutta unohdin raportoida. 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Heinä 2009, 17:03
				Kirjoittaja villeh
				Tähän kohtaan mielenkiintoinen kysymys, miten ootte noi pinnit irrottanu, jos ei tarttis särkee kokeilemalla..
			 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Heinä 2009, 17:34
				Kirjoittaja 107-1089231881
				Lukitus auki liittimeltä, löytyy liittimen sivusta valkeat nippelit.
kärkipihdeillä saa johdot nypättyy irti.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Heinä 2009, 22:00
				Kirjoittaja jarim
				Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Heinä 2009, 22:04
				Kirjoittaja villeh
				jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat? 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Heinä 2009, 22:18
				Kirjoittaja jarim
				villeh kirjoitti:jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat? 
Kampiakselilta tulee se johto mustaan liittimeen, liittimessä kaksi johtoa. Nuo johdot jommasta kummasta, jokon pyörän päässä olevasta tai johtosarjassa olevasta liittimestä ristiin. En ole katsonut mutta olettaisin että ne johdot saa ehjänä siitä liittimestä pinneineen irti jollain tapaa? 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Heinä 2009, 22:40
				Kirjoittaja villeh
				jarim kirjoitti:villeh kirjoitti:jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat? 
Kampiakselilta tulee se johto mustaan liittimeen, liittimessä kaksi johtoa. Nuo johdot jommasta kummasta, jokon pyörän päässä olevasta tai johtosarjassa olevasta liittimestä ristiin. En ole katsonut mutta olettaisin että ne johdot saa ehjänä siitä liittimestä pinneineen irti jollain tapaa? 
Ok kiitos paljon!